MarcoBorsato schreef:Geen idee. Ik niet. Maar bij een bevalling krijg je niet per definitie medicatie of narcose.
Daarnaast vind ik "gehavend aan de onderkant" een beetje in dezelfde categorie vallen als een flinke snee in een arm of been. Een volledig orgaan dat eruit is gesloopt, is toch wel van iets andere orde.
wittepit schreef:Jeetje, kan het iets vriendelijker? De pest met autorijden na een ok is dat de arts je naar je verzekering stuurt en je verzekering zegt dat je arts moet zeggen of het veilig is. Dus uiteindelijk moet je het zelf maar inschatten en hopen dat er niets gebeurt. Vond schakelen wel een goeie oefening toen ze m’n sleutelbeen aan elkaar hadden geschroefd. Verstandig? Tsja.
En als we hier "medicatie" of "narcose" door "alcohol" zouden vervangen, zou iedereen op z'n achterste benen staan. Ik snap echt niet hoe je hier toch een soort van stoer over loopt te doen - er is niets stoers aan, het is gewoon intens dom en potentieel gevaarlijk. En nee, ik ben niet vriendelijk als mensen zo lichtzinnig omspringen met een voertuig waarmee je flinke schade kunt toebrengen aan mens, dier en omgeving.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-04-21 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt