Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:"I don't speak Dutch, byeeee."Soepblik schreef:Van die gladgebekte geldinzamelaars die je op ontzettend gemaakte toon aanspreken (hij wilde een boks), en aan een simpele "nee" niet genoeg hebben. Er wordt nog net geen verklaring geëisd voor waarom je niet aan hun goede doel wil doneren.
Geef m de death stare.
Tigress schreef:Ik moet douchen, heb nog steeds de brand/rooklucht van vanmiddag aan me hangen. Maar moest zelf ook zodanig even bijkomen van de ervaring (ondanks dat we de brand hebben kunnen beperken en het niet mijn huis was), dat ik er nog geen puf voor heb gehad.
Dankbaar voor een buurman die ook alert was op het brandalarm wat hij hoorde, waardoor we samen de buurvrouw hebben kunnen helpen en bijstaan. Maar toch, voor het eerst zoiets van dichtbij meegemaakt nu. Deed me beseffen dat ik minder goed voorbereid ben op brand (iets wat we morgen dus meteen gaan fixen).
Soepblik schreef:Van die gladgebekte geldinzamelaars die je op ontzettend gemaakte toon aanspreken (hij wilde een boks), en aan een simpele "nee" niet genoeg hebben. Er wordt nog net geen verklaring geëisd voor waarom je niet aan hun goede doel wil doneren.
Roodvos schreef:Soepblik schreef:Van die gladgebekte geldinzamelaars die je op ontzettend gemaakte toon aanspreken (hij wilde een boks), en aan een simpele "nee" niet genoeg hebben. Er wordt nog net geen verklaring geëisd voor waarom je niet aan hun goede doel wil doneren.
Ik zeg altijd met een stalen gezicht dat ik al donateur ben.
Indien nodig aangevuld met een enthousiast "jullie doen zoooo'n goed werk!! Veel succes nog!"
En weer door.
Captain schreef:Ik zou daar echt een keer wat van zeggen, maar ik ben wat dat betreft ook gewoon van tijd is tijd. Ga niet standaard zitten wachten op mensen, heb wel wat beters te doen.
Hilary schreef:Vragen of deze tijd ze nog steeds goed uitkomt, of dat het handiger is om 15 of 30 minuten later af te spreken, zodat iedereen op tijd kan zijn en de afspraak effectief benut kan worden.
Alja schreef:Gaat dit over je schoonmaakster?