[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:13

Shenavallie schreef:
Is jouw buurman van Aziatische afkomst? Dan zou het een poging tot harakiri kunnen zijn. Blijft natuurlijk afschuwelijk voor jou om dat te hebben moeten zien...

Wat is dat?
Ik ga hier maar niet op googlen denk ik..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:15

@Seleentj heel veel sterkte. Logisch dat je in shock bent, twijfel zeker niet om zelf slachtofferhulp te benaderen als je er last van hebt/houdt!

Harakiri is - even van Wikipedia gekopieerd:
Spoiler:
BeschrijvingSeppuku, ook wel harakiri genoemd, is de traditionele vorm van zelfmoord voor de samoerai in Japan, uitgevoerd door het met een vlijmscherp lang mes opensnijden van de buik en indien mogelijk het vervolgens - zonder een kik te geven - toebrengen van een snee in het hart.

Jolliegirl

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:20

Oke, luguber, maar interessant..hoe verzinnen mensen dit joh...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:21

xSCWx schreef:
@Seleentj heel veel sterkte. Logisch dat je in shock bent, twijfel zeker niet om zelf slachtofferhulp te benaderen als je er last van hebt/houdt!

Spoiler:
BeschrijvingSeppuku, ook wel harakiri genoemd, is de traditionele vorm van zelfmoord voor de samoerai in Japan, uitgevoerd door het met een vlijmscherp lang mes opensnijden van de buik en indien mogelijk het vervolgens - zonder een kik te geven - toebrengen van een snee in het hart.

Ik wou suggeren om dan van een flat te springen, maar da's ook weer zoiets.

#JeHebtOveralMensenVoor.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:21

Jolliegirl schreef:
Shenavallie schreef:
Is jouw buurman van Aziatische afkomst? Dan zou het een poging tot harakiri kunnen zijn. Blijft natuurlijk afschuwelijk voor jou om dat te hebben moeten zien...

Wat is dat?
Ik ga hier maar niet op googlen denk ik..
D'r staat een foutje in de OS :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:27

Wat is OS? :o

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:29

Shenavallie schreef:
Seleentj schreef:
Ik reageer hier soms maar ben zelf gisteren helaas getuige geweest van iets lugubers.
Boven buurman in een psychose, heeft zichzelf opengesneden van boven naar beneden op de romp.
Dusdanig dat ik rond 11 uur mijn bovenbuurman en daarna zijn ingewanden langs het raam zag vliegen.
Misschien verwoord ik het een beetje lomp, maar ben nog steeds een beetje in shock :(
Dat geluid van het lichaam wat op de grond klapte en het aangezicht daarna heb ik nog steeds herbelevingen van...

Allereerst bedankt voor alle lieve reacties!
Ik reageer even op allemaal , ik ben niet zo'n ster in meerdere quoten als meelezer.

Slachtofferhulp neemt vandaag contact op met alle bewoners. Ik heb vanochtend de gebouwbeheerder gebeld , zij was nog niet op de hoogte gesteld en de politie had slachtofferhulp direct moeten inschakelen en dat is niet gebeurd.

Ik merk in de loop van de ochtend dat het niet zo goed gaat als dat ik dacht, net ook even met mijn directe buurman gesproken die heeft dus alles letterlijk gezien.

De man die uiteindelijk is gesprongen zat al een hele tijd in een psychose, vorige week heeft hij geprobeerd zijn vrouw om het leven te brengen hier is ook politie bij geweest maar geen actie op ondernomen.( principe moet eerst daadwerkelijk iets gebeuren voor wij wat kunnen doen, zij was optijd het huis uitgevlucht)

Vorige week vrijdag belde hij in het midden van de nacht bij verschillende buren aan voor een vuurtje, waaronder ook bij mij . Ik zocht er niks achter omdat ik bovenstaande nog niet wist. ( Er wonen hier wel meer gekkies die meer s'nachts leven dan overdag zeg maar)

Gisteren rond 11 uur zat mijn directe buurman op het balkon onder hem en hoorde hem in het Arabisch bidden waarop hij naar boven keek en hem met een mes op zijn buik zag staan, riep nog HEY WAT BEN JE AAN HET DOEN? en toen sneed hij zichzelf open en sprong van het balkon. Hij is op zijn zijkant neergevallen , mijn buurman is er heen gerend en hij leefde toen nog. Hij probeerde nog iets te zeggen maar overleed toen.

