Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 11:29

Zal ik mijn dochter en haar vrienden met een paar flessen drank langssturen?Ook natuurlijk met de muziek en de discolamp :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 11:37

Ik heb al 2 uur geen verbinding met de beveiligde omgeving. Kan niet werken zo :')
Ben niet de enige… Ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 11:40

wyoming schreef:
Ik zoek een “speciale” oppas voor als ik dat eens nodig heb voor mijn zoon. Alleen hebben “speciale” oppassen ook speciale prijzen en dat kan ik niet betalen.

Zou je misschien recht op PGB kunnen hebben waarmee je dit kan oplossen?

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 11:45

Britta31 schreef:
Zal ik mijn dochter en haar vrienden met een paar flessen drank langssturen?Ook natuurlijk met de muziek en de discolamp :+

Ik denk dat je dochter je ineens wel heel lief vind dan _/-\o_

Ik erger me kapot aan t feit dat ik eerst nog tot half 4 moet werken en daarna pas naar mn moeder kan.
Die is gisterochtend achterover het trapgat in gevallen en lag toen beneden in een grote plas bloed |(
Ritje ambulance en verschillende scans etc is ze gisterenmiddag weer naar huis gestuurd, maar ik hoor aan alles dat ze zich nog groot wil houden. Gisteren mocht ik niet langs komen van dr want heel dr haren zijn rood van t bloed, maar vanwege een gigantische wond op de hoofd mag ze dr haren nog niet wassen.

Tenminste, ik moet van mn manager toestemming vragen aan de rest van t team, wat mn 2e ergernis is.
Dus dat ga ik ook niet doen ook. Eikel dat t is. Hij is de manager, en als je maar iets persoonlijks deelt pakt tie je er later mee terug. Vieze vent _-:(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 12:32

Dat de verwarming in huis is uitgezet.Begrijp dat alles duurder is,maar ga niet in de kou zitten.Net het gaskacheltje aangedaan,krijg ik commentaar van mijn dochter.Prima,dan zet ik 2 elektrische kacheltjes in de huiskamer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 12:32

amper geslapen, koppijn.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 12:35

Rambogirl schreef:
Ik erger me kapot aan t feit dat ik eerst nog tot half 4 moet werken en daarna pas naar mn moeder kan.
Die is gisterochtend achterover het trapgat in gevallen en lag toen beneden in een grote plas bloed |(
Ritje ambulance en verschillende scans etc is ze gisterenmiddag weer naar huis gestuurd, maar ik hoor aan alles dat ze zich nog groot wil houden. Gisteren mocht ik niet langs komen van dr want heel dr haren zijn rood van t bloed, maar vanwege een gigantische wond op de hoofd mag ze dr haren nog niet wassen.

Tenminste, ik moet van mn manager toestemming vragen aan de rest van t team, wat mn 2e ergernis is.
Dus dat ga ik ook niet doen ook. Eikel dat t is. Hij is de manager, en als je maar iets persoonlijks deelt pakt tie je er later mee terug. Vieze vent _-:(

In dit geval zou ik mij ineens toch wel zooo beroerd voelen en ziek naar huis gaan.

En overigens ook op zoek gaan naar een andere baan geloof ik.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 12:35

wyoming schreef:
Ik zoek een “speciale” oppas voor als ik dat eens nodig heb voor mijn zoon. Alleen hebben “speciale” oppassen ook speciale prijzen en dat kan ik niet betalen.

PGB idd of misschien via een Hogeschool? Zijn vaak wel studenten in die studierichting die dat voor een leuker tarief willen doe.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 12:41

Britta31 schreef:
Dat de verwarming in huis is uitgezet.Begrijp dat alles duurder is,maar ga niet in de kou zitten.Net het gaskacheltje aangedaan,krijg ik commentaar van mijn dochter.Prima,dan zet ik 2 elektrische kacheltjes in de huiskamer.

Betaalt zij het? Anders moet ze niet klagen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 12:41

Britta31 schreef:

Bepaalt jouw dochter of de verwarming aan staat of niet? :oo

Ik erger me aan mijn saaie online college -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 12:43

Haar huis,andere helft van ons huis is veel kleiner en dus zonder verwarming niet koud.En van mij hoeft ze daar nu ook niet in de kou te zitten,doet ze zelf.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 14:27

corinep schreef:
wyoming schreef:

Zou je misschien recht op PGB kunnen hebben waarmee je dit kan oplossen?

