Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 17:39

pien_2010 schreef:
Vanochtend gewandeld en op sommige vochtige plekken zagen we slakken sporen.
Voor het eerst had dit een dubbele betekenis en moest ik aan dit topic denken :=

:j Ik heb ook al eens met dit topic in gedachten naar slakken gekeken.

@Muronia heb je nog steeds niks gehoord?

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 22:05

Slakkenspoor was het toch?? :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 23:04

Ben al dagen onwijs ziek, en mijn vriend heeft de zorg voor mijn paard heel serieus op zich genomen.

Afbeelding
Kwartier bellen over het voer, vlas en dat hij echt wel kusjes ging halen in de wei maar het jammer vond dat hij niet bij de koekjes kon. :') :')

Afbeelding

Afbeelding

Wat een <3

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 23:06

Ah lief! <3

Edit: ik dacht dat dit het Waar word je vandaag blij van-topic was. Deze stille meelezer gaat weer onder haar steen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 23:33

Ahhh dat is super lief!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 00:22

Muronia intussen nog wat gehoord?

Die gozer waarmee ik telkens aan het appen ben, ik vind het gewoon eng. Het klikt heel erg goed via de app en lijkt bijna een beetje te perfect te zijn. Te veel groene vlaggen zeg maar, moet ik er wat achter zoeken of bestaat dit echt?

Aangezien ik nu nog zo'n 8000km verderop zit is afspreken een beetje lastig, maar dat hopen we wel snel na mijn thuiskomst te gaan doen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 03:51

Gewoon even wachten tot je hem ontmoet hebt en dan kijken of hij z'n woorden ook echt waar maakt. Je had hem nog niet ontmoet toch?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 07:29

Kaitlyn beterschap en inderdaad wat heel erg lief dat hij voor het all included pakket gaat.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 07:48

Kaitlyn dat is echt heel lief zeg!

Janine.. hmm.. dat idee had ik met mijn match ook. Helaas toch te veel groene vlaggen is gebleken. Maar hopelijk bij jou niet en past het gewoon heel goed!

Nee ik heb helemaal niks meer gehoord van hem. Ik heb hem nog niet verwijderd maar van mij hoeft het nu eigenlijk ook niet meer. Dit is geen basis van vertrouwen. Jammer maar helaas, weer iets geleerd :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 08:37

Kaitlyn wat lief!

@Janine, volg je onderbuikgevoel, die heeft het vaak juist. Het is me wel vaker opgevallen dat mannen best snel, zonder je ontmoet te hebben, al heel vooruitlopende dingen kunnen zeggen. Weet zelf meestal ook niet wat ik met zulke info moet. Neem het meestal maar een beetje luchtig en bevestig het meestal niet.

Zonnetje81 schreef:
Slakkenspoor was het toch?? :')

Oh, ik had naaktslakken sex in mijn hoofd (langzaamaan) maar dat was ergens anders dan misschien.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 11:35

Janine1990 schreef:
Muronia intussen nog wat gehoord?

Die gozer waarmee ik telkens aan het appen ben, ik vind het gewoon eng. Het klikt heel erg goed via de app en lijkt bijna een beetje te perfect te zijn. Te veel groene vlaggen zeg maar, moet ik er wat achter zoeken of bestaat dit echt?

Aangezien ik nu nog zo'n 8000km verderop zit is afspreken een beetje lastig, maar dat hopen we wel snel na mijn thuiskomst te gaan doen.

Ik heb deze week een date gehad en ook eng veel raakvlakken haha! Na mijn ex een echte eye-opener en ergens wil je het bijna niet geloven ook :n Hij is zo open en eerlijk en heeft ook een extreme hekel aan liegen, wat een verademing dat je gewoon alles kunt bespreken en hoe er dan op gereageerd wordt..

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 11:58

Ik heb die van mij nog 1 bericht gestuurd vanmorgen en daarin gezegd dat hij me zo wel echt tegenvalt. Dat ik dit geen goede basis van iets vind en dat ik denk dat we het er maar bij moeten laten. Hem succes met alles gewenst.

Nou hij heeft erop gereageerd... door mij te blokkeren op whatsapp _O- . Dus inmiddels is hij overal van verwijderd en geblokkeerd. Jammer dan. Ik heb het in ieder geval wel netjes afgesloten vind ik zelf.

Dus maar weer verder tinderen _O-

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 11:59

Sjongejonge Muronia, wat een sukkel :n

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 12:02

Pfffft nou wat een droeftoeter Muronia. Ontzettend jammer dat het zo gelopen is. Voor hetzelfde geld is hij toch niet zo vrijgezellig als dat hij zei, er komen gekkere dingen voorbij.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 12:16

Wat bizar Muronia? Goed dat je de bal bij jezelf hebt gehouden, dan is het duidelijk nu. Maar dit zal toch wel weer een knauw geven in het vertrouwen kan ik me zo voorstellen..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 13:05

Wat bizar, Muronia. Aan de andere kant fijn dat je er nu achter komt dat hij zo'n zak is :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 13:29

Muronia schreef:
Ik heb die van mij nog 1 bericht gestuurd vanmorgen en daarin gezegd dat hij me zo wel echt tegenvalt. Dat ik dit geen goede basis van iets vind en dat ik denk dat we het er maar bij moeten laten. Hem succes met alles gewenst.

