Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 08:07

Cayenne schreef:
Gadver, Black Kelpie! Kun je haar niet tijdelijk voor de nacht opsluiten in bijvoorbeeld de badkamer? En dan morgen je oude vulling weer gebruiken?

Opsluiten kan wel, maar dan slaap ik ook niet, dat krijg ik wel te horen :+ Mevrouw is 17 en heeft een vrij uitgesproken mening op dat gebied.

Het lijkt alsof ze er wel op wil plassen en ik heb niks gevonden vanmorgen, dus ik geef het na 1 verdwaalde drol nog niet op. Ze heeft jaren geleden altijd soortgelijke kattenbakvulling gehad, dus het zou moeten kunnen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:37

Gewoon een poedersuiker dag vandaag.... sd kaart lezer ding kapot.... geen geld voor een nieuwe en mijn kaartje moet leeg.... echt top dit. poedersuiker Apple ze hadden die sd kaart slide er nooit uit moeten doen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:41

Podcast waarin gezegd wordt dat ze in de UK geen mediavrijheid krijgen over Trump en ze alleen maar de negatieve dingen horen. En dat is dan vanuit Social Work gepresenteerd. Flikker toch op jongens, wat is er mis met deze wereld |o.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:43

Katten die alles weer overhoop hebben gehaald. Thank God had moeders late dienst dus kon die nog mooi even helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:45

Dat endomondo gaat stoppen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:09

Warm huis, loop in een hemdje en mijn enorme raam staat al een uur of 12 open. Keer onder de 20 graden zou fijn zijn om te slapen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:16

Nieuw voer gekocht voor de hond, vriezer te klein _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-20 11:23

Dat de schilder die vorige week al onze muren naar de klote heeft geholpen het gister kwam "oplossen" en het nu alleen maar erger heeft gemaakt. Nu wil hij woensdag weer komen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in en ik wil mijn geld terug wegens niet leveren van beloofde dienst. Nu reageert hij natuurlijk niet meer _-:(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:56

Technologiesche incompetentie...
De meeting die ik bijwoon vind plaats op locatie, daar wordt gebruik gemaakt van Pexip, alle thuiswerkende medewerkers gebruiken Pexip.
Er zou een presentatie gegeven worden door mensen buiten het bedrijf, die kunnen op de een of andere manier niet in Pexip.
De jongeman die nu dus de presentatie geeft, geeft hem via Teams, zijn geluid komt uit de speakers in de meeting room en wordt opgevangen door de microfoon van Pexip. Hij deelt zijn scherm via Teams, en het Teams-scherm wordt dan weer gedeeld via Pexip naar de thuiswerkende medewerkers...
Je zou zeggen, dat moet makkelijker kunnen :+

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:21

Fietsers die aan aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Ik zie jou niet aankomen van rechts achter een heg Karin!!!!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:29

Een Word document dat steeds verspringt. Het gaat om een examenplan en dat is best wel belangrijk. Het moet nu online worden ingeleverd dus het zal wel weer lekker door elkaar staan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:31

Klein positief puntje, ik heb geen Corona. *\o/*

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:00

Nog steeds en nog veel erger, aan de school van dochter. Die willen blijkbaar niet dat hun eindexamenleerlingen dit jaar slagen.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:05

Een Ikea bed in elkaar zetten duurt hier al 2 weken |o Eerst was een plaat beschadigd en hebben daar 7 werkdagen op kunnen wachten, nu waren we bijna klaar en missen we een paar schroeven en die zaten niet in de ‘schroevenmuur’ bij de winkel zelf dus dat duurt ook weer 4 werkdagen voor ze binnen zijn _-:( Gelukkig kunnen we nu bij mij thuis slapen maar aaarrgghh...

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:52

Ineke2 schreef:

Fijn!! :)

Ik wacht nog op de uitslag.. Er zijn nu 24,5 van de 48 uur voorbij.
Maar ik tel niet af verder.. :+
Hoop eigenlijk wel op een uitslag vandaag.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 15:25

Zebrastreep schreef:
Een Word document dat steeds verspringt. Het gaat om een examenplan en dat is best wel belangrijk. Het moet nu online worden ingeleverd dus het zal wel weer lekker door elkaar staan.

Afbeeldingen die in contour staan? En mischien opslaan in pdf en dan inleveren, dan kan bij het inleveren ook niks meer verspringen

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 15:29

_Nancy schreef:
Ineke2 schreef:

Dat ligt ook een beetje aan de regio. Als je je in Etten Leur laat testen heb je de uitslag binnen 24 uur.
Waar mensen ook vaak geen rekening mee houden is dat die 48 uur pas om middernacht begint te tellen nadat de test is afgenomen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 15:41

Rambogirl schreef:
_Nancy schreef:

Dat ligt ook een beetje aan de regio. Als je je in Etten Leur laat testen heb je de uitslag binnen 24 uur.
Waar mensen ook vaak geen rekening mee houden is dat die 48 uur pas om middernacht begint te tellen nadat de test is afgenomen.

Oh dat wist ik ook niet eerlijk gezegd, het kan ook nog eens zijn dat de 48 uur niet gehaald wordt, maar dat het langer duurt..
Alles kan, ik hoop alleen voor mij en mijn gezin dat het zo snel mogelijk bekend is :)
Dan weten we ook of mijn man en kinderen weer naar werk/opvang kunnen of niet en of ik zelf ook iets van een frisse neus kan halen, buiten de tuin.

Edit; Yeey, uitslag is negatief! :)

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:42

black_kelpie schreef:
Dat ik een nieuwe kattenbak heb gekocht met andere vulling, dat mijn kat het blijkbaar geen heel groot succes vindt, op de deurmat gepoept heeft, en ik nu niet kan slapen omdat ik bang ben dat ze de hele kamer onder gaat piesen }:0

Ik hoop maar dat ze er snel aan went, want het is een stuk milieuvriendelijker en zuiniger dan de zooi die ik had.

Even mixen met de oude vulling, kunnen ze langzaam wennen. Dat wil nog wel eens helpen. Geen garantie helaas.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:46

_Nancy schreef:
Edit; Yeey, uitslag is negatief! :)

Fijn nieuws *\o/*

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 18:00

Sanniejtjuh schreef:
Even mixen met de oude vulling, kunnen ze langzaam wennen. Dat wil nog wel eens helpen. Geen garantie helaas.

Ik ben van klontvormende klei naar houtkorrels (peewee systeem, met een zeefbodem in de bak) gegaan, dat wordt een mooie smeerboel denk ik :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 18:10

black_kelpie schreef:
Sanniejtjuh schreef:

Ik ben van klontvormende klei naar houtkorrels (peewee systeem, met een zeefbodem in de bak) gegaan, dat wordt een mooie smeerboel denk ik :')

:') Euhm, nee dan is dat niet zo handig haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 18:34

Dat ik echt een superleuke functie heb gezien, waar ik ook goed bij zou passen... in Zuid-Frankrijk. :') Enerzijds fantastisch, anderzijds hebben we dus net een appartement aangeschaft... Naja, dat kan altijd de verhuur nog in. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 18:58

De trips op onze monstera. ;(

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 19:10

Dat er iets best wel heftigs bij mijn vorige werk gebeurd is en dat iedereen mij daarover gaat appen, ik werk er al bijna 2jaar niet meer laat me met rust :')