Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:40

LL, ohja wacht sorry dat was natuurlijk van die ex waar je schoonmoeder zo enthousiast over je was. Leuk!

Jibbel knap dat je gewoon in je eentje bent gaan speeddaten! Je kan toch eerst gewoon met de matches gaan chatten, net als bij Tinder? Dan vind je daarna wel uit of het de moeite waard is voor nog een ontmoeting. Maar snap je teleurstelling wel, dat er blijkbaar geen match was met die ene waar je het meest enthousiast van was.

Vandaag nog een uurtje bij spierbundelman doorgebracht. Hij zei wel weer dingen waardoor ik toch merk dat hij serieus is en daar ben ik stiekem wel van gevleid. Hij wil graag ook een keer afspreken om echt iets te doen (just the right time) dus opperde ik dat ik misschien mijn vriendinnetje wel lief kan aankijken op te passen als de kleine op bed ligt deze week.
Besloten daarom ook maar open kaart te gaan spelen vanavond met fwb, aangeven dat ik iemand zie en tot ik dingen heb uitgezocht we maar gewoon vrienden moeten zijn.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:16

Speeddaten lijkt mij wel efficiënt! Al zou ik het zelf niet snel doen, weet eigenlijk ook niet waarom?

Ik had een blonde actie vandaag. Ben ruim een half uur aan het dwalen geweest in utrecht... Op zoek naar een vergadercentrum... 5 minuten lopen van het centraal station :') Hopelijk heb ik nog wat mijn extra km op happn.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 06:43

Speeddaten lijkt me echt wel vreemd... of hoe zeg je dat.. ongemakkelijk?
Zijn daar mensen ook 'voor de gezelligheid' of is dat niet de bedoeling?
Omdat het anders zo is dat je bij iedereen waar je mee praat toch denkt "is dat mn toekomstige man/vrouw?" :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 06:58

Rytir, en heb je wat leuks kunnen vinden op happn?

Fwb kon gisteravond niet mee eten want zijn auto was stuk. Toen maar gezegd dat ik even langs wilde komen in de avond. Lang gesprek gehad, open kaart gespeeld. Hij was verdrietig, niet boos of teleurgesteld. Hij dacht echt dat ik de laatste vrouw zou zijn die hij zou zien. We hebben lang geknuffeld. Ik voel me nu wel een beetje heartbroken -O- maar geen spijt van de beslissing. Maarja toch altijd die rare hoop hé... Nu even afstand, focus op spierbundelman.

Nu ook weer bang dat het voor mij te veel als rebound gaat zijn. Hij lijkt in veel opzichten ook gewoon heel erg op de fwb, alleen lijkt tot nu toe niet de slechte kanten te hebben (rugzak, kinderen, niet roken blowen en drinken). Maakt dingen verdomd ingewikkeld :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 07:01

Owwww Linda goed dat je de knoop hebt door gehakt!! Nu lekker genieten van spierbundel man :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 07:07

"de laatste vrouw die hij zou zien".. heeft hij inside information die wij niet hebben? :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:21

Haha hij bedoelde dat we uiteindelijk wel met elkaar zouden eindigen als in een relatie enz. Bah dit voelt wel een beetje als een romantische film. Heerlijk al die gevoelens die heen en weer stuiteren :n
Op jullie en iedereen komt fwb echt over als een hork en zo is/was zijn gedrag ook. Maar de niet te beschrijven kant van hem maakte altijd zoveel goed. Ik hoop oprecht dat we goede vrienden kunnen blijven maar ik ben bang dat ik mezelf dan juist hoop aan het aanpraten ben. Tijd zal het meemaken, nu focuss ergens anders op.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:30

Linda_Fleur schreef:
Haha hij bedoelde dat we uiteindelijk wel met elkaar zouden eindigen als in een relatie enz. Bah dit voelt wel een beetje als een romantische film. Heerlijk al die gevoelens die heen en weer stuiteren :n
Op jullie en iedereen komt fwb echt over als een hork en zo is/was zijn gedrag ook. Maar de niet te beschrijven kant van hem maakte altijd zoveel goed. Ik hoop oprecht dat we goede vrienden kunnen blijven maar ik ben bang dat ik mezelf dan juist hoop aan het aanpraten ben. Tijd zal het meemaken, nu focuss ergens anders op.

