Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Mijn pa is 70 en werkte een jaar geleden nog 6 dagen in de week als stratenmaker... HOE DAN!?![]()
Collegas kennen hem als iemand die nog doorgaat als je zijn armen afhakt, terwijl hij thuis al sterft als hij een snotneus heeft.
MyWishMax schreef:Mensen die filmpjes posten als instructie oid waar gewoon niks van klopt. Met moeilijke woorden kan je heel interessant doen, maar het beeld komt niet overeen en de hulpen kloppen gewoon van geen kant. En die leerlingen komen straks van koude kermis thuis en dan ligt het aan de jury of wedstrijdsport, terwijl de instructie gewoon niet goed is. En de manier waarop oefeningen gevraagd en gereden worden juist hele andere dingen laten zien.
Wijken wordt over de schouder wegvallen, schouderbinnenwaarts wordt kont buitenwaarts...
Maar hoog genoeg van de toren blazen met hippe termen en mensen zijn enthousiast.
juval schreef:dat ik eindelijk een vakantie heb geboekt, alleen met de kinderen midweekje naar Texel in de zomervakantie. Leuk (betaalbaar) huisje gevonden waar ik al eerder ben geweest. Vind het alleen met kinderen op vakantie gaan nog steeds best spannend, maar de knoop doorgehakt en geboekt. Voorpret kan beginnen!
En dat ik dan een paar uur later bericht terug van de verhuurder dat het huisje al besproken is voor die week, en verder de hele zomervakantie al bezet is![]()
Op de site stond die nog op beschikbaar.
pech.
_Nancy schreef:Mijn man heeft 1,5 uur in de auto gezeten naar Den Haag om wat op te halen wat hij via marktplaats wilde kopen.. Zijn die mensen niet thuis en geven geen gehoor.. Serieus??