Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maanlicht schreef:Af en toe voelt het een beetje alsof ik "late to the party" ben. Wanneer bijvoorbeeld de perziken in de aanbieding zijn in de supermarkt. Begin van de week ligt die hele kopstelling vol met de prachtigste perziken, maar als je pas aan het einde van de week je boodschappen kunt doen liggen er nog drie rimpelige, gedeukte, half rotte exemplaren. Zo voelt het daten een beetje nu
Imaginaerum schreef:Ik snap wel wat jullie bedoelen. Ik voel dat zelf minder, dat komt denk ik omdat mijn kinderwens al vervuld is. Er zitten dus niet alleen nadelen aan jong en ongepland moeder worden, die biologische druk is er bij mij af.(Nou ja, ik zou eventueel ooit wel openstaan voor een tweede leg, maar in principe heb ik al wat ik wilde
)
RedPassion schreef:MarcoBorsato schreef:Ik zeg niet dat het makkelijk is maar met negatief zijn win je niks en als je steeds eikels tegenkomt zoek je het misschien in de verkeerde hoek en moet je daar iets mee doen.
Dat is waar, maar toch... lezend in dit topic, eigen ervaringen en die van vriendinnen; er zijn wel écht enorm veel lamlullen hoor. Neem die dokter van Peelie. 3 maanden leuk daten en dan 'dreigt' het serieus te worden en kan er niet eens meer normaal gecommuniceerd worden.
We leven helaas ook echt wel in een tijdperk waarin de volgende 'match' slechts een paar swipes vanuit je luie stoel bereikbaar is, dus men blijft volgens mij langer 'shoppen' en casual daten dan vroeger. En als je dan als dertiger wél graag iets serieus op wilt bouwen vis je wel echt in een kleine vijver helaas.
Margoooo schreef:Same. Ik ben 26, al mijn vrienden wonen samen, gaan trouwen en denken aan kinderen. Ook mijn oudere broer en jongere broertje wonen samen. Al mijn nichten en neven hebben (lange) relaties. Ik voel me soms enorm alleen, en het idee dat er 'dus' wel iets mis met mij moet zijn is ook hardnekkig.. Ik blijf hoop houden, maar het is lastig...
MarlindeRooz schreef:Ik mag meneer uit Nijmegen officieel mijn vriendje noemen nu. Sorry na al die treurige posts. Maar het klikte zo gruwelijk goed dat we er maar gewoon voor gaan. Date 1 duurde 1 dag, date 2 twee dagen en sindsdien duren ze zolang ik vrij ben. Steeds 3 a 4 dagen. En geen irritaties of gedoe. Heerlijk zo ongecompliceerd en fijn is het. Voor ons beiden iets nieuws dat het vanaf het begin zo vertrouwd en top voelt.![]()
MarlindeRooz schreef:Ik mag meneer uit Nijmegen officieel mijn vriendje noemen nu. Sorry na al die treurige posts. Maar het klikte zo gruwelijk goed dat we er maar gewoon voor gaan. Date 1 duurde 1 dag, date 2 twee dagen en sindsdien duren ze zolang ik vrij ben. Steeds 3 a 4 dagen. En geen irritaties of gedoe. Heerlijk zo ongecompliceerd en fijn is het. Voor ons beiden iets nieuws dat het vanaf het begin zo vertrouwd en top voelt.![]()
RedPassion schreef:Citaat:Maar vrouwen zijn echt geen haar beter dat weet ik zeker
Tja, dat weet ik niet, ik date geen vrouwen.Ik kan in zulk gedrag mijn vriendinnen niet herkennen in elk geval en ik ben zelf ook geen serie-dater of relatiehopper. Ik blijf eerder veel te lang aan een dood paard trekken omdat ik snel serieuze gevoelens heb en vind dat je aan een relatie moet werken.