Linnie050 schreef:Geen smeuïge biecht.
Helaas![]()
Net zitten kijken of er al een nieuw ss topic is geopend![]()
![]()
Vorig jaar was het topic een dagje eerder.
Jij hoopte dat er uitgebreid getongd werd op de werkvloer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Ik heb een telefoontje weggedrukt van een potentieel nieuwe werkgever. Vorige week gesprek gehad en zou deze week meer horen. Maar ik weet zelf nog niet zeker of ik t wil maar had ook even geen zin in een afwijzing, dus koos ik nog even voor uitstel...
Janine1990 schreef:JustMe8484 schreef:Ik heb een telefoontje weggedrukt van een potentieel nieuwe werkgever. Vorige week gesprek gehad en zou deze week meer horen. Maar ik weet zelf nog niet zeker of ik t wil maar had ook even geen zin in een afwijzing, dus koos ik nog even voor uitstel...
Oooh dit snap ik zooo goed! Heb ik ook een keer gedaan. Uiteindelijk moest ik het toch wel nemen omdat ik een huis aan het kopen was. De eerste dag was een hel, ik heb vreselijk gehuild. Maar al snel bleek het het beste besluit ooit!
Inmiddels 6 jaar verder, bij de toenmalige opdrachtgever op vast contract gekomen en nog altijd erg blij met mijn werk!
Succes!
Janine1990 schreef:JustMe8484 schreef:
Oooh dit snap ik zooo goed! Heb ik ook een keer gedaan. Uiteindelijk moest ik het toch wel nemen omdat ik een huis aan het kopen was. De eerste dag was een hel, ik heb vreselijk gehuild. Maar al snel bleek het het beste besluit ooit!
Inmiddels 6 jaar verder, bij de toenmalige opdrachtgever op vast contract gekomen en nog altijd erg blij met mijn werk!
Succes!
Het is hier vooral omdat ze alleen fulltime willen en ik dat niet wil. Maar het werk lijkt me super leuk.
Daarnaast maakt de afstand het ook niet super aantrekkelijk. Het is een uur rijden. Wel soort ploegen diensten waardoor ik buiten de spits zou rijden.
Maar met 3 kinderen vrees ik dat t wel pittig zal zijn, het is lichamelijk namelijk ook zwaar werk...
Naja voor hetzelfde geld wijzen ze mij gewoon af natuurlijk en dan hoef ikzelf niet na te denken...
Janine1990 schreef:JustMe8484 schreef:Afgewezen enkel omdat ze denken dat Fulltime nu niet binnen mijn leven past. Dat was ook mijn twijfel dus prima. Aangegeven dat ik me aanbevolen houdt mochten ze ooit toch parttime iemand zoeken.
Opgelucht?
Janine1990 schreef:JustMe8484 schreef:Ja nogal! En gewoon fijn dat t om die reden is maar ze wel zagen dat ik enthousiast was en qua persoon wel geschikt. Dat is fijn om te horen dan.
Dat is inderdaad heel erg fijn! Er zullen vast genoeg werkgevers zijn die jou wel parttime willen!