Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 20:11

Vreselijk. Ik wil met alle liefde doneren, maar ik schrijf me nergens voor in en ga al helemaal geen abonnement aan (wat je dan zogenaamd meteen weer kan opzeggen).

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 20:45

Dat het carnavals pakje van onze dochter te bloot en te kort is :(

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 20:56

Ik ben er zeker van dat je dochter daar anders over denkt:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 21:09

Mannen en luisteren of communiceren... Zucht.. Ik ben zo blij dat ik vaak van andere vrouwen of vriendinnen hoor dat zij dezelfde dingen ervaren in communicatie met hun partners maar soms word ik er zo ontiegelijk moe van _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 21:10

_San87_ schreef:
Soepblik schreef:
Van die gladgebekte geldinzamelaars die je op ontzettend gemaakte toon aanspreken (hij wilde een boks), en aan een simpele "nee" niet genoeg hebben. Er wordt nog net geen verklaring geëisd voor waarom je niet aan hun goede doel wil doneren.

Geef m de death stare.
"I don't speak Dutch, byeeee."

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-23 21:14

Dat ik echt een First World Problem heb en niet weet welke kleur Le Creuset pan ik wil. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 21:22

Heleen van Royen en de poep die uit haar mond komt. Hoezo "Ik denk dat ik meer weet over menstruatieklachten dan een man" zegt ze tegen iemand van het menstruatie voorlichtingsinstituut. Zij is echt de meest antifeministische vrouwelijk persoon die hier op aarde loopt. Echt, het moment dat zij twee seconden op tv is hoor je uit mijn mond elk scheldwoord onder de zon.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 21:42

Hondje van de buren die al maanden voor overlast zorgt, ding is nog geen half jaar oud en ze zetten hem te pas en onpas buiten. Regen, wind het maakt de Poolse buurman niks uit dat zijn bulldogje buiten staat te janken voor aandacht.
Mijn hart doet gewoon zeer als ik hem hoor.
Buurman spreekt alleen Pools en doet gewoon niet open als ik er aan de deur ga.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 21:49

Ik moet douchen, heb nog steeds de brand/rooklucht van vanmiddag aan me hangen. Maar moest zelf ook zodanig even bijkomen van de ervaring (ondanks dat we de brand hebben kunnen beperken en het niet mijn huis was), dat ik er nog geen puf voor heb gehad.
Dankbaar voor een buurman die ook alert was op het brandalarm wat hij hoorde, waardoor we samen de buurvrouw hebben kunnen helpen en bijstaan. Maar toch, voor het eerst zoiets van dichtbij meegemaakt nu. Deed me beseffen dat ik minder goed voorbereid ben op brand (iets wat we morgen dus meteen gaan fixen).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 21:55

xPabloBokt schreef:
Dat ik echt een First World Problem heb en niet weet welke kleur Le Creuset pan ik wil. :')

Rood natuurlijk.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 22:03

Wat eng Tigress, fijn dat je een ander hebt kunnen helpen!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 22:07

Tigress schreef:
Ik moet douchen, heb nog steeds de brand/rooklucht van vanmiddag aan me hangen. Maar moest zelf ook zodanig even bijkomen van de ervaring (ondanks dat we de brand hebben kunnen beperken en het niet mijn huis was), dat ik er nog geen puf voor heb gehad.
Dankbaar voor een buurman die ook alert was op het brandalarm wat hij hoorde, waardoor we samen de buurvrouw hebben kunnen helpen en bijstaan. Maar toch, voor het eerst zoiets van dichtbij meegemaakt nu. Deed me beseffen dat ik minder goed voorbereid ben op brand (iets wat we morgen dus meteen gaan fixen).

Alarm van klaas ging idd af toen we zaten te lunchen, sterkte voor jou maar ook voor de buren.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 22:11

Soepblik schreef:
Van die gladgebekte geldinzamelaars die je op ontzettend gemaakte toon aanspreken (hij wilde een boks), en aan een simpele "nee" niet genoeg hebben. Er wordt nog net geen verklaring geëisd voor waarom je niet aan hun goede doel wil doneren.

Ik zeg altijd met een stalen gezicht dat ik al donateur ben.

