mijn dochter wordt eind van deze maand 8 jaar, en we zijn van plan om haar een konijn te geven (en haar zusje meteen ook maar zodat nijn niet alleen is
)
Nu wil ik daar mijn moestuin voor opofferen. Aangezien het toch niet veel soeps is/wordt. oogst dit jaar was 2 maaltjes peultjes, en een paar komkommers. alle sla en kool hebben de slakken op en de tomaten heb ik weg moeten gooien. Er staan nu alleen nog wat kalebassen, die doen het wel goed.
Ik denk aan een wat groter ras wat makkelijk te houden is en goed buiten kan blijven, voorkeur voor duitse hangoren, die heb ik in het verleden ook wel gehad. De moestuin is goed omheind en heeft een rubber ondergrond met daarop de moestuinbakken. Ik zou het alleen moeten overkappen met gaas zodat de katten er niet in gaan, verder kan het zo in gebruik worden genomen. Leuk projectje weer
Het stuk is denk ik 3 x 5. Dus ze krijgen lekker veel ruimte.
Ik moet nu wel even op zoek gaan naar welke planten giftig zijn voor konijnen, ik denk dat ik de kalebassen best wel weg kan halen, en de pot met rabarber... maar de evt aardbeien die nog opkomen zullen denk ik niet heel slecht zijn??