pien_2010 schreef:Vanochtend gewandeld en op sommige vochtige plekken zagen we slakken sporen.
Voor het eerst had dit een dubbele betekenis en moest ik aan dit topic denken

@Muronia heb je nog steeds niks gehoord?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Slakkenspoor was het toch??
Janine1990 schreef:Muronia intussen nog wat gehoord?
Die gozer waarmee ik telkens aan het appen ben, ik vind het gewoon eng. Het klikt heel erg goed via de app en lijkt bijna een beetje te perfect te zijn. Te veel groene vlaggen zeg maar, moet ik er wat achter zoeken of bestaat dit echt?
Aangezien ik nu nog zo'n 8000km verderop zit is afspreken een beetje lastig, maar dat hopen we wel snel na mijn thuiskomst te gaan doen.
Muronia schreef:Ik heb die van mij nog 1 bericht gestuurd vanmorgen en daarin gezegd dat hij me zo wel echt tegenvalt. Dat ik dit geen goede basis van iets vind en dat ik denk dat we het er maar bij moeten laten. Hem succes met alles gewenst.
Nou hij heeft erop gereageerd... door mij te blokkeren op whatsapp. Dus inmiddels is hij overal van verwijderd en geblokkeerd. Jammer dan. Ik heb het in ieder geval wel netjes afgesloten vind ik zelf.
Dus maar weer verder tinderen
Chickyy schreef:Ja en ik weiger dus zo te worden.. Ik wil niet mijn jaloerse en vreemdgaande ex op iedereen projecteren, dan maar naïef en dan nog maar een keer op mijn bek gaan.. Ik ben er niet dood aan gegaan en heb het overleefd denk ik dan maar.
Berdien schreef:Pfffft nou wat een droeftoeter Muronia. Ontzettend jammer dat het zo gelopen is. Voor hetzelfde geld is hij toch niet zo vrijgezellig als dat hij zei, er komen gekkere dingen voorbij.
Zonnetje81 schreef:Ik wil niemand zn plezier vergallen want er zijn echt wel uitzonderingen maar de mannen die het hardste roepen dat ze:
Ik noem maar iets tegen vreemdgaan zijn, houden van een open communicatie blablabla dat die juist niet doen wat ze zeggen![]()
Ik ga weer even lekker verder onder mn ik ben sceptisch steen zitten![]()
![]()
![]()