topsylover schreef:En nu moet ik me nog even goed over de hints buigen

Het duurde even, maar ik heb eindelijk de tijd gehad om te puzzelen.
Hint 1 was niet zo moeilijk; mijn SS heeft meer dan alleen letters in haar naam. Daarmee kon ik al een heleboel bokkers wegstrepen!

Daarna werd het lastiger. Ze werkt met wezens waar ik niet van hou. Mijn eerste gedachte ging uit naar spinnen, maar het bleken toch kinderen te zijn
Hint nummer 3 ging over chocola, en wat een uiteenlopende smaken heeft iedereen hier zeg! De ene houdt van wit, de ander van karamel, weer een ander helemaal niet van gevulde chocola..
Hint nummer 4 hielp mij niet echt

Zoveel bokkers zitten graag met een lekker drankje op de bank!
En daarna liep ik helemaal vast. Mijn ss haar lievelingskleur is roze met glitters. Oei. De bokkers die nog op mijn lijst staan houden allemaal van rustige aardetinten en blauw.. En nu dan? Toch maar weer verder zoeken en spitten en denken en zoeken.. Moet ik hint 6 toch maar openen? Geef ik het nu al op?
Op dit moment kwam ik erachter dat ik de verkeerde namen had weggestreept

want er bleef telkens een naam terugkomen waarvan ik dacht dat die al vergeven was. Alle hints weer nalopen op de posts van deze persoon en ja hoor:
kinderen
normale chocolade
dekentje met thee op de bank
en roze glitters
Toch nog even hint 6 opengemaakt voor de bevestiging, en meteen kwam daar het prachtig roze Agnes kaartje tevoorschijn.
Dus, Marleen_88, ben jij mijn Santa?