Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sherivey schreef:Dat ik de enige ben die opstaat voor een moeder met baby in de metro. De 10 mensen waar ze dichterbij stond en zoekend rondkeek verroerden geen vin.
Hoezo geen fatsoen?
En het waren niet eens allemaal pubers ofzo.
oomens schreef:MyWishMax schreef:Droger stukstop sprong om, dus alles uitgezet, stop om en weer 1 voor 1 aan. Droger gewoon aan het draaien en ineens stopte hij weer, dus ik weer naar stoppenkast kijken, maar nu zat alles er nog in. Alleen droger uit en gaat niet meer aan ook. Ook handen nog gebrand aan de was die erin zit.
Heb er zo de ziekte in
Stuk of is de thermische beveiliging erop gesprongen? Dan zou hij het na een tijdje afkoelen weer moeten doen.
Uiteraard dan wel eerst de oorzaak van oververhitting oplossen, anders springt hij zo weer uit.
Sherivey schreef:Maar echt, ik vind dit soort dingen zo asociaal.
Dat ze voor mij niet opstaan, groot gelijk. Ik mankeer niks.
Maar ik dacht dat het toch een soort ongeschreven regel was dat je je zitplaats afstaat aan bepaalde mensen/ in bepaalde situaties.
Mkango schreef:xPabloBokt schreef:Er zijn vast mensen die met de auto vanuit regio Helmond naar Breda moeten, ik zou even kijken op Twitter, Facebook of wat al genoemd is: BlablaCar. Wel gruwelijk irritant dat je begeleider niet wat flexibeler is hierin. Niet iedereen woont idd naast de deur of heeft überhaupt een auto.Heb dinsdag terugkomdag.
NS be like: lol, staking.
Mijn stagebegeleider be like: zoek met elkaar maar een andere manier om naar Avans te komen.
Leuk voor mensen die in Breda wonen enzo, of alleen een bus moeten pakken. Maar ik woon in Helmond en ik heb echt geen geld om helemaal met de auto op en neer naar Breda te rijden.
Waarom kan dat nou niet gewoon online.. zucht
MarlindeRooz schreef:Mijn suiker is weer goed, ze hebben geen idee wat het geweest is.
Moet eerlijk zijn dat ik me vanmorgen direct al veel beter voelde.
xPabloBokt schreef:Heb dinsdag terugkomdag.
NS be like: lol, staking.
Mijn stagebegeleider be like: zoek met elkaar maar een andere manier om naar Avans te komen.
Leuk voor mensen die in Breda wonen enzo, of alleen een bus moeten pakken. Maar ik woon in Helmond en ik heb echt geen geld om helemaal met de auto op en neer naar Breda te rijden.
Waarom kan dat nou niet gewoon online.. zucht