Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Pandora2 schreef:Het is inderdaad beangstigend om te zien hoe mensen eruit komen als ze een tijd aan de beademing gelegen hebben. Helemaal in de bonen...![]()
Ik hoorde gister dat er in Japan ondertussen een 2e golf is. Stukken erger dan de eerste.
Is dat zo?
[ [url=m/jOnudy.png]Afbeelding[/url] ]
bigone schreef:Ik denk dat de revalidatiecentra zich nu een slag in de ronde werken gezien de zeer slechte conditie waarmee de meeste mensen van de Ic komen, gisteravond werden er twee mensen gevolgd op tv ,een man en een vrouw, allebei door het oog van de naald gekropen, man was beresterke kerel maar kon net twee keer een gewicht van een kilo optillen . Vrouw is inmiddels thuis maar gaat nog drie keer per week naar revalidatie , de man woont daar nu eerst permanent omdat hij nog niets kan.
purny schreef:[ [url=m/XmrhCu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanaf vandaag Idols bij de tramhalte... allemaal op de stip.
De laatste dag dat ik met de tram naar mijn ouders ga. Abonnement opgezegd.
elnienjo schreef:Pandora2 schreef:Ik hoorde gister dat er in Japan ondertussen een 2e golf is. Stukken erger dan de eerste.
Staat niks over op de nieuwssites hoor.
SusanH schreef:En het is zo krom he. Maskers met CE keurmerk mag je niet gebruiken, dat zijn medische maskers. De maskers zonder CE keurmerk houden amper iets tegen. Dus eigenlijk heb je er geen klap aan en is het alleen schijnveiligheid. Waar je geschikte maskers kan kopen moet je ook maar zelf uitvogelen.
SusanH schreef:En het is zo krom he. Maskers met CE keurmerk mag je niet gebruiken, dat zijn medische maskers. De maskers zonder CE keurmerk houden amper iets tegen. Dus eigenlijk heb je er geen klap aan en is het alleen schijnveiligheid. Waar je geschikte maskers kan kopen moet je ook maar zelf uitvogelen.
Karin schreef:Pandora2 schreef:Ik hoorde gister dat er in Japan ondertussen een 2e golf is. Stukken erger dan de eerste.
Jawel, maar het lijkt vrij lokaal te zijn:
https://english.kyodonews.net/news/2020 ... -wave.html
Ondertussen wordt er morgen versoepeld in 38 van de 47 prefecturen (provincies).