Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Niet alleen de vakantiegangers zijn het zat. Iedereen is het zat
baudyh schreef:Ik hoor vaak om me heen blijf toch in Nederland veel veiliger. Je moet het niet opzoeken.
Nou ik was gisteren even in Noordwijk enne….. pppffff wat een mensen. Ben de auto niet eens uitgegaan. Rondje boulevard en hop weer richting huis. Dan kan je beter op een Grieks eiland zitten hoor.
Bo_Y schreef:purny schreef:Niet alleen de vakantiegangers zijn het zat. Iedereen is het zat
Klopt!
Ik ben het zo zat overal over na te moeten denken. Kan dit wel, is het wel veilig. Ect…
Familie woont in de regio, maar wel blijven we op afstand tot iedereen is gevacineerd. Ik wil gewoon mijn 2 nichtjes knuffelen, zonder nadenken.
En voor mensen met ondernemingen die geraakt worden of mensen met familie in het buitenland die elkaar niet kunnen opzoeken door alle regels is het nog erger.
Ik ben gezond, mijn baan is niet op de tocht door corona, ik kan mijn familie zien, dus wil niet klagen, maar het is zwaar..
Weet waarom in het doe, dit jaar mijn schoonmoeder, zwager en schoonvader verloren aan deze ellendige ziekte…..
baudyh schreef:Ik hoor vaak om me heen blijf toch in Nederland veel veiliger. Je moet het niet opzoeken.
Nou ik was gisteren even in Noordwijk enne….. pppffff wat een mensen. Ben de auto niet eens uitgegaan. Rondje boulevard en hop weer richting huis. Dan kan je beter op een Grieks eiland zitten hoor.
pien_2010 schreef:baudyh schreef:Ik hoor vaak om me heen blijf toch in Nederland veel veiliger. Je moet het niet opzoeken.
Pardon......dat is onwetendheid. Er zijn nog steeds groene, gele en oranje gebieden buiten Nederland. OP enkele provinces na is Nederland knal rood..
Het is elders (nog) niet zo dramatisch. Wordt het ook hoor. Want overal lopen de cijfers op.
idinn schreef:Zolang nog niet iedereen de kans gehad heeft volledig gevaccineerd te zijn (dus 2 weken na de laatste prik), kan je niet zeggen: jammer joh we negeren de cijfers jij hebt pech dat je achteraan in de lange rij stond.
En idd.. je wil niet in het buitenland ziek zijn/worden. Een ziekenhuis bezoek is al niet grappig, als je er niemand verstaat is het helemaal ellende.
Tierania_ schreef:Ik vertrek van vrijdag op zaterdag nacht naar Zwitserland met de auto en heb geen test gepland omdat dit niet nodig is/was?
Hoop dat Duitsland het niet gelijk morgen in laat gaan want dan kun je toch geen test meer inplannen..
sureido schreef:baudyh schreef:Ik hoor vaak om me heen blijf toch in Nederland veel veiliger. Je moet het niet opzoeken.
Dan zou ik Malia/Chersonissos toch mijden als je bang bent voor Corona, want dat bestaat hier niet lijkt het
idinn schreef:Inge.. dat het logisch is als ze strenger zijn. Dat we allemaal nog even moeten wachten en nog voorzichtig moeten zijn. Niet de remmen los en de kans op besmetting nog verder omhoog voor de grote groep nog onvrijwillig niet volledig gevaccineerden.
Shadow0 schreef:ingedebruijn schreef:Dat even wachten begon al in januari.
Huh nee, in januari lag de zorg stampvol. Dat was gewoon crisisbestrijding omdat we de situatie opnieuw uit de hand hadden laten lopen. Dat ging echt niet om 'even wachten.'