Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk heb ik nog wat mijn extra km op happn. 
maar geen spijt van de beslissing. Maarja toch altijd die rare hoop hé... Nu even afstand, focus op spierbundelman.

Linda_Fleur schreef:Haha hij bedoelde dat we uiteindelijk wel met elkaar zouden eindigen als in een relatie enz. Bah dit voelt wel een beetje als een romantische film. Heerlijk al die gevoelens die heen en weer stuiteren![]()
Op jullie en iedereen komt fwb echt over als een hork en zo is/was zijn gedrag ook. Maar de niet te beschrijven kant van hem maakte altijd zoveel goed. Ik hoop oprecht dat we goede vrienden kunnen blijven maar ik ben bang dat ik mezelf dan juist hoop aan het aanpraten ben. Tijd zal het meemaken, nu focuss ergens anders op.

Iemand die mij al twee keer ontmatched heeft wil nu toch meeten.. Dan kunnen ze echt niks beters vinden denk ik ...
Cer schreef:Speeddaten lijkt me echt wel vreemd... of hoe zeg je dat.. ongemakkelijk?
Zijn daar mensen ook 'voor de gezelligheid' of is dat niet de bedoeling?
Omdat het anders zo is dat je bij iedereen waar je mee praat toch denkt "is dat mn toekomstige man/vrouw?"
)Cer schreef:Oh dat is geen gave hoor, was een gokje, haha! Al probeer ik het wel te onthouden ja, ook vanuit werk wel handig om het overzicht/de namen te onthouden. Ik ben dan wel weer zo iemand die altijd vergeet te reageren op pb'sWat heb je uiteindelijk als antwoord gegeven UltimOo?
Overigens, Ailill, ik vind het wel een gave, dat je kunt onthouden wat er precies met wie aan de hand was.. Ik heb daar echt moeite mee, en ik probeer t ook niet, want ik haal altijd alles door elkaar, en dat kan best genant wordenIk mis dat gen gewoon...
![]()
Qua tinder, dan zal je er wel een rare foto op gezet hebben en ben je al een paar keer naar links gegaan
Oh curacao klinkt ook prima.. en dan idd tussen vanaf 30ers, want ik ga echt niet tussen de 40-50 categorie..![]()
Ik heb nu op Tinder voor de 3e keer een match met iemand die me al 2x ontmatched heeft
Eerste gesprek liep niet.. toen werd ik ontmatched.
Tweede gesprek liep half, en toen het over een date ging werd ik ontmatched.
Nu zag ik m weer, dus ik veeg naar rechts onder het mom van "ooohhhjahoor" .. is het weer een match..
Geniaal

Linda_Fleur schreef:Ja ik geloof ook echt niet dat het persoonlijk op mij was. Hij wil wel maar kan het gewoon niet. Hij maakte van alles de laatste weken/maanden een zootje. Hij beseft nu wel dat het te laat is, maar nog geloof ik niet dat het nu ineens wel zou veranderen. Dus toch verder...

Maar even bedenken wat ik wil.