M'n kont bedekt het toch....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:Ik sta er ook nog wel eens van te kijken dat mensen waarschijnlijk geen idee hebben qua afstandHeb nu al een paar keer gehad dat ik iets op moest sturen terwijl de mensen binnen een straal van 10 km. woonden
kainda schreef:Mag je in dit topic ook een oplichting melden?
Zo niet dan excuses en graag verwijderen
Ik kocht in het voorjaar een GPA cap van Karin Rademakers te Brunssum.
Ik heb er een bedrag van over de honderd euro voor betaald. Netjes direct geld overgemaakt.
Zij zou de cap toesturen. Na een paar dagen gemaild of ze de cap al had verzonden.
Kreeg een mail terug dat ze voor haar werk in de buurt moest zijn en zou de cap langs brengen.
Ik ben de hele dag thuisgebleven en kreeg 's avonds een mail dat ze autopech had gehad en geen telefoon bij zich had. Ik de goedgelovige vond het rot voor haar.
Ze beloofde de cap te verzenden.
En .....ik kreeg een cap thuisgestuurd. En lelijk veel te grote en veel gebruikte Rider Pro cap![]()
Haar gemaild dat ik dit een rotstreek vond en dat ik mn geld terug wilde en zij de cap terugnam.
Voor het geld wat ik haar had betaald kan ik drie hele nieuwe Rider Pro caps kopen.
Natuurlijk zei ze dat ze echt de GPA had toegestuurd.
Op foto's die ik haar heb gestuurd reageert ze niet.
Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Maar helaas niks uitgekomen. Ook marktplaats had negatieve reacties over haar gekregen.
Bah zo oneerlijk. Dat was voor ons veel geld en ik voel me erg bestolen
kainda schreef:Mag je in dit topic ook een oplichting melden?
Zo niet dan excuses en graag verwijderen
Ik kocht in het voorjaar een GPA cap van Karin Rademakers te Brunssum.
Ik heb er een bedrag van over de honderd euro voor betaald. Netjes direct geld overgemaakt.
Zij zou de cap toesturen. Na een paar dagen gemaild of ze de cap al had verzonden.
Kreeg een mail terug dat ze voor haar werk in de buurt moest zijn en zou de cap langs brengen.
Ik ben de hele dag thuisgebleven en kreeg 's avonds een mail dat ze autopech had gehad en geen telefoon bij zich had. Ik de goedgelovige vond het rot voor haar.
Ze beloofde de cap te verzenden.
En .....ik kreeg een cap thuisgestuurd. En lelijk veel te grote en veel gebruikte Rider Pro cap![]()
Haar gemaild dat ik dit een rotstreek vond en dat ik mn geld terug wilde en zij de cap terugnam.
Voor het geld wat ik haar had betaald kan ik drie hele nieuwe Rider Pro caps kopen.
Natuurlijk zei ze dat ze echt de GPA had toegestuurd.
Op foto's die ik haar heb gestuurd reageert ze niet.
Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Maar helaas niks uitgekomen. Ook marktplaats had negatieve reacties over haar gekregen.
Bah zo oneerlijk. Dat was voor ons veel geld en ik voel me erg bestolen
ElizeVdS schreef:Haha dan krijg je mij mogelijk aan de telefoon. Maar inderdaad in gebreke stellen. Er is niet geleverd wat overeen gekomen is.