Nou hij heeft erop gereageerd... door mij te blokkeren op whatsapp _O- . Dus inmiddels is hij overal van verwijderd en geblokkeerd. Jammer dan. Ik heb het in ieder geval wel netjes afgesloten vind ik zelf.

Dus maar weer verder tinderen _O-

Wtf... dit vinden wij niet raar, dit vinden wij alleen heeeeeeeeeeeel bijzonder.

Mijn gevoel volgen is moeilijk, weinig ervaring en als de beperkte ervaring was met mannen die niet met hun eigen emoties om konden gaan.

Gisteravond hier gezellig gekletst met een buurman die eigenlijk best wel dezelfde vragen begon te stellen als mijn match. Gewoon zo'n leuk vakantiegesprek zeg maar. En dat gaf me toch ook weer het gevoel dat de groene vlaggen ook gewoon realiteit kunnen zijn.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 13:33

Ik wil niemand zn plezier vergallen want er zijn echt wel uitzonderingen maar de mannen die het hardste roepen dat ze:

Ik noem maar iets tegen vreemdgaan zijn, houden van een open communicatie blablabla dat die juist niet doen wat ze zeggen :+

Ik ga weer even lekker verder onder mn ik ben sceptisch steen zitten :') :') :') :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 13:36

Ja en ik weiger dus zo te worden.. Ik wil niet mijn jaloerse en vreemdgaande ex op iedereen projecteren, dan maar naïef en dan nog maar een keer op mijn bek gaan.. Ik ben er niet dood aan gegaan en heb het overleefd denk ik dan maar.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 13:42

Chickyy schreef:
Ja en ik weiger dus zo te worden.. Ik wil niet mijn jaloerse en vreemdgaande ex op iedereen projecteren, dan maar naïef en dan nog maar een keer op mijn bek gaan.. Ik ben er niet dood aan gegaan en heb het overleefd denk ik dan maar.

Zo bedoel ik het ook niet maar je ziet het bij muronia gebeuren dus ik bedoel meer het zegt niet alles dat je iemand denkt te kennen.

Ik trap er ook elke keer weer in en dat moet wel want anders kom je geen stap verder. Ik heb ook niks met als de een vreemd gaat doet de ander het. Ik ben totaal niet wantrouwig naar anderen eerder goedgelovig als ik zelf in de situatie zit. Als buitenstaander is het altijd makkelijk praten he :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 13:46

Ik denk dat het voor mij goed en verstandig is om enigszins sceptisch te blijven eerst. Ben aardig goed op mensen op waarde schatten, dus laat er eerst maar een date komen verder...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 14:07

@Janine indd wees maar sceptisch, maar laat ook een kiertje open voor de mogelijkheid dat het wel een goeie is. Straks maar snel ontmoeten als ie weer thuis is :)

Berdien schreef:
Pfffft nou wat een droeftoeter Muronia. Ontzettend jammer dat het zo gelopen is. Voor hetzelfde geld is hij toch niet zo vrijgezellig als dat hij zei, er komen gekkere dingen voorbij.

Ik heb indd ook getrouwd-vibes bij dit verhaal.

Wat laat ie zichzelf kennen door zo te reageren zeg. Ik denk dat je de spijker op de kop sloeg en hij de confrontatie zo wegschuift. Negeren is makkelijker dan erkennen en online kom je daarmee weg.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 14:37

Zonnetje81 schreef:
Ik wil niemand zn plezier vergallen want er zijn echt wel uitzonderingen maar de mannen die het hardste roepen dat ze:

Ik noem maar iets tegen vreemdgaan zijn, houden van een open communicatie blablabla dat die juist niet doen wat ze zeggen :+

Ik ga weer even lekker verder onder mn ik ben sceptisch steen zitten :') :') :') :')

Ja eens. 'Ik ben niet zoals andere mannen.' Uhu
Daarom altijd kijken naar wat iemand doet. Mooi praten kan iedereen. Doet hij ook wat hij zegt? Dan is hij het vertrouwen waard.

Muronia wat een kleuter. Onwijs zuur voor jou maar wel fijn dat je nu achter z'n karakter komt en niet later pas. Jij kunt jezelf in de spiegel aankijken iig

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 14:51

He bah wat stom muronia. Netjes gehandeld van jou.

En oh zo herkenbaar. Zo'n man die vertelt absoluut niet van liegen te houden en zich altijd aan zijn afspraak te houden. Right... die man heeft al 20x gejokt en al wel 10x afgezegd. :+ . Nu is hij voor mij gelukkig sowieso geen datemateriaal, maar het laat je wel even 2x denken.

Janine en Chickyy lekker genieten van jullie groene vlaggen. Ik duim voor jullie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 14:51

Ze zijn vaak wel tegen vreemdgaan maar daarmee bedoelen ze dat ze niet willen dat de vrouw vreemdgaat.