Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:SusanH schreef:Mijn vader krijgt binnenkort de eerste prik, via de GGD. Is van 54. Mijn moeder is van 58 en zou via de huisarts AZ kunnen krijgen maar die wil ze niet. Die zou dus ook de GGD kunnen bellen volgens jullie? Ze wil wel Pfizer.
Ze zou het online kunnen proberen
Bloodymary schreef:Mijn zus uit 1962 is komende week al aan de beurt. Haar jaargang kan zich zelf melden. Pfizer. Raar dat oudere jaargangen dan nog niet geweest zijn.
bigone schreef:Relaxed schreef:SusanH schreef:Mijn vader krijgt binnenkort de eerste prik, via de GGD. Is van 54. Mijn moeder is van 58 en zou via de huisarts AZ kunnen krijgen maar die wil ze niet. Die zou dus ook de GGD kunnen bellen volgens jullie? Ze wil wel Pfizer.
Nee dat kan niet. Alle 56.57.58.59 gaat via huisarts. Voor AZ en ze kan alsnog de huisarts bellen maar wanneer ze geen AZ wil zal ze achteraan moeten sluiten.
Dit was een fake bericht dat af en toe opduikt en er zijn al meerdere mensen weggestuurd zonder prik.
Bloodymary schreef:Mijn zus uit 1962 is komende week al aan de beurt. Haar jaargang kan zich zelf melden. Pfizer. Raar dat oudere jaargangen dan nog niet geweest zijn.
bigone schreef:Bloodymary schreef:Mijn zus uit 1962 is komende week al aan de beurt. Haar jaargang kan zich zelf melden. Pfizer. Raar dat oudere jaargangen dan nog niet geweest zijn.
Die zijn zeker wel geweest, 1955 en jonger hebben via ggd allemaal een oproep gehad 56tot en met 59 van de huisarts en 60, 61,62 via ggd en volgende week zal 63 en 64 wel aan de beurt zijn.
Maar wanneer je niet op de uitnodiging ingaat omdat je een ander vaccin wil moet je gewoon achteraan sluiten.
Echwel schreef:Inloggen en zelf met digid afspraak maken
bigone schreef:Relaxed schreef:
Nee dat kan niet. Alle 56.57.58.59 gaat via huisarts. Voor AZ en ze kan alsnog de huisarts bellen maar wanneer ze geen AZ wil zal ze achteraan moeten sluiten.
Dit was een fake bericht dat af en toe opduikt en er zijn al meerdere mensen weggestuurd zonder prik.
Electra63 schreef:bigone schreef:Dan zeker de huisarts bellen want volgens mij is daar begin April iedereen al opgeroepen, was zelfs nog veel gedoe over omdat de helft niet kwam opdagen.
Ok... thanks, we hebben deze huisarts nog niet zo heel lang.
Ik laat mijn man maandag bellen !!
Electra63 schreef:Dank je Bigone.
Wij hebben allebei eind januari al Corona gehad, maar willen graag het vaccin.
Niwla schreef:Ik wil niet voor Cer spreken, maar wordt er niet gedoeld op de opmerking van Bo over tuinland? Ik geloof oprecht niet dat daar bijvoorbeeld de besmettingen van omhoog gaan schieten.
suffie schreef:Electra63 schreef:Dank je Bigone.
Wij hebben allebei eind januari al Corona gehad, maar willen graag het vaccin.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -1959-1960
Sommige huisartsen zijn nog niet klaar met een bepaald jaartal en het kan daarom zijn dat je nog geen uitnodiging hebt ontvangen.