Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Klanten die nu gewoon echt lak hebben aan de regels. Niet eens doen alsof ze 1.5 meter afstand houden. Hele gezinnen die naar de winkel komen (ouders+ 6 kinderen net aan mijn kassa!!)
Net iemand met een mondkapje op (ze hield hem erop met haar hand dus niet eens correct) en heel de tijd aan het hoesten was. Ze was met iemand anders. Echt ga dan gewoon niet naar de supermarkt!! Je niet correct geplaatste mondkapje gaat dit niet tegenhouden. Hoe moeilijk zijn die regels nou?? Ik wou echt dat ik er iets van kon zeggen.
Lestrange01 schreef:Klanten die nu gewoon echt lak hebben aan de regels. Niet eens doen alsof ze 1.5 meter afstand houden. Hele gezinnen die naar de winkel komen (ouders+ 6 kinderen net aan mijn kassa!!)
Net iemand met een mondkapje op (ze hield hem erop met haar hand dus niet eens correct) en heel de tijd aan het hoesten was. Ze was met iemand anders. Echt ga dan gewoon niet naar de supermarkt!! Je niet correct geplaatste mondkapje gaat dit niet tegenhouden. Hoe moeilijk zijn die regels nou?? Ik wou echt dat ik er iets van kon zeggen.
__Sannne schreef:Waarom zeggen supermarkten hier eigenlijk niks van? Heb het idee dat in een supermarkt alles maar gepikt wordt als ik die verhalen zo lees. Waarom stuurt een leidinggevende ze niet gewoon weg?
Justme_Lisaa schreef:HAHA, ik kan het even niet terugvinden, maar er was hier toch een bokker die een PB van een YouTuber had gekregen doordat ze hier wat over haar had gezegd? Je bent genoemd in der vlog. Je wordt benoemd.
On topic, het is lekker weer, maar die tegenwind net op de fiets. Beetje jammer
Justme_Lisaa schreef:HAHA, ik kan het even niet terugvinden, maar er was hier toch een bokker die een PB van een YouTuber had gekregen doordat ze hier wat over haar had gezegd? Je bent genoemd in der vlog. Je wordt benoemd.
Rebecca schreef:Justme_Lisaa schreef:HAHA, ik kan het even niet terugvinden, maar er was hier toch een bokker die een PB van een YouTuber had gekregen doordat ze hier wat over haar had gezegd? Je bent genoemd in der vlog. Je wordt benoemd.
Mars haar bericht is verwijderd , gok deze straks ook heb ik weer een PB van een groentje
Loeky01 schreef:Justme_Lisaa schreef:HAHA, ik kan het even niet terugvinden, maar er was hier toch een bokker die een PB van een YouTuber had gekregen doordat ze hier wat over haar had gezegd? Je bent genoemd in der vlog. Je wordt benoemd.
Je maakt een grapje toch ?
Dat ik ben vergeten bakspray onder m'n bladerdeeg te mikken... Vorige keer ging het wel goed, dit keer niet vrees ik.
Telpeva schreef:Mag ik de link? Voordat de informatie in dit topic weg is en het yt filmpje van internet is gehaald, want dat 2e zou mij ook niks verbazen
LiannePuthzy schreef:Ja... het wordt wel erg opgeblazen zo. Het is niet alsof er een heel topic aan gewijd is om haar te bashen, maar we hoeven er hier ook niet zo over door te zagen.Ik vind dat je beter een opmerking of mening die je niet aanstaat beter kan negeren. En niet er zo diep op in gaan
Justme_Lisaa schreef:Telpeva schreef:Mag ik de link? Voordat de informatie in dit topic weg is en het yt filmpje van internet is gehaald, want dat 2e zou mij ook niks verbazen
https://youtu.be/KTwfkitDIGU
Mars schreef:Dat ja.
Je weet dat je dier dit heeft, dan met alle geweld er op te willen gaan zitten gaat mijn pet te boven. Ze heeft inderdaad vooral jonge volgertjes die alles wat ze doet geweldig vinden. Als ze een keer terechte opbouwende feedback van iemand krijgt reageert ze ook zo gepikeerd. Niet echt een voorbeeld wat mij betreft.