Hij was geen Aziaat , hij kwam 5 jaar geleden uit Tunesië naar hier. Ik heb hem in het begin nog geholpen ook met wat praktische dingen te regelen omdat hij niet zo goed Nederlands sprak.

Zijn vrouw belde hem gisteren ochtend om te vertellen dat ze met 2 van haar leidinggevende van het werk haar spullen kwam halen om bij hem weg te gaan, dit is waarschijnlijk de druppel voor hem geweest .

Sorry als het lichtelijk onsamenhangend is , ik voel mijzelf op het moment ook een beetje onsamenhangend. Als dat al een Nederlands woord is :+)

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:32

xSCWx schreef:

Spoiler:

Nee zover ik begreep was dit met een groot keukenmes , en meer zegmaar vanaf de ribbenkast naar beneden. ( Zover ik heb kunnen zien , bleef er iets te lang in shock naar kijken)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:51

Wow seleentj wat heftig...Sterkte

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:53

Shenavallie schreef:
OnderSchrift :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:55

Dat klinkt wel echt onwijs heftig, bah. Sterkte!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 12:21

Echt vreselijk! Fijn dat jullie hulp gaan krijgen, lijkt me ontzettend traumatiserend om mee te maken..
Pas goed op jezelf!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 12:28

Ailill schreef:
Shenavallie schreef:
OnderSchrift :P

Oh, weer wat geleerd! Maar ik zie nu bij wie het foutje staat. :D

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 13:30

Jeetje Seleentj, wat ontzettend heftig om mee te moeten maken.
heel veel sterkte komende tijd, ik hoop dat je wat aan slachtofferhulp hebt...
:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 13:38

Veel sterkte :(:) heftig zeg

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 14:57

Wat ontzettend heftig meid! Lekker hier je hart luchten - eventueel via pb als je dat fijn vindt - zodat je het kwijt kunt.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 17:13

wouw dat je zo in de war kan zijn dat je tot dat soort acties in staat kan zijn.

kan mij voorstellen dat je eerst in realiseert waar je naar kijkt.

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 17:19

Wat lief allemaal bedankt! <3

Gelukkig veel vriendinnen die super bezorgd zijn dus ik praat veel met hun!

Stoeptegels zijn vervangen vanmiddag, waren net nieuwe tegels dus alles was erin gezogen zogezegd.

Daarnaast dachten wij dat de indringende geur die wij nog roken van de tegels afkwam.. Maar nadat de mevrouw van de woningcorporatie op het dak was geklommen om op zijn balkon te kijken kwamen we er achter dat daar de geur vandaan kwam om maar even bij het lugubere te blijven :+ :'). ( bovenste verdieping en vol de zon erop)

De woning wordt natuurlijk niet schoongemaakt door de politie, en de woningcorporatie mag er pas in na toestemming van de nabestaanden, die in dit geval in Tunesië wonen.. Dus dit luchtje blijft ook nog wel even hangen ben ik bang.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 17:56

Wat vreselijk allemaal Seleentj.
Echt luguber.
Bah.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 20:02

Jemig, wat een verhaal Seleentj. Gelukkig heb je fijne vriendinnen lees ik want met zoiets moet je absoluut niet blijven lopen.
Wat betreft de bovenwoning. Ik denk dat ze de frisse kater wel in zullen schakelen om de woning te reinigen.
Wel heel erg goor, vooral nu met dit warme weer :r

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 09:51

Zo'n lucht is vreselijk. Mijn vader lag 3 weken in huis met een hittegolf, die geur vergeet ik nooit meer.

Ik hoop dat ze de familie in Tunesië snel te pakken kunnen krijgen en het schoongemaakt word! Erg heftig, wel fijn dat je met je vriendinnen kunt praten

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 12:54

Lijkenlucht is inderdaad iets wat je nooit vergeet.
Heb jij je vader gevonden dan jojoju?

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 18:47

Nee noisy, we hebben wel nadat hij weg was gehaald de belangrijke papieren enzo uit huis moeten halen. Duizenden bruine ?poppen? van vliegen op de vloer en die lucht.. bah

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 00:39

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 01:13

Xyris schreef:
Haai valt duiker aan in aquarium - Lugubere beelden enkel in de video.

https://www.metronieuws.nl/xl/raar/2016 ... n-aquarium

Zo dramatisch vond ik deze nog niet (enkel de beelden als de duiker uit het water komt kunnen heftig zijn). Je zou voor minder je tanden in iemands arm zetten als ze je zo continu lastig zitten te vallen. :')