Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:Ik hoop dat je er iemand heel blij mee kan maken Pien! Mooi hoor!!
Als je het breder wil delen op facebook geef maar een gil ik wil het zo delen, en ik denk meer bokkers met mij wel.
pien_2010 schreef:Moniek, hoe gaat het met je man? Volgens mij komende week extra onderzoek hé? Sterkte.
Dank je wel voor je begrip. Ach weet je, de dood van onze Chic was zo totaal onverwacht, ik ben er zo kapot van geweest....maar het leven gaat door.
Nu het toch zo is, dat we verder zonder paarden moeten gaan, kunnen we het net zo goed wat luxer doen. Dus zoals we hier zeggen.....een nieuw avontuur komt eraan 15 km verder als ons oude woonplek en natuurlijk hadden we graag onze paarden nog gehad. Maar ook dat is het leven, soms pakt het je bij je strot en haalt flink uit.Huilen mag, maar we gaan wel verder.
pien_2010 schreef:moonfish13 schreef:Ik hoop dat je er iemand heel blij mee kan maken Pien! Mooi hoor!!
Als je het breder wil delen op facebook geef maar een gil ik wil het zo delen, en ik denk meer bokkers met mij wel.
Zelf heb ik geen Facebook, dus ik weet niet hoe dat gaat. Ik vind het fijn als jullie delen.
Ik denk dat we iets praktisch en moois verkopen tegen een scherpe prijs. Of anders gezegd ik sta hier achter (vind dat het altijd win-win moet zijn.)
imaudy schreef:Hoe zijn zijn longen er nu aan toe Rien10? Heet hij ooit eerder longklachten gehad? Het klinkt allemaal heftig, maar hij komt wel van ver natuurlijk.
Lukt het een beetje voor hem om een vegetarisch dieet te blijven volgen?
tienus63 schreef:Gewoon volle bak de revalidatie in! En af en toe bezoek van familie en vrienden.
Heerlijk nuchter.