Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 16:43

Klanten die nu gewoon echt lak hebben aan de regels. Niet eens doen alsof ze 1.5 meter afstand houden. Hele gezinnen die naar de winkel komen (ouders+ 6 kinderen net aan mijn kassa!!)

Net iemand met een mondkapje op (ze hield hem erop met haar hand dus niet eens correct) en heel de tijd aan het hoesten was. Ze was met iemand anders. Echt ga dan gewoon niet naar de supermarkt!! Je niet correct geplaatste mondkapje gaat dit niet tegenhouden. Hoe moeilijk zijn die regels nou?? Ik wou echt dat ik er iets van kon zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 16:45

Al de hele dag sinds ik uit bed ben ben ik zo moe :z

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 16:46

Waarom zeggen supermarkten hier eigenlijk niks van? Heb het idee dat in een supermarkt alles maar gepikt wordt als ik die verhalen zo lees. Waarom stuurt een leidinggevende ze niet gewoon weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 16:48

Lestrange01 schreef:
Klanten die nu gewoon echt lak hebben aan de regels. Niet eens doen alsof ze 1.5 meter afstand houden. Hele gezinnen die naar de winkel komen (ouders+ 6 kinderen net aan mijn kassa!!)

Net iemand met een mondkapje op (ze hield hem erop met haar hand dus niet eens correct) en heel de tijd aan het hoesten was. Ze was met iemand anders. Echt ga dan gewoon niet naar de supermarkt!! Je niet correct geplaatste mondkapje gaat dit niet tegenhouden. Hoe moeilijk zijn die regels nou?? Ik wou echt dat ik er iets van kon zeggen.

Hoezo zou jij hier niets van mogen zeggen?
Als je mijn medewerker was mocht jij dit weigeren.
Jouw leidinggevende dient zorg te dragen voor naleving van de maatregelen en zelf mag je iemand ook echt wel verzoeken om zich er aan te houden.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 17:06

Lestrange01 schreef:

Mag dat niet?

Ik was vrijdag boodschappen doen, afgerekend, maar was wat vergeten. Dus wilde even gauw teruglopen. Maar werd weer teruggestuurd omdat ik geen winkelkarretjes had. Ja ook bij maar 1 ding een karretje.

Toen ik uitlegde dat mijn karretje daar stond (wijzend) en ik alleen iets was vergeten, wat echt net voorbij de kassa lag en dat nog even wilde pakken, was het geen probleem. Maar hier zeggen ze er echt wel wat van hoor! Ook als je met meerdere binnenkomt enz, sturen ze je gewoon terug.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 17:23

__Sannne schreef:
Waarom zeggen supermarkten hier eigenlijk niks van? Heb het idee dat in een supermarkt alles maar gepikt wordt als ik die verhalen zo lees. Waarom stuurt een leidinggevende ze niet gewoon weg?

Wij mogen gewoon aanspreken, maar zijn er soms gewoon klaar mee om elke keer afgebekt te worden. Want oh, wij zijn de boosdoener als we zeggen dat ze een kar moeten :’)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 17:31

HAHA, ik kan het even niet terugvinden, maar er was hier toch een bokker die een PB van een YouTuber had gekregen doordat ze hier wat over haar had gezegd? Je bent genoemd in der vlog. Je wordt benoemd :D.

On topic, het is lekker weer, maar die tegenwind net op de fiets. Beetje jammer

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 17:35

Gemekker iedere keer over mijn paard. Als een ander paard een keer lelijk doet is er niets aan de hand. Als die van mij lelijk doet dan is ze altijd 'de ergste'

Maar men vergeet ook even dat zij wel degene is die bovenaan in rang staat en iedereen accepteerd en dus de rust bewaart. Maar das natuurlijk niet zo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 17:37

Justme_Lisaa schreef:
HAHA, ik kan het even niet terugvinden, maar er was hier toch een bokker die een PB van een YouTuber had gekregen doordat ze hier wat over haar had gezegd? Je bent genoemd in der vlog. Je wordt benoemd :D.

Mars haar bericht is verwijderd , gok deze straks ook heb ik weer een PB van een groentje :+

Loeky01

Justme_Lisaa schreef:

Je maakt een grapje toch ?

Dat ik ben vergeten bakspray onder m'n bladerdeeg te mikken... Vorige keer ging het wel goed, dit keer niet vrees ik.

MarJon

Justme_Lisaa schreef:

Wow, ze gaat er ook echt diep op in :')

Rebecca schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Mars haar bericht is verwijderd , gok deze straks ook heb ik weer een PB van een groentje :+

Nee hoor, Mars haar eerste bericht staat er nog gewoon. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 17:40

[naam] schreef:

Nee hoor, Mars haar eerste bericht staat er nog gewoon. :Y)[/quote]
Er is ook 1 weg Of iets weg , kreeg ik nog een PB van een mod van :')

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:06

Loeky01 schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Je maakt een grapje toch ?

