marleen_88 schreef:Zonde he, dat het zo heeft moeten lopen.
Claudia, nog steeds geen pakketje afgeleverd bij jou?
Nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@Allemaal, hou het netjes en respectvol. We zijn blij dat er gereageerd wordt, en wij hopen op mooie foto's en een leuk verslag om hopelijk de gekwetste gevoelens te verminderen.
Daarbij hoop ik dat het pakket van Claudiadvx als nog aan komt.
Ik snap en begrijp dat jullie hier wat van vinden, maar je weet niet wat de achtergrond is en daarom wil ik graag alleen respectvolle reacties zien.
Alvast bedankt!
claudiadvx schreef:Oke verslag:
28 December kreeg ik een pakketje van bol.com zonder afzender. Zowel ik als mijn vriend hadden beide niks besteld. Zelfs op Facebook nog een bericht geplaatst of niet iemand ons toevallig een cadeautje had toegezonden. ( Ik heb een oma die in Zeeland woont dus dacht eerst dat het bij hun weg kwam ) Maar door hun was ook niks gestuurd.
Tot op de dag van vandaag wist ik dus niet waar dat pakketje nou toch weg zou komen. Tot nu dus! Toen mijn secret santa mij ineens een pb stuurde dat ze toch echt wat op de post had gedaan. Toen ging er ineens een lampje branden bij een vriendin. Zal het dan toch dat pakketje geweest zijn?? Maar ik had er natuurlijk nooit bij nagedacht dat het van hier zou kunnen zijnJe verwacht toch eigenlijk een ingepakte doos volgeladen met cadeaus en hints
Navraag gedaan bij mijn secret santa. En ja hoor! Een setje van 4 leisteen onderzettersMaakt de pret natuurlijk niet minder leuk
Nu dat ik eindelijk weet dat het van mijn secret santa is!
Super bedankt Avalanche81 voor de onderzetters!
[ [url=m/2h120U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mtULq7.jpg]Afbeelding[/url] ]
germie schreef:Maar er zat dus geen enkele hint in? Tja, dan wordt het ook lastig.