Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 10:10

Ik zou nu al aanvoelen komen dat ik die dinsdag ziek ben. BYE.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 10:21

Een documentaire die ik voor school moet kijken, zou op Netflix staan, staat ie niet meer. Maar de documentaire staat we op YouTube, in de documentaire word Duits en Engels gesproken, en geen ondertiteling mogelijk. Engels versta ik wel, Duits niet :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 10:49

@xPabloBokt, jeetje wat slecht, onze seminar morgen is vanwege de stakingen ook gewoon online. Heel het onderwijs was 2 jaar lang online, zo moeilijk is het dan toch niet om bij andere omstandigheden wat flexibeler te zijn. :')

Ik ga zo meteen voor het eerst in 10 (!!!!!!!!) jaar naar de kapper en ben echt doodzenuwachtig. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:08

Vandaag zijn er ook stakingen en mijn opleiding kwam gisteravond om 8 uur met de mededeling dat online aansluiten niet mogelijk is en je mag de les ook niet missen. Je moet maar creatief zijn en ergens blijven slapen ofzo of de auto pakken.
Daar kun je ook echt wat mee om 8 uur :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:09

Mensen die geen afstand kunnen houden.
Mijn auto heeft een L op het dak en " PAS OP ONVOORSPELBAAR"
Waarom ga je dan geen afstand houden!??

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:14

Waarom ga je rijden als je onvoorspelbaar bent?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:15

Omdat ik les heb? :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:17

Ah, lesauto.

Zeg dat erbij dan.

Zoals het er stond leek het alsof je zelfstandig de weg op gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:18

Femke_Tweety schreef:
Ah, lesauto.

Zeg dat erbij dan.

Zoals het er stond leek het alsof je zelfstandig de weg op gaat.
De “L op het dak” gaf het eigenlijk wel weg. :))

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:20

Nope, ken verschillende situaties waar dat niet per se opgaat.

Mensen die lollig willen doen met stickers of teksten op auto bijvoorbeeld.

(Die mag van mij meteen hier, is een ergernis van mij... :') )

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:25

Dat ik de enige ben die opstaat voor een moeder met baby in de metro. De 10 mensen waar ze dichterbij stond en zoekend rondkeek verroerden geen vin.

Hoezo geen fatsoen?
En het waren niet eens allemaal pubers ofzo.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:38

Sherivey schreef:
Dat ik de enige ben die opstaat voor een moeder met baby in de metro. De 10 mensen waar ze dichterbij stond en zoekend rondkeek verroerden geen vin.

Hoezo geen fatsoen?
En het waren niet eens allemaal pubers ofzo.

Bizar hè, totaal geen oog voor anderen.

Zo had ik ooit eens in de bus naar college dat er een jongen instapte met krukken en zijn been in het gips. Niemand die opstond :roll:

Dus ik heb heel hard door de bus geroepen: "Kan iemand alsjeblieft even opstaan voor deze jongen!??" En toen kon hij uiteindelijk op de stoel naast mij gaan zitten.

Spoiler:
Nee, gekkigheid, ik stond zelf ook :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:47

Maar echt, ik vind dit soort dingen zo asociaal.
Dat ze voor mij niet opstaan, groot gelijk. Ik mankeer niks.
Maar ik dacht dat het toch een soort ongeschreven regel was dat je je zitplaats afstaat aan bepaalde mensen/ in bepaalde situaties.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:49

Zo had ik juist regelmatig een Gerda die vond dat ik op moest staan voor haar. Leuk, ik was jonger, maar een stuk minder mobiel. Maar je wordt nooit geloofd op zo'n moment, kan je beter een been breken. :+ Dus ik ben vaak zat veroordeelt dat ik bleef zitten, alleen maar door de vooroordelen dat iemand die jong is en waar je niks aan ziet ook niks mankeert.

oomens schreef:
MyWishMax schreef:
Droger stuk ;( stop sprong om, dus alles uitgezet, stop om en weer 1 voor 1 aan. Droger gewoon aan het draaien en ineens stopte hij weer, dus ik weer naar stoppenkast kijken, maar nu zat alles er nog in. Alleen droger uit en gaat niet meer aan ook. Ook handen nog gebrand aan de was die erin zit.

Heb er zo de ziekte in :(

Stuk of is de thermische beveiliging erop gesprongen? Dan zou hij het na een tijdje afkoelen weer moeten doen.
Uiteraard dan wel eerst de oorzaak van oververhitting oplossen, anders springt hij zo weer uit.

Hij lijkt stuk? Ik snap het ook niet waarom hij eerst wel weer aan ging, gewoon een tijd gedraaid en toen uit. Zal hem vanavond weer schoonmaken,maar dat doe ik al 1 of 2 keer per maand uitgebreid.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:59

Sherivey schreef:
Maar echt, ik vind dit soort dingen zo asociaal.
Dat ze voor mij niet opstaan, groot gelijk. Ik mankeer niks.
Maar ik dacht dat het toch een soort ongeschreven regel was dat je je zitplaats afstaat aan bepaalde mensen/ in bepaalde situaties.

Had ze de baby op de arm/in een draagdoek oid? Want als de baby in een kinderwagen ligt, ga ik ook niet opstaan :o.

Jaydee_WP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 12:03

Mensen die bij een (druk) tankstation met hun auto een pomp bezet houden zonder te tanken terwijl ze binnen druk bezig zijn met shoppen/lunchen/koffie drinken...

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 12:05

Schuldig.

Maar niet als het druk is.
Alleen als het rustig is.

(Dan heb ik nl zicht op de hond in de auto, dat heb ik niet als de auto achter of naast het tankstation staat)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-22 12:40

Mkango schreef:
xPabloBokt schreef:
Heb dinsdag terugkomdag.

NS be like: lol, staking.

Mijn stagebegeleider be like: zoek met elkaar maar een andere manier om naar Avans te komen.

Leuk voor mensen die in Breda wonen enzo, of alleen een bus moeten pakken. Maar ik woon in Helmond en ik heb echt geen geld om helemaal met de auto op en neer naar Breda te rijden.

Waarom kan dat nou niet gewoon online.. zucht
Er zijn vast mensen die met de auto vanuit regio Helmond naar Breda moeten, ik zou even kijken op Twitter, Facebook of wat al genoemd is: BlablaCar. Wel gruwelijk irritant dat je begeleider niet wat flexibeler is hierin. Niet iedereen woont idd naast de deur of heeft überhaupt een auto. :=

Ik durf dat persoonlijk niet zo aan, heb een beetje last van stranger danger :Y) naast dat ik dan wss door de spanning die er voor mij bij komt kijken al overprikkeld ben voordat ik op school ben. Maar thanks voor de tip!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 12:47

Dat altijd als ik iets uit handen geef het dus niet geregeld wordt of niet goed komt. Conclusie is toch maar weer dat je alles beter zelf kunt doen :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 12:48

Ik ga weer naar Rammstein! In Brussel, aangezien dat dichterbij is en we maken er gelijk een stedentrip van! (Geen ergens trouwens)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 13:17

MarlindeRooz schreef:
Mijn suiker is weer goed, ze hebben geen idee wat het geweest is. :=

Moet eerlijk zijn dat ik me vanmorgen direct al veel beter voelde.

Gelukkig zeg dat alles weer ok is! Wel een vervelend idee dat ze niet weten waar het door kwam. Hopelijk was het eenmalig!

Ik erger mij op mijn beurt weer aan de ergernissen hier, niet aan jullie maar om het gedrag van mensen om jullie heen. Like, hallo, online aanwezig zijn hebben we toch inmiddels allemaal aangeleerd, en dat het ov weer staakt is ook gewoon aangekondigd, wat een incompetentie van mensen als ze zich daar niet op aanpassen en wel van anderen verlangen dat zij zich in allerlei bochten wringen.
En ook die docent van Menino, je zei het zelf al maar tijdens het lezen van je bericht zat ik ook met stijgende verbazing te lezen en bij de eerste paar zinnen vroeg ik mij al af of ik de zaal zou hebben verlaten. Soms heb je maar 1 nodig die een kettingreactie kan geven in een groep waardoor meer mensen opstaan en weglopen, maar het kost veel lef om de eerste te zijn die opstaat.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 13:37

Ik twijfel of de school waar zoon op zit, wel passend is voor hem. Hij is gewoon weer naar huis gestuurd.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 13:51

xPabloBokt schreef:
Heb dinsdag terugkomdag.

NS be like: lol, staking.

Mijn stagebegeleider be like: zoek met elkaar maar een andere manier om naar Avans te komen.

Leuk voor mensen die in Breda wonen enzo, of alleen een bus moeten pakken. Maar ik woon in Helmond en ik heb echt geen geld om helemaal met de auto op en neer naar Breda te rijden.

Waarom kan dat nou niet gewoon online.. zucht

Kan je niet gebruik maken van de reiskosten vergoeding van de NS? Die vergoeden tot max 25e per dag ofzoiets dankzij de stakingsregeling? Ik weet de details niet, maar ik vraag ook elke stakingsdag m'n geld terug van m'n abbonement.

Jaydee_WP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 14:26

Femke_Tweety schreef:
Schuldig.

Maar niet als het druk is.
Alleen als het rustig is.

(Dan heb ik nl zicht op de hond in de auto, dat heb ik niet als de auto achter of naast het tankstation staat)

Hahaha! Dan heb je een goede reden. :D

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 14:35

Er heeft iemand een vol blikje energy laten vallen in de bus :r