Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TessaxQuincy schreef:Steam game sharing en nu is iemand de game aan het spelen die ik net sinds vandaag actief wilde spelen.Het is mijn game dus ik dacht dat ik voorrang had maar blijkbaar dus niet.
fleurtjeuh schreef:TessaxQuincy schreef:Steam game sharing en nu is iemand de game aan het spelen die ik net sinds vandaag actief wilde spelen.Het is mijn game dus ik dacht dat ik voorrang had maar blijkbaar dus niet.
Is een berichtje sturen een optie?
Zo van, he joh je bent dat spel aan het spelen, maar eigenlijk wilde ik die gaan spelen.
Zou je er uit kunnen gaan?
Of iets minder subtiel
Oprotten uit mijn spel!
TessaxQuincy schreef:fleurtjeuh schreef:
Is een berichtje sturen een optie?
Zo van, he joh je bent dat spel aan het spelen, maar eigenlijk wilde ik die gaan spelen.
Zou je er uit kunnen gaan?
Of iets minder subtiel
Oprotten uit mijn spel!
Ik heb haar verder niet als vriend want ken d'r verder ook niet, weet niet of dat dan kan.
Maar ze was gestopt dus ben meteen gaan spelen, als ze weer aan het spelen is kan ik idd even kijken of ik d'r een berichtje kan doen zonder als vriend toegevoegd te hebben.
maralyn schreef:Naaaah zeg, ik word geen zwemjuf voor mieren.
Dat is nou jammer.
Redding zwemmen voor mieren zit er ook niet in!
Ja, we hebben een mieren probleem, we weten alleen niet waar ze vandaan komen.
Zebrastreep schreef:maralyn schreef:Naaaah zeg, ik word geen zwemjuf voor mieren.
Dat is nou jammer.
Redding zwemmen voor mieren zit er ook niet in!
Ja, we hebben een mieren probleem, we weten alleen niet waar ze vandaan komen.
Hg anti mier
Alle openingen waar ze doorkomen dichtmaken met kit
Verzuipen
Extreem goed schoonmaken en geen etensresten laten staan.
Ik ben er na 10 dagen echt actief mee bezig te zijn geweest vanaf gekomen. Werd er wel gestoord van ze zaten door het hele huis.
Inmiddels zijn ze weer heel traag of niet meer in leven. Ben echt heel blij dat ik er vanaf ben.
pjer schreef:Kleine ergernis: er zit hier een paar kwikstaartjes en die volgen ons van kamer naar kamer en vallen dan steeds de ramen aan (en poepen op alle vensterbanken buiten en op de autospiegels) op zich best grappig hoor maar ze volgen ons nu al een week of 4 en je wordt er soms wel een beetje knetter van van die kleine stalkers
MarlindeRooz schreef:Ik werd net super boos op Jozi. Hij bleef maar zeuren en zeuren. En janken. En mij aankijken en janken.
Ik dacht dat hij eten wilde. Want daarom zeurt hij meestal. Maar hij stopt dan wel als ik boos word.En eten heeft hij meer dan genoeg gehad vandaag. En hij stopte dus niet.
Loop ik naar de keuken, zie ik hem bij de waterbak staan zeuren. Die zat gewoon vol. Maar er dreef een stukje zonnebloempit van de ratjes in. Dat vindt meneer de prins niet goed genoeg blijkbaar.
Dus heb toen de waterbak ververst. Heb hem zelden zoveel zien drinken in 1x.
Een normale fiets hond drinkt het goorste slootwater op. Maar meneer wil geen pitjes in z’n waterbak.
En nu voel ik me schuldig voor het boos worden.