[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:29

Emmaa_ schreef:
Ja? Ik heb er echt heel lang over zitten twijfelen al maar als ze echt zo erg naar je voeten vormen koop ik ze idd liever nieuw..

Ja je moet ze 2 dagen 'inbreken', en dat is echt hell, maar daarna zitten ze perfect!

Ik heb trouwens dit jurkje gehaald, past perfect bij mijn suede nep Dr Martens.

http://www.hm.com/nl/product/22045?article=22045-C

En deze is ook zo leuk!

http://www.hm.com/nl/product/24626?article=24626-A

Het model is standaard, maar de stof is heel fijn, de structuur van de print maakt hem net even wat extra.

En nu ben ik weer arm.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:47

Oh die bovenste is tof!

Dirndl

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:58

Oh leuke jurkjes Lieveli! Inderdaad een fijne combi met docs. Trouwens, suede docs? Klinkt heel tof, maar nog nooit gezien! Heb je een foto? :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 15:13

Leuk hé! Lekker zomers al, met een hoedje erbij, helemaal af.

Dirndl schreef:
Oh leuke jurkjes Lieveli! Inderdaad een fijne combi met docs. Trouwens, suede docs? Klinkt heel tof, maar nog nooit gezien! Heb je een foto? :)

Afbeelding

Bedoelde trouwens fluweel. Blont.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 15:20

Dat 2e jurkje is heel erg mooi Lieveli! Ik heb hem in het grijs, jurkje zit ook heel fijn :)
Ik zit er aan te denken hem ook in het bordeaux rood te halen haha.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-01-14 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 15:26

BaileyMix schreef:
xkimmx schreef:
Thoow, ik wil deze zo graag! Toen ik keek was er nog maat M, had hem in mijn mandje gedaan maar elke keer als ik dan in mijn mandje keek stond er dat hij uitverkocht was, terwijl hij bij de maten nog beschikbaar was. Nu alleen nog maat L. Weet iemand waar ze een soortgelijk iets verkopen?

Edit: Linkje vergeten :o

http://www.hm.com/nl/product/14021?arti ... pOrigin=SA

Die hebben zowel mijn moeder als mijn zus, mocht het een troost wezen; Hij is erg dikmakend :+

Oh dat is dan inderdaad een troost, nu vind ik het meteen niet erg meer. :D Thanks, haha!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 15:54

Ik wil nu zomerjurkjesweer. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:25

Ik zag iemand wat vragen over de IJhallen, en of er veel troep ligt. Ik dacht dat ik het zou kunnen vergelijken met vintage winkels als bijvoorbeeld de Episode, maar dat is niet zo. Waar je bij de Episode altijd nog wel wat leuks kunt vinden moet je bij de IJhallen echt eindeloos spitten. Het is druk, alle echt leuke kleding is vaak vroeg al weg en je moet echt alles overhoop gooien in principe. Ik heb uiteindelijk een bontjas en een sjaal gekocht. Als je een wat minder groot budget hebt en je hebt vrij standaard maten (38 schoenen en iets heel gangbaars voor broeken) kan je er echt wel leuke dingen vinden, maar als je zoals ik lastige maten hebt is het echt moeilijk. Mijn budget was vrij groot maar ik wist precies wat ik wou en waar ik naar op zoek was. Dat was een bontjas... Heb er uiteindelijk 50 euro voor betaald en de sjaal kostte maar een euro. Ik ben er dus helemaal blij mee maar zou niet heeeeul snel weer gaan om echt te shoppen. Het is leuk voor hebbedingetjes en om rond te lopen maar echt kleding shoppen... Neh. M'n bontjas is overigens schaap ipv nerts (het idee blijft hetzelfde maar ethisch gezien voel ik me er iets fijner over). Voor ik half Bokt over me heen krijg, ieder zijn ding toch? Ik maak er in ieder geval van de week een blogpost over.

Lieveli, thanks voor de uitleg! Als mijn salaris weer binnen is ga ik kijken voor echte :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:35

Ik koop alleen echt bont als het vintage of tweedehands is. Nooit nieuw, daar zou ik me echt niet fijn bij voelen, ik eet tenslotte ook geen vlees en gebruik zo weinig mogelijk dierlijke producten. Heb je een foto? Ik ben jaloers!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:45

Emma wat heb jij een enorm leuke schrijfstijl! :D Was even op je blog aan het kijken.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:12

Zo, ik heb de HM betaald en Nelly.com. Nu mag ik weer (online) shoppen.

