Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:52

Yonker schreef:
Hmm ik heb weer contact met een kerel die ik ooit eens via Tinder heb leren kennen, voor de derde keer nu. Eerdere 2 keer liep het uiteindelijk op niks want 1 keer besloot die toch liever iemand in z'n woonplaats te willen en 2de keer hadden we allebei iemand anders op ons pad. Nu is het toch wel weer gezellig en wouden we daten.... Alleen z'n opa is afgelopen zaterdag overleden, heel moeilijk voor hem... Maar jemig hoe ben je er dan voor iemand zonder opdringerig te zijn. Vind dat echt lastig hoe daar mee om te gaan -O-

Ken toevallig ook iemand waarvan de opa afgelopen zaterdag is overleden... Ook van tinder :p

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 18:20

mirthheee schreef:
@menyanthes zal ik doen! haha. ik merk van mezelf dat ik in een soort dipje val als ik niks meer van hem hoor, maar dan moetik mezelf ook even een trap onder mn reet geven wsnt hij heeft gewoon genoeg vrienden en genoeg te doen :+ unlike me :+ maar goed dat is een min puntje van mezelf waar ik aan werk :o

Ik heb hetzelfde probleem, zullen we vriendinnen worden? :Y)

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 18:31

@Emma:

Ik denk dat je mij niet begrijpt, althans het gene wat ik heb gezegd... Ik werd helemaal niet boos, waar haal je dat vandaan? En heb ook niet gezegd dat ik het niet oké vind als hij niks zegt. Maar dat ik me wel af vroeg, wat er dan speelt als hij zo'n lange tijd stil is, nou dat hij behoorlijk hem behoorlijk had zitten, omdat het niet lukte met zijn werk. Maar goed, het is al opgelost. ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 21:46

Blue_flower schreef:
Yonker schreef:
Hmm ik heb weer contact met een kerel die ik ooit eens via Tinder heb leren kennen, voor de derde keer nu. Eerdere 2 keer liep het uiteindelijk op niks want 1 keer besloot die toch liever iemand in z'n woonplaats te willen en 2de keer hadden we allebei iemand anders op ons pad. Nu is het toch wel weer gezellig en wouden we daten.... Alleen z'n opa is afgelopen zaterdag overleden, heel moeilijk voor hem... Maar jemig hoe ben je er dan voor iemand zonder opdringerig te zijn. Vind dat echt lastig hoe daar mee om te gaan -O-

Ken toevallig ook iemand waarvan de opa afgelopen zaterdag is overleden... Ook van tinder :p

En ik ook. :')

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 22:00

hahahahaha grappig!

alhoewel het natuurlijk niet grappig is, maar het zou toch wat zijn als jullie alledrie contact hebben met dezelfde..

die van mij heb ik er gelukkig niet over gehoord :+

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 22:16

Die ik ken begint met een B en de stad met een D... Ga hier geen volledige namen noemen

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 22:22

Blue_flower schreef:
Yonker schreef:

Dalijk is het dezelfde _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 22:23

Nope de mijne begint met een R en uit de stad E :Y)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 22:32

Yonker schreef:
Nope de mijne begint met een R en uit de stad E :Y)

*\o/*

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 22:41

Gelukkig :') zag de bui hier al helemaal hangen :=

Ik heb vandaag de in het wild ontmoette weer gedate, was gezellig! Maken morgen een nieuwe afspraak zodra hij zijn nieuwe rooster heeft van school :D

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 22:50

Ergens ben ik ook altijd wel benieuwd met wie er dan gedate wordt en of degene die ik date niet iemand anders ook date :p

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 06:48

Agh bij deze zou t me niet eens verbazen als die op meerdere paarden gokt :')
Maar we hebben sowieso nog niet gedate

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 07:40

petitparis schreef:
Yunaa schreef:
Bij mij zit trouwens helemaal niks soeps op Tinder. Waar blijven de leuke mannen? :))

+/- 6maanden geleden weggekaapt door een aantal dames hier :D

-:(-

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 07:45

Daar ben ik dan weer heel nuchter in :D Als ik met iemand date, moet hij weten of 'ie nog met tien anderen date. :') Hij wil vast ook niet op één paard wedden :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 07:50

Yunaa schreef:
Daar ben ik dan weer heel nuchter in :D Als ik met iemand date, moet hij weten of 'ie nog met tien anderen date. :') Hij wil vast ook niet op één paard wedden :)

Ja ben ik met je eens!! Mits het wat serieuzer wordt dan vind ik wel dat je de andere af moet kappen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 08:37

Yunaa schreef:
petitparis schreef:
[quote="Yunaa
Bij mij zit trouwens helemaal niks soeps op Tinder. Waar blijven de leuke mannen? :))

-:(-[/quote]
Dat klopt, en ik heb de allerleukste :+:

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:19

Hier vannacht 'voor het eerst' blijven slapen bij date uit het wild.. Hij is zo leuk ! Ken hem vandaag precies een maand haha.

