Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yltje

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:02

Het is gewoon vaag, iedereen zegt dat ie dat wel heeft. En ik had juist altijd al zoiets van doe normaal dat is niet zo.

En nu heb ik toch vaagg zo'n gevoel van mwoa.. ik zie dit wel zitten en dan gaat meneer zo vaag doen :')

Mannen zijn stom -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:10

Yltje schreef:
Het is gewoon vaag, iedereen zegt dat ie dat wel heeft. En ik had juist altijd al zoiets van doe normaal dat is niet zo.

En nu heb ik toch vaagg zo'n gevoel van mwoa.. ik zie dit wel zitten en dan gaat meneer zo vaag doen :')

Mannen zijn stom -O-

Dat laatste ben ik sowieso mee eens! :+

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:36

Yltje schreef:
Mannen zijn stom -O-

Klopt!! En dan zeggen dat vrouwen onduidelijk zijn.. nouuuu als ik 1 ding ben dan is dat wel dat ik duidelijk ben! Maar die mannen van tegenwoordig die kunnen me toch een partij onduidelijk zijn :D

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:39

Nou zeg dat! In principe is het gewoon alles wat een man over de vrouw zegt moet zo opgevat worden alsof het over hunzelf gaat!

:')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:44

Haha!

Ik heb net mijn Engelsman verteld dat ik een beetje teleurgesteld ben en het idee heb dat het alleen maar om de s*x gaat of om mijn lichaam. Hij stuurt nu een heel lang bericht terug dat ie juist het hele plaatje zoekt, en het helemaal niet zo bedoeld was, en dat hij dacht dat het na die zoen en het geflirt (ik ben me er totaal niet van bewust dat ik geflirt heb? >;) ) een logische volgende stap was >;) dat ie het erg jammer vind en het graag goed maakt met een knipoog erachter. Geeeeeen idee wat ik hier nou weer mee moet. Ik doe hem even op een laag pitje :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:46

Pascalle90 schreef:
Yltje schreef:
Mannen zijn stom -O-

Klopt!! En dan zeggen dat vrouwen onduidelijk zijn.. nouuuu als ik 1 ding ben dan is dat wel dat ik duidelijk ben! Maar die mannen van tegenwoordig die kunnen me toch een partij onduidelijk zijn :D

Nou zeg dat!! Mijn vorige tinderdate is ook weer aan het appen, en blijft zeggen dat ie tijd nodig heeft, maar tegelijk wil ie vanavond met me bellen om te praten. Dus vraag ik, de deur staat voor mijn gevoel dan nog op een kiertje? Nee, want hij moet aan zichzelf werken. Oké... waarom app je mij dan? Omdat ik je interessant vind en eigenlijk toch wel beter wil leren kennen.

Jemig wees duidelijk :+

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:46

Hahahhaa, na een zoen en wat geflirt is een beetje naakt foto's sturen een goeie volgende stap? _/-\o_

Wat een held, dat slaat toch helemaal nergens op :')

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:52

Zwijg mij ervan, die vage mannen! Die bezorgen mij een heleboel gepieker. Mijn hoofd gaat alles wat ze zeggen en doen analyseren in de hoop meer duidelijkheid te krijgen, MAAR die komt er niet |o

Anne: ik vind na 1 date dat echt veel te vroeg om zoiets te vragen. Ik zou hem ook degraderen naar een laag pitje.

Ik ben met alles en niets bezig qua mannen. Niets serieus, maar ik verveel me ook niet :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 12:11

Echt wel beetje bizar toch? Het is anders als al snel duidelijk is dat het alleen maar daarom gaat maar dat is nu niet het geval. Ik ben ook echt een beetje verbaasd haha... geen idee ook wat ik hierop moet reageren maar geloof wel dat ik hier klaar mee ben, helaas want verder wel een leuke kerel!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 12:25

Naaktfoto sturen vind ik na 1 date echt niet overkomen als op zoek naar het totaalplaatje.. dan ben je gewoon met andere dingen bezig punt-uit. Zou voor mij echt een enorme afknapper zijn

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 13:11

Mannen stom? Nee vrouwen zijn logisch wil je zeggen :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 13:29

Het was niet echt een naaktfoto maar bijna naaktfoto met de vraag of ik meer wilde zien, dus dat staat voor mij wel gelijk aan naaktfoto :+ hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het not done vind, eigenlijk mooi meegenomen want ik had toch al teveel mannen :evaw:

Vrouwen zijn overigens vaak ook niet logisch nee, ben ik het ook wel mee eens O:)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 14:49

Flessuh schreef:
Mannen stom? Nee vrouwen zijn logisch wil je zeggen :+

Ik begrijp mijn Kat nog beter dan een vrouw 8)7

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-17 14:53

Whahahaha, jezus wat een subtiele actie, ja die is echt op zoek naar het totaalplaatje.... uhuh :roll:

