Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melanie0906 schreef:Vandaag bij de reintegratie coach geweest voor een screening ban een soort beroepskeuze test. Uitslag gemiddelde op vrijwel alles dus moeilijk om iets te vinden wat precies bij mij past. Door de beroependatabase gekeken en nú compleet overprikkeld en nog steeds echt geen flauw idee wat ik moet..
melanie0906 schreef:Vandaag bij de reintegratie coach geweest voor een screening ban een soort beroepskeuze test. Uitslag gemiddelde op vrijwel alles dus moeilijk om iets te vinden wat precies bij mij past. Door de beroependatabase gekeken en nú compleet overprikkeld en nog steeds echt geen flauw idee wat ik moet..
kimberly1995 schreef:melanie0906 schreef:Vandaag bij de reintegratie coach geweest voor een screening ban een soort beroepskeuze test. Uitslag gemiddelde op vrijwel alles dus moeilijk om iets te vinden wat precies bij mij past. Door de beroependatabase gekeken en nú compleet overprikkeld en nog steeds echt geen flauw idee wat ik moet..
Weet je toevallig nog wat je wilde wordrn rond je +- 7 jaar?
daantjuhhh schreef:Polarize schreef:Ik kan niet eens water binnen houden, waardoor ik ook geen water durf te drinken nu. Hopelijk heb nu echt alles eruit gegooid en kan ik in de ochtend wel weer wat binnen houden
Probeer half appelsap met half water.
Dat werkt heel erg hydraterend.
Beterschap
Polarize schreef:Mijn broer zijn eigen koppigheid heeft hem nu flink genekt. In plaats van op zijn werk aan te geven dat hij ziek was en bijna in slaap viel is hij gewoon richting huis gereden en op de snelweg in slaap gevallen. Hij is zelf oké, maar de auto waarschijnlijk total loss. Als hij het gewoon had aangegeven hadden ze gezorgd dat ie veilig thuis kwam
Tancreda4 schreef:JudithGigi schreef:Paard vannacht op stal omdat ze buiten niet wil slapen. Ze leek helemaal happy dus ik ging met een goed gevoel naar huis. Kijk ik even op de camera, dikke paniekwat moet ik met dit dier???
Oh frustrerend, denk je het goed voor ze te doen. Paarden soms
Shenavallie schreef:JudithGigi schreef:Paard vannacht op stal omdat ze buiten niet wil slapen. Ze leek helemaal happy dus ik ging met een goed gevoel naar huis. Kijk ik even op de camera, dikke paniekwat moet ik met dit dier???
Staat ze alleen of samen met (een) ander(e) paard(en)?
Kairos schreef:Niet kunnen slapen, terwijl ik straks weer nachten heb.
Dat wordt dus wel met het OV gaan, want die dip komt sowieso ooit wel en heb geen zin om dan het hele stuk naar huis te moeten rijden