Ik ga er overigens wel echt vanuit dat hij niet met andere date, dat doe ik ook niet.. :7

Rond de eerste dates is dat niet zo een ramp, maar dat moet niet te lang duren met 2 of meer 'tegelijk' daten. Ik heb na de 2e ontmoeting, wat beide niet eens een date was maar gewoon op stap tinder verwijderd en andere contacten gestopt :').
Laatst bijgewerkt door Carlijn101 op 30-08-16 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:30

Ik blijf het toch een apart slag mensen vinden hoor die mannen.

Tindermatch vroeg wat ik op tinder zoek. Nou goed een leuk gesprek, een leuke date, zoiets? Of ik al veel leuke dates gehad had. Nee..... waarom niet? tja vertel jij het me? waarop ik out of the blue terugkrijg of ik van zoenen hou :')

Andere match die maar niet af kan spreken ivm drukte zaterdag gezien in het donker, werd ineens zo onzeker en bang dat ik hard ben weggereden :') gelukkig kent hij mijn auto niet en wist niet dat ik het was :') Achteraf nog steeds spijt van.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:53

Dan toch maar ook mijn "verhaal" . Tijdje geleden dus iemand ontmoet (lees: + 7 mnd )
Leuke jongen/man met een kindje.

Nu zien we elkaar geregeld al kan het soms voorkomen dat er een tijdje tussen zit, dit is geen probleem trouwens.

behalve dan dat ik geen hoogte er soms van krijg.
Ik heb ondertussen zijn kindje al 2 keer gezien.
één keer zijn ze bij mij naar mijn paarden geweest en wilde hij niet meer weg.

De andere keer zijn we een hele dag naar de efteling geweest en gelijk kennis gemaakt met zijn moeder.

Toch vind ik het lastig heb een gesprek gehad dat ik geen hoogte van hem kan krijgen, wat heel wat is omdat ik gigantische bindingsangst heb.

en aan de andere kant wil ik dus echt niet toegeven dat ik hem leuk vind.
Zit dus een beetje met mijzelf in de knoop (A)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:59

7 maanden mag er toch wel wat duidelijk zijn lijkt me.
Maar de dingen dei je doet klinken wel serieus. Hoe lastig ook, toch het gesprek aan gaan, je wilt je ook niet aan hem en kindje gaan hechten en dan weer moeten gaan. En andersom natuurlijk

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:05

Heb het gesprek ook wel gehad hoor.

Het is meer dat ik niets wil toegeven zeg maar, aan de ene kant ben ik blij dat het zo rustig gaat omdat ik bang ben anders gillend weg te rennen. aan de andere kant wil ik meer zekerheid.

Hem ook uitgelegd dat ik gewoon wil weten hoe of wat.

Komt erop neer dat hij het wel wilt allemaal maar ivm lastige ex toch voorzichtig is. ( logisch )
Dus we doen het rustig aan, wat ik helemaal niet erg vind eigenlijk.
2 dagen later werd ik gevraagd mee te gaan naar de efteling met kind en moeder haha.

Ik ben gewoon een lastig persoon.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:16

Rustig aan is bij mij niet met moeder en kind op pad?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:18

Als het niet zo lekker loopt zou ik toch elke confrontatie met het kind uit de weg gaan. Zoiets doe je toch pas als je helemaal zeker bent van elkaar?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:28

petitparis schreef:
Yunaa schreef:

:D :o

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:31

@ F_Orumster & lieveli

Misschien ben ik een beetje onduidelijk, verbaasd mij niets.

Het loopt echt wel goed en neem zeker niet zomaar de stap om kind en zijn moeder te ontmoeten.
het heeft een half jaar geduurd sowieso eer dat ik dat wilde, dus ben niet gehaast.

Laat ik het anders uitleggen:

Ik ben gewoon zelf moeilijk met die dingen toegeven, het op pad gaan was zeer geslaagd en gezellig en wel een bevestiging dat het allemaal wel kan.

Wilde gewoon het verhaal even kwijt denk ik, was niet in negatieve zin.