Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 17:00

Gelukkig alleen zijn auto en geen andere bestuurders die er al helemaal niet aan kunnen doen dat je broer zich zo onverantwoord gedroeg.

Voel je jezelf al wat beter?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 17:09

Ik heb net een kopje bouillon gedronken en dat binnen kunnen houden, dus het gaat de goeie kant op!
Heel misschien dat ik straks iets durf te eten, maar ik denk dat dat tot morgen moet wachten voordat ik het echt aandurf

Het stomste van dat met mijn broer is nog wel dat hij zoveel commentaar kan hebben op mensen die in slaap vallen achter het stuur en dat hij nooit zo onverantwoord zou zijn. Nu doet ie het zelf.
Laatst bijgewerkt door Polarize op 27-08-24 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 17:10

De douche in het huisje spoort niet helemaal. Het gedeelte waar je het aan op kan hangen brak spontaan ook af ?

Nou ja ik meld het altijd wel eerlijk maar ik kan mij niet voorstellen dat dat gewoon niet al zo was. Al lette ik daar niet op. Vervolgens kreeg ik de douche met veel pijn en moeite uit :')

Wel typisch iets voor mij. Ik ga denk ik de hele week maar niet meer douchen :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 17:20

Ugh, vanmorgen stond ik met mijn goede gedrag op de verkeerde locatie.

De fysio heeft 2 locaties, 3 weken geleden nog gevraagd waar moet ik dan zijn?

Locatie 2.

Sta ik daar zie ik mijn fysio niet voorbij komen.

Opgebeld...Nee locatie 1.

Het nu verzet naar donderdag ochtend, en gevraagd waar..locatie 1.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 18:35

mensen die op het voedpat/fietspad parkeren of zelfs rijden...
Ik ben postbode dus ik moet met mijn postfiets over het voetpad om aan alle brievenbussen te geraken maar soms staan ze er gewoon helemaal op dat je er te voet amper door geraakt...

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 19:19

Is het al carnaval ofzo? Ik hoor ineens van die muziek buiten dus ik ben even helemaal verward :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 19:21

Binnenkort gaan ze twee kantoor dagen per week verplichten. Nu moet ik dus ander werk zoeken. :\

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 19:33

Niet kunnen slapen, terwijl ik straks weer nachten heb.

Dat wordt dus wel met het OV gaan, want die dip komt sowieso ooit wel en heb geen zin om dan het hele stuk naar huis te moeten rijden :\

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 19:34

Vandaag bij de reintegratie coach geweest voor een screening ban een soort beroepskeuze test. Uitslag gemiddelde op vrijwel alles dus moeilijk om iets te vinden wat precies bij mij past. Door de beroependatabase gekeken en nú compleet overprikkeld en nog steeds echt geen flauw idee wat ik moet..

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 19:40

melanie0906 schreef:
Vandaag bij de reintegratie coach geweest voor een screening ban een soort beroepskeuze test. Uitslag gemiddelde op vrijwel alles dus moeilijk om iets te vinden wat precies bij mij past. Door de beroependatabase gekeken en nú compleet overprikkeld en nog steeds echt geen flauw idee wat ik moet..

Als je even je verhaal kwijt wil, mag je me pb’en. Ik wil best gewoon even met je meedenken en evt aanvullende vragen stellen :)

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 19:53

melanie0906 schreef:

Weet je toevallig nog wat je wilde wordrn rond je +- 7 jaar?

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:08

kimberly1995 schreef:
melanie0906 schreef:

Weet je toevallig nog wat je wilde wordrn rond je +- 7 jaar?

Yep bakker. Nu zit ik echt niet meer te wachten op nachtdiensten en in t weekend

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:18

melanie0906 schreef:

Ik krijg binnenkort ook zo'n soort test. Ben benieuwd en ook bang voor een te "open" uitkomst.

Welke database heb je gekeken? Ik kreeg er een doorgestuurd maar kreeg alleen al error van de website zelf.
Ken je de kansberoepenlijst van het UWV? Die is er voor studies / omscholing die zij (mogelijk) willen financieren omdat er een te kort is aan de vakmensen. Korter lijstje en dus ook kans op een baan. Misschien is dat iets voor je om door te kijken?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:25

daantjuhhh schreef:
Polarize schreef:
Ik kan niet eens water binnen houden, waardoor ik ook geen water durf te drinken nu. Hopelijk heb nu echt alles eruit gegooid en kan ik in de ochtend wel weer wat binnen houden

Probeer half appelsap met half water.
Dat werkt heel erg hydraterend.