Indien nodig aangevuld met een enthousiast "jullie doen zoooo'n goed werk!! Veel succes nog!"
En weer door.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 00:11

Ik heb me net volgegeten aan kippensoep -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 00:29

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:

Rood natuurlijk.

Ik twijfel tussen Deep Teal, Azure of Meringue :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 01:09

Azure :j <3

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 01:25

Harry Potter <3

Afbeelding

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 08:31

Roodvos schreef:
Soepblik schreef:

Ik zeg altijd met een stalen gezicht dat ik al donateur ben.

Indien nodig aangevuld met een enthousiast "jullie doen zoooo'n goed werk!! Veel succes nog!"
En weer door.

Hahaha fantastisch dit. Hier heb ik wat aan

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 09:00

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

Rood natuurlijk.

Ik twijfel tussen Deep Teal, Azure of Meringue :+

Rood :7. Een klassieker.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 09:46

Onze bovenbuurvrouw vond half twaalf 's nachts een goed moment om een zware ladekast naar beneden te slepen en achterin een auto te laden met een hoop gebonk en gekakel.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 09:49

Dat ik me vrij schuldig voel dat ik niet de dienst van mijn collega overnam.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 09:50

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:

Rood natuurlijk.

Saai zwart of antraciet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:00

Captain schreef:
Ik zou daar echt een keer wat van zeggen, maar ik ben wat dat betreft ook gewoon van tijd is tijd. Ga niet standaard zitten wachten op mensen, heb wel wat beters te doen.

Ja, ik ben ook erg van op tijd komen. Ik ben eerder te vroeg altijd.

Hilary schreef:
Vragen of deze tijd ze nog steeds goed uitkomt, of dat het handiger is om 15 of 30 minuten later af te spreken, zodat iedereen op tijd kan zijn en de afspraak effectief benut kan worden.

Deze tijd is op hun verzoek. Het was altijd een uur later, maar gevraagd of het 9 uur kon. Ik was daar niet heel enthousiast over, maar akkoord gegaan omdat het voor hen fijner was. En nu kan dat niet meer veranderd worden, want zij moeten naar andere afspraak meteen na mij. Daarom nog frustrerender eigenlijk.

Alja schreef:
Gaat dit over je schoonmaakster?

Onder andere, ja. Maar ook nog een andere afspraak en soms 2 met compleet andere organisaties. Ik haat het dat ik elke week op tijd klaar zit, de hond opsluit en 's ochtends vroeg al eerder bezig moet zijn als dat prettig is voormmijn lijf en vervolgens altijd zit te wachten. Als ik een afspraak heb om 9 uur ben ik 5 voor 9 klaar met alles, maar ik heb dus 2 of 3 keer per week dat mensen gewoon pas 10 over 9 komen standaard. Bij allemaal ben ik de 1e afspraak van de dag, dus het is niet zo dat ze uitgelopen zijn...

Ik vind het best kwalijk, vooral dat er geen verandering is gekomen na het aangeven. En duidelijker of anders aankaarten vind ik moeilijk omdat ze hier wel elke week komen en heb geen zin in ongemakkelijk gedoe :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:09

Mijn huisgenoot heeft nogal een onrustig slaappatroon en schreeuwt dus in zijn slaap waardoor ik mij elke keer kapot schrik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:10

Mail van de letting agency of we wat aan die vuilnisbelt bij de achterdeur willen doen en "de verwarming stond weer op 30 graden, terwijl alle ramen open stonden." Met 'wij' bedoel ik mijn nieuwe huisgenootje en ik, die zak patat stond niet eens meer in de cc, terwijl het ZIJN zooi is (gaat blijkbaar ook geen lampje branden bij die mensen dat op al het glas bij de achterdeur Poolse teksten staan) en hij degene is die elke keer die aan de verwarming zit - zoals ik al tig keer heb aangegeven. Lekker makkelijk weer: gedraag je als een complete hork en je komt overal mee weg. :roll: Ze moeten hem gewoon een mail sturen zeggen dat hij of al die zooi binnen een dag opruimt, of ze houden het in van z'n borg, in plaats van het nu op ons af te schuiven en te zeggen "ik hoop dat het wat rustiger wordt als hij eenmaal weg is." :x