Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britta31 schreef:Zal ik mijn dochter en haar vrienden met een paar flessen drank langssturen?Ook natuurlijk met de muziek en de discolamp
Rambogirl schreef:Ik erger me kapot aan t feit dat ik eerst nog tot half 4 moet werken en daarna pas naar mn moeder kan.
Die is gisterochtend achterover het trapgat in gevallen en lag toen beneden in een grote plas bloed![]()
Ritje ambulance en verschillende scans etc is ze gisterenmiddag weer naar huis gestuurd, maar ik hoor aan alles dat ze zich nog groot wil houden. Gisteren mocht ik niet langs komen van dr want heel dr haren zijn rood van t bloed, maar vanwege een gigantische wond op de hoofd mag ze dr haren nog niet wassen.
Tenminste, ik moet van mn manager toestemming vragen aan de rest van t team, wat mn 2e ergernis is.
Dus dat ga ik ook niet doen ook. Eikel dat t is. Hij is de manager, en als je maar iets persoonlijks deelt pakt tie je er later mee terug. Vieze vent
wyoming schreef:Ik zoek een “speciale” oppas voor als ik dat eens nodig heb voor mijn zoon. Alleen hebben “speciale” oppassen ook speciale prijzen en dat kan ik niet betalen.
Britta31 schreef:Dat de verwarming in huis is uitgezet.Begrijp dat alles duurder is,maar ga niet in de kou zitten.Net het gaskacheltje aangedaan,krijg ik commentaar van mijn dochter.Prima,dan zet ik 2 elektrische kacheltjes in de huiskamer.
corinep schreef:wyoming schreef:Ik zoek een “speciale” oppas voor als ik dat eens nodig heb voor mijn zoon. Alleen hebben “speciale” oppassen ook speciale prijzen en dat kan ik niet betalen.
Zou je misschien recht op PGB kunnen hebben waarmee je dit kan oplossen?
TessaxQuincy schreef:Dat op dit moment iedereen in het gezin corona heeft behalve ik, wel constant soort klachten, maar nog steeds gister GGD negatief en vandaag zelftest ook negatief, als ik nou ook even positief wordt ben ik er ook vanaf voor nu.
Zebrastreep schreef:TessaxQuincy schreef:Dat op dit moment iedereen in het gezin corona heeft behalve ik, wel constant soort klachten, maar nog steeds gister GGD negatief en vandaag zelftest ook negatief, als ik nou ook even positief wordt ben ik er ook vanaf voor nu.
Ik had dat dus ook mijn ouders beide corona we zitten nu op dag 13 dus besmettelijk zijn ze niet meer. Ik kreeg het natuurlijk weer niet. Kon wel naar buiten maar bleef maar zoveel mogelijk bij huis vindt het toch vervelend dat je eventueel anderen aansteekt.