Dat ik ben vergeten bakspray onder m'n bladerdeeg te mikken... Vorige keer ging het wel goed, dit keer niet vrees ik.

Nee hoor, echt. Moest er gelijk aan denken :). Kwam er op neer dat ze naar de leeftijd moet gaan gedragen

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:14

Justme_Lisaa schreef:

Oh lord...die halve video gaat er over. Die reacties er onder ook. Allemaal koetsjie koetsjie. Kom op. Zo erg was t ook weer niet... Mars, al een therapeut gezocht? Ze probeert zo ong jou nu een complex aan te praten :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:22

Mag ik de link? Voordat de informatie in dit topic weg is en het yt filmpje van internet is gehaald, want dat 2e zou mij ook niks verbazen

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:25

Telpeva schreef:
Mag ik de link? Voordat de informatie in dit topic weg is en het yt filmpje van internet is gehaald, want dat 2e zou mij ook niks verbazen

https://youtu.be/KTwfkitDIGU :)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:46

Wat kinderachtig. Beide kanten. :roll:

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:48

Ik vind dat je beter een opmerking of mening die je niet aanstaat beter kan negeren. En niet er zo diep op in gaan

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:48

Steeph schreef:

Dit, jullie zijn allemaal boven 25(+\-)en gaan er nog kinderachtiger mee om dan een 12 jarige.
Laat het leven joh :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:54

LiannePuthzy schreef:
Ik vind dat je beter een opmerking of mening die je niet aanstaat beter kan negeren. En niet er zo diep op in gaan
Ja... het wordt wel erg opgeblazen zo. Het is niet alsof er een heel topic aan gewijd is om haar te bashen, maar we hoeven er hier ook niet zo over door te zagen.

Anyway, ik erger me aan het feit dat ik het de hele tijd zo koud heb, soms tot rillen en klappertanden aan toe. :brr:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:55

Justme_Lisaa schreef:
Telpeva schreef:

https://youtu.be/KTwfkitDIGU :)

Hahahahahaha wat triest. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:56

Mars schreef:
Dat ja.
Je weet dat je dier dit heeft, dan met alle geweld er op te willen gaan zitten gaat mijn pet te boven. Ze heeft inderdaad vooral jonge volgertjes die alles wat ze doet geweldig vinden. Als ze een keer terechte opbouwende feedback van iemand krijgt reageert ze ook zo gepikeerd. Niet echt een voorbeeld wat mij betreft.

Ze heeft over je gevlogd, je kunt me oprapen. Wat een figuur _O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:57

__Sannne schreef:

Wij doen dat wel hoor. Geen gehoest, niet met meerdere kinderen etc.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:59

Ik wil dit toch nog even kwijt. Wie weet leest Feline dit ook nog wel. ;)

Ik denk dat als je een Youtuber bent je ertegen moet kunnen dat er in het openbaar vervelende dingen over je gezegd worden. De manier waarop het gebracht wordt doet natuurlijk ook iets, maar ik vind dat je zoiets dan maar moet kunnen laten gaan.

Als je je hele (paarden)leven op internet gooit dan kun je niet verwachten dat er alleen maar 'oeh' en 'awh' gereageerd wordt op je. Vooral niet als je een paard hebt die lichamelijk gewoon niet goed is (dan doel ik vooral op de zware vorm van KS). Dat hele proces delen roept emoties van anderen op, en dat zal denk ik niemand kwaad bedoelen omdat we elkaars paarden toch het beste gunnen < en daar gaat het ook fout. Want iedereen doet iets op zijn eigen manier en we hebben allemaal een andere mening over de aanpak van zoiets.

Iets wat je als vlogger moet kunnen is: loslaten. Ik kan wel begrijpen dat Feline haar frustratie kwijt wil, maar ik vind ook dat dit niet de beste manier is. Ze spreekt anderen er over aan dat ze zomaar in het openbaar wat over haar zeggen, echter doet ze nu precies hetzelfde over diegene die hier iets geplaatst had. Dan verlaag je je gewoon naar hetzelfde niveau.

Dus ja, ik blijf het hebben over loslaten.
En van beide partijen misschien niet heel slim geweest.

Ik zou zoiets niet kunnen, daarom ben ik ook geen youtuber. :D
Laatst bijgewerkt door Change3x op 21-04-20 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:59

Steeph schreef:

Superflauw idd om dat hier nog eens uit te vechten. Heel volwassen.