Als hij dat ECHT had gewild, dan was dat al wel gebeurd, is wat ik denk dan..
Hij kan je niet aan het lijntje houden en dat jij daar andere mannen die wel serieus zijn voor moet laten lopen. Ik denk dat je het goed hebt gedaan. En ik begrijp trouwens wel wat je bedoelt, dat jij de dingen ziet die wij niet zien nu natuurlijk, dat herken ik zelf ook wel.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:47

Linda goed dat je het gesprek bent aan gegaan +:)+ Lastig die dubbele gevoelens, maar als het zo moet zijn komt het wel goed, maar dan was het misschien ook al goed komen tussen jou en FWB.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:02

Nou ja ik ben het er wel mee eens.. want waarom had het later ooit wel gekund maar nu nog niet?

Mijn ex heeft die fobie ook.. wil wel samen zijn met iemand, maar niet kiezen voor de toekomst. Maar ook niemand anders erbij (dus exclusief).. dat is voor hem niet erg, moet hij zelf weten, maar hij verwacht dat van de partner ook.. Dus 'ja nu zijn wij samen, het wordt geen toekomst, maar je kan verder ook niks anders'... Ik vind dat een laffe houding..

Het is ineens druk op Tinder :') Iemand die mij al twee keer ontmatched heeft wil nu toch meeten.. Dan kunnen ze echt niks beters vinden denk ik ... _O-

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:24

Cer schreef:
Speeddaten lijkt me echt wel vreemd... of hoe zeg je dat.. ongemakkelijk?
Zijn daar mensen ook 'voor de gezelligheid' of is dat niet de bedoeling?
Omdat het anders zo is dat je bij iedereen waar je mee praat toch denkt "is dat mn toekomstige man/vrouw?" :')

Geen idee Cer, denk dat voor de meeste die er komen, het vinden van een date en uiteindelijk een relatie wel de reden is dat ze gaan. Uiteindelijk betaal je wel voor zo'n avondje speeddaten, dus alleen voor de gezelligheid gaan zou ik zonde vinden. Vandaar dat ik ook een 2e keer ben gegaan, want als je de eerste keer geen match had, mocht je de 2e keer gratis (echte Hollander :') )
Persoonlijk vind ik het niet echt ongemakkelijk en denk ik ook zeker niet bij iedereen: is dat mn toekomstige man. Meer dat je open een gesprekje aangaat en kijkt of er een klik is en iemand qua type je aanspreekt.

LF, goed dat je met hem gepraat hebt. Wel apart dat hij zich met jou had zien eindigen. Volgens mij had hij dan een aantal dingen wel wat anders aan moeten pakken. Wellicht voor hem een goede les en kan hij hierdoor zichzelf bij elkaar rapen en zijn rugzakje(s) beter oplossen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:42

Knap Linda, nu het hoge woord eruit is geeft dat ook misschien wat meer rust omdat je makkelijker afstand kunt nemen. En daarmee misschien inderdaad meer popening biedt voor anderen.

En ja een match met een knappe arts, die als hobby vliegt en graag kookt. Ik geloof dat ik er niks van geloof :Y)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:14

Ja ik geloof ook echt niet dat het persoonlijk op mij was. Hij wil wel maar kan het gewoon niet. Hij maakte van alles de laatste weken/maanden een zootje. Hij beseft nu wel dat het te laat is, maar nog geloof ik niet dat het nu ineens wel zou veranderen. Dus toch verder...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:20

Cer schreef:
Wat heb je uiteindelijk als antwoord gegeven UltimOo?

