Ergernis in het verkeer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Ergernis in het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:38

Morrie ik zou dan voortaan de bus zo neerzetten dat je aan de voorkant een halve meter ruimte houdt om weg te rijden. Dan maar twee vakken in beslag nemen. Als mijn buren zo zouden zijn, dan zou ik ook niet aardig meer zijn.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:25

Een bus heb ik niet, wel een forse Volvo uit het jaar kruik waar ik zonder al teveel moeite een rollator/rolstoel achterin kan mikken. De buurman die mij steeds klem zet, vind ik erg macho en vrouwonvriendelijk. Mijn man vindt hem een aardige vent -O-

luuntje

Re: Ergernis in het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:37

Als buurman tegen je trekhaak staat zou ik nog 1x waarschuwen en daarna toch zacht naar achteren rijden. Kennelijk vindt de buurman deuken in zijn auto wel oke.

Mensen die voor je de weg opdraaien en niet doorrijden.
Achter mij was het leeg.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:59

luuntje schreef:
Als buurman tegen je trekhaak staat zou ik nog 1x waarschuwen en daarna toch zacht naar achteren rijden. Kennelijk vindt de buurman deuken in zijn auto wel oke.

Mensen die voor je de weg opdraaien en niet doorrijden.
Achter mij was het leeg.

Op die laatste lijk ik de laatste tijd ook een abonnement te hebben. Ik snap die frustratie.
Hier daardoor af en toe een misser met de koppeling in de juiste stand te hebben. Hoor je weer lekker geschraap daarvan. :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:13

Morrie schreef:
Ik moet hem nu voor de deur in- en uit helpen stappen, ware het niet dat daar een stopverbod is waar ik met een invalidenparkeerkaart wel 3 uur mag staan, maar dat is niet zo volgens de VVE :roll: >;) en zij bellen dan ook direct de politie als er iemand langs de stoep staat.

Lekker laten bellen en de auto steevast 2 uur en 55 minuten laten staan zou ik zeggen :x

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:38

Dat ik nog steeds niet mag autorijden, hoop in augustus weer. Ik mis de vrijheid om ergens naar toe te rijden ;(