Ja weet ik niet, ik zie het er niet tussen staan.
Wel een soort van begeleiding maar dan gaat het alleen om hem.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 14:30

Dat ik het document open waarin ik het interview met de arbeidsjurist moet gaan verwerken en mijn groepsgenoten hun deel gewoon zo intens NIET boeiend hebben geschreven dat de moed me meteen weer in de schoenen zakt -O-

Het niveau is echt: Ik ben Kim en ik schrijf een werkstuk. Ik zit in groep 6. Ik moet dit schrijven van de juf.

We zijn derdejaars, kom op.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 14:41

Dat ik zo traag ben vandaag en nergens zin in heb :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 16:29

Ik wil naar huis. Nu 6 uur achter elkaar op school geweest twijfel ik deze uren niet trek. Ik wil naar bed.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 17:32

Dat ik morgen een hepatitis booster krijg , maar mijn prikangst nu al begint te klooien....

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 17:52

Zebrastreep schreef:
Dat ik zo traag ben vandaag en nergens zin in heb :')

+1

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 17:54

Ik wil zoveel doen maar heb stekende koppijn

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 18:30

Gewoon 0 motivatie.

Ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik wel op deze school wil blijven. -O-
Alleen vind ik andere scholen helaas niet beter.

Ik kan de school prima aan, maar ik moet zeggen dat ik er wel onder lijd. Zoveel druk, zoveel stress. Hebben ze nou echt geen respect voor hun leerlingen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 19:50

Voel een hoofdpijnaanval opkomen. Dan kan ik echt bijna niks meer. En heb morgen uni + een oppashondje die gewoon uit moet.

Ugh

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 20:05

Dat de dierenarts niet kon vinden waar ons hondje last van heeft.

Gelukkig gaat het al ietsjes beter ze heeft tenminste gegeten en gedronken vandaag.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 20:14

Ik ga jullie alvast waarschuwen. Morgen is mijn afspraak in het ziekenhuis, en de ervaring leert dat onderzoek (het aanraken en het bewegen van mijn arm etc.) al snel een overbelasting is en dat ik de dagen daarna half dood ga van de pijn.

Afbeelding

Dus dat, en ik ben tegelijkertijd gezegend met een flinke verkoudheid (gelukkig geen corona, ik heb ook al contact met het ziekenhuis gehad erover en ik ben gelukkig wel welkom _/-\o_ ). Ik snotter hele tissuedozen weg, ik blaf constant, mijn stem is weg en mijn hoofd zit vol watten. Zo fijn, die timing :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 20:14

Dat op dit moment iedereen in het gezin corona heeft behalve ik, wel constant soort klachten, maar nog steeds gister GGD negatief en vandaag zelftest ook negatief, als ik nou ook even positief wordt ben ik er ook vanaf voor nu. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 20:22

TessaxQuincy schreef:
Dat op dit moment iedereen in het gezin corona heeft behalve ik, wel constant soort klachten, maar nog steeds gister GGD negatief en vandaag zelftest ook negatief, als ik nou ook even positief wordt ben ik er ook vanaf voor nu. :+

Ik had dat dus ook mijn ouders beide corona we zitten nu op dag 13 dus besmettelijk zijn ze niet meer. Ik kreeg het natuurlijk weer niet. Kon wel naar buiten maar bleef maar zoveel mogelijk bij huis vindt het toch vervelend dat je eventueel anderen aansteekt.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 21:06

Zebrastreep schreef:
TessaxQuincy schreef:

Ik had dat dus ook mijn ouders beide corona we zitten nu op dag 13 dus besmettelijk zijn ze niet meer. Ik kreeg het natuurlijk weer niet. Kon wel naar buiten maar bleef maar zoveel mogelijk bij huis vindt het toch vervelend dat je eventueel anderen aansteekt.

Ik heb nog geen booster gehad, dus ik mag ook nog niet naar buiten (tenminste volgens mij mag dat niet) Wij zitten nu op dag 5, mijn broer mag morgen weer uit quarantaine, alleen is m'n zus gister pas positief getest dus ik mag nog weer 5 dagen extra in quarantaine,