Beterschap

En drinkbouillon, Polarize? Dan krijg je ook je zouten binnen, want door voor overgeven kun je daar ook tekorten van krijgen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:32

Polarize schreef:
Mijn broer zijn eigen koppigheid heeft hem nu flink genekt. In plaats van op zijn werk aan te geven dat hij ziek was en bijna in slaap viel is hij gewoon richting huis gereden en op de snelweg in slaap gevallen. Hij is zelf oké, maar de auto waarschijnlijk total loss. Als hij het gewoon had aangegeven hadden ze gezorgd dat ie veilig thuis kwam

Dit heeft mijn broer ook ooit aan de hand gehad. Ik was mijn zoon toen aan het voeden en hoorde ineens een harde klap buiten, gelijk wetende dat het mijn broer moest zijn (geen idee waarom, maar hou het maar op telespastisch ofzo). Ik trok mijn zoon van de tiet, gaf hem aan mijn man en rende zelf naar buiten. Wel hoor: mijn broer was tegen zijn eigen garagedeur aangereden, omdat hij het verschil tussen gasgeven en remmen niet meer wist. Zover heen was hij al met ziek zijn. Hij moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis met een gebroken sleutelbeen, maar verder is het goed gekomen. Sindsdien heeft hij zich netjes ziekgemeld als hij zich goed beroerd voelde en zich niet meer TE verantwoordelijk voor zijn werk gevoeld op zo'n moment. Gelukkig is het met jouw broer ook goed afgelopen!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:38

Ik heb inderdaad een kopje drinkbouillon gehad! En een klein glaasje cola, want daar had ik vanaf gister al zin in :') ook nog een gevallen eitje gegeten, maar ben nu toch weer flink misselijk dus dat was net wat teveel

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:40

Paard vannacht op stal omdat ze buiten niet wil slapen. Ze leek helemaal happy dus ik ging met een goed gevoel naar huis. Kijk ik even op de camera, dikke paniek -O- wat moet ik met dit dier???

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:46

Ik erger me stuk aan de situatie waar ik nu in zit en dat ik het niet goed los kan laten en het invloed heeft op hoe ik me voel.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:49

JudithGigi schreef:
Paard vannacht op stal omdat ze buiten niet wil slapen. Ze leek helemaal happy dus ik ging met een goed gevoel naar huis. Kijk ik even op de camera, dikke paniek -O- wat moet ik met dit dier???

Oh frustrerend, denk je het goed voor ze te doen. Paarden soms :roll:

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:54

Tancreda4 schreef:
JudithGigi schreef:

Oh frustrerend, denk je het goed voor ze te doen. Paarden soms :roll:

Ja ik kan het echt niet meer goed doen lijkt het -O- wat ik ook probeer, uitkomst is dat mijn paard zichzelf op de een of andere manier sloopt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:36

JudithGigi schreef:

Staat ze alleen of samen met (een) ander(e) paard(en)?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:55

Shenavallie schreef:
JudithGigi schreef:

Staat ze alleen of samen met (een) ander(e) paard(en)?

Buiten staan ze met zn 4en en binnen nu met zn 2en. Andere paard kan echter wel naar buiten lopen waardoor ze stress krijgt. Met het luik open is ze nu iets rustiger maar ze blijft hyperalert.

Edit: hij komt haar gelukkig wel troosten :)
Afbeelding

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 23:01

Teveel gewone cola op, dus nu eerst maar even een aflevering van Criminal Minds kijken voordat ik überhaupt tracht te gaan slapen. Wil die klote wifi niet verbinden. Wifi staat gewoon aan en doet het op mijn telefoon gewoon. Word hier zo moe van.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 23:10

En de 2de nacht niet kunnen slapen....
De hele dag bezig met van alles en nog wat in de hoop moe genoeg te zijn..
Lama....
Net als gister. Ik lig in bed en ben klaar wakker

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 00:22

Kairos schreef:
Niet kunnen slapen, terwijl ik straks weer nachten heb.

Dat wordt dus wel met het OV gaan, want die dip komt sowieso ooit wel en heb geen zin om dan het hele stuk naar huis te moeten rijden :

Oh dat is zooooooo irritant! Sterkte!

Ik irriteer me aan kinderen. Aan allemaal. Aan snottebellen, schril geschreeuw, het WAAROM de hele tijd, dat ze vies zijn en overal aanzitten. Ik heb zo een ontzettende hekel aan kinderen, dat het gewoon altijd een issue is. ook het enige waar ik me echt dagelijks aan irriteer. Ik snap ook echt niet waarom mensen zich zo nodig willen voortplanten, en al helemaal niet in een steeds vollere wereld. Onbegrijpelijk. Dus dat.