Shenavallie schreef:Is jouw buurman van Aziatische afkomst? Dan zou het een poging tot harakiri kunnen zijn. Blijft natuurlijk afschuwelijk voor jou om dat te hebben moeten zien...
Wat is dat?
Ik ga hier maar niet op googlen denk ik..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSCWx schreef:Ik wou suggeren om dan van een flat te springen, maar da's ook weer zoiets.@Seleentj heel veel sterkte. Logisch dat je in shock bent, twijfel zeker niet om zelf slachtofferhulp te benaderen als je er last van hebt/houdt!
Harakiri is - even van Wikipedia gekopieerd:Spoiler:
BeschrijvingSeppuku, ook wel harakiri genoemd, is de traditionele vorm van zelfmoord voor de samoerai in Japan, uitgevoerd door het met een vlijmscherp lang mes opensnijden van de buik en indien mogelijk het vervolgens - zonder een kik te geven - toebrengen van een snee in het hart.
Shenavallie schreef:Seleentj schreef:Ik reageer hier soms maar ben zelf gisteren helaas getuige geweest van iets lugubers.
Boven buurman in een psychose, heeft zichzelf opengesneden van boven naar beneden op de romp.
Dusdanig dat ik rond 11 uur mijn bovenbuurman en daarna zijn ingewanden langs het raam zag vliegen.
Misschien verwoord ik het een beetje lomp, maar ben nog steeds een beetje in shock
Dat geluid van het lichaam wat op de grond klapte en het aangezicht daarna heb ik nog steeds herbelevingen van...
Is jouw buurman van Aziatische afkomst? Dan zou het een poging tot harakiri kunnen zijn. Blijft natuurlijk afschuwelijk voor jou om dat te hebben moeten zien...
xSCWx schreef:@Seleentj heel veel sterkte. Logisch dat je in shock bent, twijfel zeker niet om zelf slachtofferhulp te benaderen als je er last van hebt/houdt!
Harakiri is - even van Wikipedia gekopieerd:Spoiler:
BeschrijvingSeppuku, ook wel harakiri genoemd, is de traditionele vorm van zelfmoord voor de samoerai in Japan, uitgevoerd door het met een vlijmscherp lang mes opensnijden van de buik en indien mogelijk het vervolgens - zonder een kik te geven - toebrengen van een snee in het hart.
Xyris schreef:Haai valt duiker aan in aquarium - Lugubere beelden enkel in de video.
https://www.metronieuws.nl/xl/raar/2016 ... n-aquarium