Overigens, Ailill, ik vind het wel een gave, dat je kunt onthouden wat er precies met wie aan de hand was.. Ik heb daar echt moeite mee, en ik probeer t ook niet, want ik haal altijd alles door elkaar, en dat kan best genant worden :') Ik mis dat gen gewoon... -O-
Qua tinder, dan zal je er wel een rare foto op gezet hebben en ben je al een paar keer naar links gegaan :')

Oh curacao klinkt ook prima.. en dan idd tussen vanaf 30ers, want ik ga echt niet tussen de 40-50 categorie.. :n

Ik heb nu op Tinder voor de 3e keer een match met iemand die me al 2x ontmatched heeft :')
Eerste gesprek liep niet.. toen werd ik ontmatched.
Tweede gesprek liep half, en toen het over een date ging werd ik ontmatched.
Nu zag ik m weer, dus ik veeg naar rechts onder het mom van "ooohhhjahoor :') " .. is het weer een match.. _O- Geniaal
Oh dat is geen gave hoor, was een gokje, haha! Al probeer ik het wel te onthouden ja, ook vanuit werk wel handig om het overzicht/de namen te onthouden. Ik ben dan wel weer zo iemand die altijd vergeet te reageren op pb's :')

3 keer is scheepsrecht ;)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:23

Linda_Fleur schreef:
Ja ik geloof ook echt niet dat het persoonlijk op mij was. Hij wil wel maar kan het gewoon niet. Hij maakte van alles de laatste weken/maanden een zootje. Hij beseft nu wel dat het te laat is, maar nog geloof ik niet dat het nu ineens wel zou veranderen. Dus toch verder...

Gewoon lekker met spierbundelman gaan, zal even zeer doen maar denk dat je er verstandig aan gedaan hebt :(:)

Weet je al wanneer jullie een niet sport-date gaan hebben?

Klinkt wel leuk Jibbel, heb het ook ooit eens gedaan met een vriendin, helaas zat daar echt niet leuks tegen maar diezelfde avond wel iemand anders ontmoet.. Het leven kan gek lopen :')

Hier gaat het eigenlijk wel zo zijn gangetje, ben eigenlijk wel heel gelukkig op het moment :o

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:56

Jibbel, stoer dat je het gedaan hebt! Wel jammer dat de ene man die jij wel zag zitten jou niet als match had. Je gaat dus niks doen met de andere matches?

LF Ben benieuwd hoe een echte date met spierbundelman gaat zijn! Hebben jullie nogsteeds niet gezoend?

Gribraldi, klinkt goed! Positieve verhalen zijn altijd fijn om te horen haha :j

Hier helaas ziek thuis, hoop dat ik vrijdag weer fitter ben, want dan zou ik gaan midgetgolven met de collega van mijn broer. Hij appte net al dat ze samen werken vanavond en dat hij hem stiekem wel even over me uit zou horen :')
Ik zou morgenavond een terrasje doen met een match van vorig jaar, maar die is nu naar zondag verplaatst zoals het nu lijkt.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:57

Ik was zelf idd niet van plan om wat te gaan doen, maar van 3 van de matches heb ik al een berichtje gehad, dus misschien ga ik daar toch nog even op reageren. Een nodigde me al uit voor lunch, dat is op zich niet gek. :) Maar even bedenken wat ik wil.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:36

Ik heb deze middag vrij genomen om eens lekker te gaan genieten in mijn tuin!
Op dit soort momenten denk ik echt, ik heb helemaal geen man nodig in mijn leven :Y) {:}

Al was het gisternacht wel geweldig met mijn Tinderlover O:)

Enjoy the goodlife 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:38

Als ze gezellig beppen gewoon gaan Jibbel, misschien zijn ze leuker dan die 4 minuten!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:47

Ik moet iets bekennen :o

Morgenavond om 20:00 uur volg ik een (online) webinar: van Single naar Samen *\%/* *\%/* *\%/*

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:07

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:24

Een webinar zelfs! Toe maar :D

Ik heb nog steeds heel leuk contact met mijn date. Appen dagelijks, hij wil nu ook naar Ierland :))

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:38

Ja, #365dagen, ben benieuwd, bijna 9000 aanmeldingen :')

Haha die snap ik heel goed, hoe romantisch zou het zijn als ie even een paar dagen langs zou komen ;)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:41

Ailill schreef:
Ik moet iets bekennen :o

Morgenavond om 20:00 uur volg ik een (online) webinar: van Single naar Samen *\%/* *\%/* *\%/*

Ik ben heel benieuwd wat je er uit haalt!

Berdien super leuk :+:

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:42

Super lief Berdien :*

Ik had een appje van collega-vanbroer, dat m'n broer het over mij had op het werk. Wij hebben zo'n lol met z'n tweeën erover :+