Jolliegirl schreef:Wij mogen niet eens alles automatisch laten verlopen, vanwege veiligheid. Wij moeten 3x bevestigen en authentication gebruiken.
Dus Marlies, even doorbijten en 1x alles weer instellen haha
Ja, ik weet het.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:Wat naar InekeIs er al eens naar je houding in staan en lopen gekeken? Ik heb zelf enorm veel baat gehad aan wandel les van een fysio, en daarna de steunzolen er bij. Want ze zeiden jdd dat ik moest wandelen met rugpijn, maar als je vervolgens t dan niet goed belast ben je verder van huis (wat bij mij het geval was). Veel stabiliteit oefeningen verder, maar die doe je wellicht al. Naar hoor, zoveel pijn
![]()
Jolliegirl schreef:MarlindeRooz schreef:Voorkomen en afleiden vooral ja.
Volgens mij heeft zij een Kelpie. Ze zijn gefokt om te hoeden en happen.
Interessant!
) dat het wettelijk niet is toegestaan om hulphonden te weigeren.
Citaat:Ik ken helaas meerdere mensen (echt) die claimen een hulphond of assistentiehond te hebben, maar puur zelfbenoemd of ooit een 5 weeks cursusje zonder officieel erkend certificaat gehaald te hebben.
Waarvan sommige met ongeleide projectielen waarvan 1 zelfs omstanders durft te bijten.
Jolliegirl schreef:Begrijpelijk!
Maar begrijp ook dat er reactie komt op een bericht... We reageren immers allemaal regelmatig op elkaars irritatie Het is wel geven en nemen in het topic.