Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:46

:')? Ik heb haar gevraagd of ze er last van had?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:55

Ik vind dat je er een beetje teveel drama van maakt. Mevrouw zei het waarschijnlijk gewoon met goede bedoelingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:58

Oke, bedankt voor je mening! Zullen we weer on topic gaan? :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 15:10

Danique schreef:
:')? Ik heb haar gevraagd of ze er last van had?

En toen heeft zij gezegd onmogelijk dat ik dat gehoord heb??
Captain schreef:
Ik vind dat je er een beetje teveel drama van maakt. Mevrouw zei het waarschijnlijk gewoon met goede bedoelingen.

Dit dus...

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 15:17

Maar alsnog kan het vervelend overkomen als anderen zich met jouw zaken bemoeien :)

Kan een kat ook een verstandelijke handicap hebben? Wij hebben het gevoel dat onze kat niet helemaal spoort :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 15:27

Tuurlijk kan dat vervelend overkomen, maar in sommige gevallen 'suck it up' ofzo..? :) Het is niet altijd bemoeizucht, hé! Kan ook gewoon goedbedoeld zijn.. Als dat raam stuk was gewaaid was het weer geweest van waarom heeft niemand tegen mij gezegd dat het open stond.. Om daar nu zo vervelend over te gaan doen.

Ik ken alleen hond die epilepsie had, maar zal vast wel voor kunnen komen. Het ligt er ook een beetje aan waar je op doelt. Sommige katten beginnen opeens als een malle door het huis te rennen. Dat is bij binnenkatten vaker zo dan bij buitenkatten. :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 15:28

Ik heb een paar x een kat gezien met het syndroom van down! :j Soort van dan..

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 17:40

Damned schreef:
Maar alsnog kan het vervelend overkomen als anderen zich met jouw zaken bemoeien :)

Kan een kat ook een verstandelijke handicap hebben? Wij hebben het gevoel dat onze kat niet helemaal spoort :')

Ja hoor! Dat kan.
Elke afwijking is bij een kat ook mogelijk. Mijn buurvrouw had een monogolen hondje. Uiteindelijk ben ik er nog best ver mee gekomen met de training. Alleen had hij wel veel meer 1:1 aanpak nodig. Maar hij was fantastisch.

Maar als ik mijn katten bekijk... Zelden dat ze echt normaal DOEN.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:17

Waarom zijn er van die hardlopers die aan de verkeerde kant van de weg op het fietspad lopen, terwijl er aan de goede kant gewoon een voetpad is? Er zal vast logica inzitten, maar ik vind het bloedirritant.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:24

Wanneer jij rechts loopt en de rest van het verkeer ook rechts rijdt, moeten zij dus vlak langs jou rijden wat je soms niet aan ziet of hoort komen. Als je aan de linkerkant van de weg loopt, heb je dit niet en zie je verkeer aan "jouw" kant van de weg tijdig aankomen, waardoor je optijd kan uitwijken als dit nodig is :)
En daarnaast lijkt hardlopen op de stoep mij nou toch heel vervelend :+

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:32

Maar dat is wel de plaats waar dat hoort. Je hebt geen wielen, bent geen bestuurder. Dus hoor je op de stoep. De plek die wegbeheerders hebben aangelegd om jou als zwakke verkeersdeelnemer te beschermen.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:34

Een fietspad is glad, en heeft meestal nergens iets dat omhoog of omlaag gaat, en daarmee je ritme onderbreekt. Bovendien vinden veel voetgangers het heel vervelend als je erlangs rent, en vinden ze dat je maar ergens anders moet rennen.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:37

Dat hardlopers langs de weg lopen vind ik het niet zo'n enorm probleem, maar ik vraag me serieus af hoe het kan dat sommige wielrenners zich niet realiseren hoe asociaal ze bezig zijn.. Met 5 naast elkaar rijden, door rood rijden, per se de kleine bocht willen nemen terwijl ze eigenlijk de grote bocht moeten hebben.. Pff ik kan me daar echt over opwinden -:(- Daar heb ik veel meer last van dan van voetgangers.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 21:09

Ik snap de reden maar al te goed maar fatsoenlijke kleding is dan wel verstandig. .. zag zojuist twee zwarte schimmen voorbij mn motorkap sprinten.... dan wil je haast dood. ..

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:49

The lord of the rings is nu op tv.

Is er een site waar je deze film kan zien, zonder al die reclames, met ondertiteling?

Wil hem heel graag zien maar tot 1 uur te laat en zonder ondertiteling begrijp ik 1/10e deel maar.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:11

Nu opnemen en later terug kijken? Dan kun je doorspoelen

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:32

Of een dvd-werkt super ;p

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 17:56

Je kan hem volgens mij ook terugkijken via rtl xl.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:03

In m'n ene iPhone zit geen simkaart meer. Hoe kan het dan zo zijn dat wanneer ik gebeld word door een huisnummer hij ook over gaat op m'n iPhone zonder simkaart?

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:11

Misschien omdat dat contact nog op je telefoon zelf staat?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:20

Het kan een telefoontje zijn dat je ooit gemist hebt? Is het een hele oude telefoon?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:29

MarlindeRooz schreef:
Het kan een telefoontje zijn dat je ooit gemist hebt? Is het een hele oude telefoon?

Nee een recente. Ik ben van een 5c naar een 5s gegaan. Best creepy eigenlijk

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:51

Knert schreef:
Damned schreef:

Ja hoor! Dat kan.
Elke afwijking is bij een kat ook mogelijk. Mijn buurvrouw had een monogolen hondje. Uiteindelijk ben ik er nog best ver mee gekomen met de training. Alleen had hij wel veel meer 1:1 aanpak nodig. Maar hij was fantastisch.

Maar als ik mijn katten bekijk... Zelden dat ze echt normaal DOEN.

Lijkt mij een beetje onzin eerlijk gezegd. Een hond functioneert al op het niveau van een vijf jarige als je t zou vergelijken. Hoe moet ik een verstandelijke beperking bij een kat of hond dan zien?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 23:43

Wat is het nut van het spelletje rock, paper, sizzer? Je weet wel het Amerikaanse spelletje

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 23:52

Wij doen vaak rock paper scissors (Spock Lizzard) om iets te bepalen. Wie voorin de auto mag, of wie de afwas moet doen :')

Volgens mij heeft niet geen diepe achterliggende doeleinden.