Hoe gaat het hier? Bij mij is het alleen maar even heul erg druk met 2 banen en de winkel, weinig tijd voor wat dan ook. Heb met D. een pauze ingelast, we zien elkaar pas over 3 weken weer, dan hebben we elkaar in totaal 6 weken niet gezien. Dat geeft hem wat tijd en ruimte om orde op zaken te stellen en mij de tijd om te bedenken wat ik wil en hoe mijn gevoel is over hem. Was mijn eigen idee, maar het begint me behoorlijk zwaar te vallen, iig vandaag even, mis hem behoorlijk. Maar wordt ook niet wijs uit mijn gevoel, heb alles zo kapot geredeneerd dat ik alles en niks voel momenteel. Of nou ja, ik mis hem, wil bij hem zijn en ik wil eigenlijk dat alles gewoon straks helemaal goed zal gaan. Maar ik weet gewoon niet of dat realistisch is en of ik er 100% voor kan gaan, dat vraagt ook bij mij om een hoop kwetsbaarheid en dat vind ik rete eng... :=..

Mannen zijn voor vrouwen net zo onbegrijpelijk als vrouwen zijn voor mannen. Dat gaat nooit veranderen :n.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 15:00

Naakt of net niet.. Komt inderdaad denk ik op hetzelfde neer in zo'n geval. Wat gaat er dan met zo iemand om vraag ik me af. Maar ik ben in dit soort gevallen niet zo van het visuele..

Als die fysieke aantrekkingskracht er is zit je toch niet te wachten op een beeld maar ga je voor 'The real deal' toch? Zeker in die 'we gaan elkaar leren kennen/ontdekken' fase (waar jullie je in dit geval misschien nog niet in bevinden).

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 20:35

Wat een actie met die foto! Dat is idd een afknapper.. maar wel goed dat je er wat van gezegd hebt misschien goede les voor hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 20:58

Ow wat een afknapper van zo'n foto! Jammer...

Ik stuur dat soort foto's niet eens naar mn vriend :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 21:22

Ik duik maar even onder als man haha.
En inderdaad. Vrouwen zijn erg vaag/onduidelijk/ingewikkeld voor mannen dus zal andersom ook wel zo zijn.
Ik heb nogsteeds contact met mijn match van.... Februari waar ik 3x mee gedate heb en die nu druk met zichzelf is. Toch geeft ze aan het contact met mij fijn te vinden, al moet erg veel van mij uit komen. Vind ik niet erg, ik app haar als "vermaak" zonder (teveel) energie waar ik weinig voor terugkrijg. Ze heeft al aangegeven dat ze bang is verkeerde verwachtingen te kweken. Heb haar gezegd dat ik snap dat ze nu haar handen vol heeft aan haarzelf en dat ik geen verwachtingen heb, en dat niet betekend dat ik geen contact meer wil. Dat vond ze volgens mij wel fijn om te horen.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 00:38

Zolang je jezelf er ook niet mee lwetst is het dan prima toch Jooproo?

Ik zou ook niet echt zulk soort foto's gaan sturen naar een ander, en al helemaal niet na 1 date :') Wel goed dat je er wat van gezegd hebt!

Ik ben vanavond weer bij mijn date van maandag geweest, was wederom weer erg gezellig O:) We hebben echt weer de hele avond nonstop gepraat en vonden het beide jammer dat ik weer weg moest omdat zijn ouders bijna thuis zouden komen, dus dat was wel een goed teken denk ik. Misschien dat ik hem morgen nog heel even zie omdat ik in zijn dorp ben een anders volgende week als ik thuis ben van vakantie. Tinder gaat iig even op een laag pitje.
Moet nog wel even wennen aan zijn lengte en het feit dat hij soms wat verlegen is. Maar vind het tot nog toe niet storend.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 08:57

Klinkt goed hoor Yvanka!

Wij hebben beiden ook tinder verwijderd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 09:40

Ik had net een match met een man die een vrouw zocht om financieel te ondersteunen :+ ik werd ontmatcht toen ik zei dat ik mezelf prima kan redden :P

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 12:31

Whahahahaha jezus echt? Geniaal :') begon zijn naam met een J? :')
Misschien was ie op zoek naar een Findom, in dat geval mag je 'm altijd doorsturen hoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 12:34

Oh dat weet ik niet meer haha!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 14:52

Net weer een klein uurtje met mijn date geweest, even tussendoor. Misschien is dit toch wel potentieel :o

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 15:03

haha, klinkt wel als potentieeltje, zeker als ie ook de kleine uurtjes meepikt :j.