Nikass schreef:Kun je bij movies en series van Ziggo een aflevering ook terug of vooruit spoelen?
Jazeker! Het werkt alleen iets minder makkelijk als Netflix (zeker met bingewatchen).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:Ik heb er alleen eentje voorzichtig uit elkaar gehaald. In elkaar lijkt me niet moeilijk, hoor. Misschien even tuinhandschoenen aantrekken omdat je je velletje tussen je duim en wijsvinger er gemakkelijk tussen kan krijgenEn nog iets anders: heeft er iemand wel eens een IKEA Bror stellingkast in elkaar gezet? Is dat een beetje te doen?
c_alsemgeest schreef:Captain schreef:Stel je hebt een kindje wat hersendood is en aan de beademing ligt en sondevoeding e.d. krijgt.. Groeit dit kind dan gewoon uit tot een volwassene als je dit proces aan laat staan?
Nee, het groeit wel, maar niet normaal.
Daarbij kunnen de hormonale veranderingen die je moet doormaken om in de pubertijd e.d. te komen niet afgegeven worden omdat die aansturing vanuit de hersenen mist. Dus het zou qua grootte en gewicht best toenemen, maar de transitie naar een volwassen lichaam kan niet gemaakt worden.
Of ze zouden de hormonale veranderingen en andere stoffen welke nodig zijn voor het goede groei en transitie moeten nabootsen.
Knert schreef:c_alsemgeest schreef:Nee, het groeit wel, maar niet normaal.
Daarbij kunnen de hormonale veranderingen die je moet doormaken om in de pubertijd e.d. te komen niet afgegeven worden omdat die aansturing vanuit de hersenen mist. Dus het zou qua grootte en gewicht best toenemen, maar de transitie naar een volwassen lichaam kan niet gemaakt worden.
Of ze zouden de hormonale veranderingen en andere stoffen welke nodig zijn voor het goede groei en transitie moeten nabootsen.
Hoe weet jij dit?
Interessant!
Maar normale groei komt toch ook vanuit de hersenen? Uit de hypofyse. Daar komen niet alleen de hormonen vandaan die bedoeld zijn om volwassen te worden en voort te planten.
Nikass schreef:Uit ervaring weet ik dat een kind dat hersendood verklaard was "gewoon" groeide, sliep en wakker was (zonder meetbaar bewustzijn)
Echter niet lang genoeg geleefd om te weten hoe dat proces verder zou zijn verlopen.
Jolien87 schreef:Er was ooit een bokker met (volgens mij) een bont veulen waarvan later bleek dat die een heel andere vader had dan zij vooraf voor had betaald.
Volgens mij had die hengst ook een bepaalde bemerking.
Weet iemand over welk verhaal ik het heb?
carineken schreef:Mijn zus heeft een huis gekocht en er lag in de tuin een dierenschedel die ze voor mij hadden bijgehouden. Maar ik heb dus geen idee van welk dier het was. Is er ergens een topic waar ik dat kan vragen?
carineken schreef:[ [url=m/I0BdXu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qMHN6t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NgLSJX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MpuDbf.jpg]Afbeelding[/url] ]
De foto’s.
Is ongeveer 5-7cm ofzo.