Helaas niet gelukt om bestelling te plaatsen! Het gaat wel via paypal, maar zodra ik de personalized candle erbij heb zitten, kan ik dus niet meer met paypal betalen helaas... Jammer....
Oh, Amber Moon is lekker Vonneke! Die andere ken ik niet.
Ik heb Crunchy Leaves in antique jar en Vanilla Wonderland in tumbler, Nel heeft volgens mij Autumn Romance in antique jar, maar weet het niet 100% zeker.
Zag bij duizendpoot dat ze niet zo duur zijn. Halve per keer er in?
Yonker
Geplaatst: 15-01-16 22:19
Yv_ schreef:
Oh, Amber Moon is lekker Vonneke! Die andere ken ik niet.
Ik heb Crunchy Leaves in antique jar en Vanilla Wonderland in tumbler, Nel heeft volgens mij Autumn Romance in antique jar, maar weet het niet 100% zeker.
Autumn Romance lijkt me ook echt heel lekker! Echt prachtige bestelling zo zeg!
Uit jaloezie Peanut Butter Sugar in tumbler besteld en de antique Crunchy Leaves
Hier brandt nu Country Candle Rum Baba, ik ruik nu nog niks maar hij ligt er pas net in. En Bluebell Walk van PS in de slaapkamer. Ik vind zachte bloemengeuren in de slaapkamer zo fijn, ook 's winters.
Anoniem
Geplaatst: 15-01-16 22:48
Ja, het is voor morgenvoormiddag. Medicatie slaat niet aan, en met de hoeveelheid die ze heeft gehad zou je kanker bij een mens genezen bij wijze van spreken. Ik weet dat ik heb gedaan wat ik kon.
Mijn vader vind winter splendor niet lekker. Wat een vieze geur zegt hij. Toen ik antwoorde: Zo slecht zal het wel niet zijn want het staat al 2 uur aan, zei hij niets meer
Yv_
Geplaatst: 15-01-16 22:55
Lisitano schreef:
Uit jaloezie Peanut Butter Sugar in tumbler besteld en de antique Crunchy Leaves
Haha mijn vriend vindt Winter Splendor ook verschrikkelijk Bij I love Candles inderdaad, paar dagen terug al doorgegeven 2 tumblers, 1 Antique jar en 2 pakjes extra melts van Peanut Butter Sugar. Ik wil nooit meer zonder die geur.
Rum Baba ruik ik niet trouwens. Dus ik ga er maar eens wat anders in gooien.
Anoniem
Geplaatst: 15-01-16 23:58
Denk niet dat ik die al heb... Is die zo goed?
Ik geef nu gewoon al bestellingen van GC rechtstreeks door voor als ze nog eens besteld, ik kijk gewoon op de website wat ik wil Eigenlijk verwacht ik wel veel van haar hé, luxe toch met een webshop die dat allemaal doet
OMGGGGG Ik ga dat even serieus overwegen Ik heb 'm alvast als cadeau aan vriend gevraagd maar dan moest ik beloven dat dat mijn enige kaars in een jaar werd. Ja doei
Is er een shop waar je Kringle kan bestellen naast de Duizendpoot? Ik zit naar jars te kijken van de geuren die ik erg lekker vind (nav de Daylights), maar van niet elke is een jar te krijgen, en er is maar één formaat jar.