Iemand nog ideeen?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 18:21

Ik ben opzoek naar een zwart wit gestreepte blouse. Wel het overhemd blouse model.
Deze is echt precies wat ik zoek ( http://www.hm.com/nl/product/93004?arti ... le=93004-G ) maar die is dus uitverkocht. Ik zal morgenochtend vroeg voor de zekerheid nog kijken of ie er dan wel is maar ik denk het niet. Weten jullie waar ik zo'n blouse kan kopen? Het liefst niet meer dan 20 euro.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:03

Ohhh sh*t! Heb me gewaagd om nog eens de H&M site te bekijken en weten jullie dat ik zo een skaterdress zo leuk vond? Ja gevonden! Maar ik ben blut! :(

Leuke jurkjes hierboven trouwens Lieveli!

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:25

Iemand uit dit topic die weet of de data bij de h&m kloppen? Zie leuk roze sporthemdje maar als ik m in mijn winkelmandje doe staat er beschikbaarheid: 3-7 maart -O-
Hij was steeds uitverkocht en nu wel te bestellen maar er ruim een maand op moeten wachten heb ik niet zo'n zin in..

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:39

Eerder wordt het sowieso nooit, eerder later :+ :Y)

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:28

Oh dat is fijn. Uiteindelijk toch besteld en nu is het 17-21 maart |(

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:05

Waren er hier al mensen die wat besteld hadden bij de site chiarafashion die hier laatst langskwam?
Ik zie leuke dingen, heel goedkoop, maar ik zie ook veel slechte recensies op google/ facebook...
Of zouden jullie dat wel aandurven als je met paypal betaald?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:40

lieveli schreef:
Ik koop alleen echt bont als het vintage of tweedehands is. Nooit nieuw, daar zou ik me echt niet fijn bij voelen, ik eet tenslotte ook geen vlees en gebruik zo weinig mogelijk dierlijke producten. Heb je een foto? Ik ben jaloers!

Heb ik ook hoor! Nou zie je het niet zo heeeul veel meer nieuw natuurlijk, maar tweedehands geeft inderdaad een beter gevoel.

Fotootje komt morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:41

chanelle14 schreef:
[naam] wat heb jij een enorm leuke schrijfstijl! :D Was even op je blog aan het kijken.

Haha dankjewel! :o :D

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:03

Emmaa thanks voor de uitleg over de Ijhallen, tweedehands is sowieso niet echt mijn ding. Maar jouw uitleg bevestigd dat. Daar hoeft ik in ieder geval geen bezoekje aan te brengen :)

Over de bontdiscussie, ik heb ook schapenbont. Maar heb mij laten vertellen dat dat net zoiets is als leer. En dat heb ik uiteraard ook gewoon. Hoewel ik wel echt onwijs snel medelijden heb met beestjes e.d. Ergens is het toch tegenstrijdig. Maar een echte bontjas gaat mij dan te ver. Maar zou het hypocriet van mezelf vinden om een ander daarover te veroordelen. Ik draag immers ook leer/eet vlees. Daar worden ook dieren voor afgemaakt.

Fioon: ik ken de website niet, dus kan je niet helpen helaas.

Ik heb van vandaag een outfitje :D Heel lekker relaxt was een dag vrij, dus wat doen wij dan? Shoppen bij h&m :+

Afbeelding
Afbeelding

En de beloofde foto van mijn gehele kast. Bovenop staan wat schoenen die niet meer in mijn schoenenkast passen. En ja er mist een deur, don't ask :D
Afbeelding

Enn ik heb de 2 jasjes die ik eerder plaatste op marktplaats gezet. Wellicht hebben jullie interesse? Ook nog wat andere blousjes en mooie tops.
klik

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:03

Ik ben echt verliefd op jouw kast (en de inhoud)! <3

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:07

Skinnylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:43

Hi meiden,

Sorry ik kom even binnenvallen maar misschien kunnen jullie mij helpen! Misschien heeft iemand deze broek van 2 a 3 jaar geleden nog in de kast liggen en bent er misschien wel op uit gekeken.

Ik ben namelijk op zoek naar een broek van de H&M die in 2011 te koop was, de broek is aan de voorkant van leer en aan de achterkant een dikke warme stof. De broek heeft een knoop + rits. Ik heb maat 38 nodig.

Is hier heeeeeel toevallig iemand met deze broek en die hem weg wil doen? Je zou me zo blij maken! :o

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dam ... mympSeller

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:14

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:18

haffiefreak: Geen idee, ik vind het ook altijd lastig om gekleurde broeken te combineren. Maar ik ben ook maar
een saai mens die 9/10 keer zwart/grijs/wit draagt. :+

skinnylove: Helaas, ik heb er geen.

Peperkroket: Misschien bij de Monki, New Yorker, Coolcat of C&A? Geen idee welke winkels er allemaal zitten
in Amsterdam, maar er zal vast wel zoiets zitten.

Ooooooowjaaaaa ik ben verlieeeefd <3
http://www.persunmall.com/p/sexy-cross- ... 22822.html