Ergernis in het verkeer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Ergernis in het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:36

Veel mensen lopen ook in donkere kleding, dan zie je ze echt bijna niet...

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:28

Mee eens inderdaad. Hier in Zwolle ontbreken bij sommige straten de voetpaden en dus kun je daar wandelaars op het fietspad verwachten. Die zie je inderdaad niet best in het donker. Geldt trouwens ook voor donkere/zwarte honden. Veel mensen hier hangen die gelukkig nog een halsband met (knipperende) lampjes om, maar iets aan je eigen zichtbaarheid doen, is punt 2...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:30

purny schreef:
Little_Gift schreef:
Ik zeg niet dat het netjes was hé van die bestuurder. Dat was het niet maar moest het tot een aanrijding komen, had die wel het recht aan zijn kant helaas

Ik had voldoende ruimte. Het komt voor mij erop neer dat jij zegt dat ik niet voldoende ruimte had. Had ik dat niet gehad dan had ik dat niet gedaan. Ik ben niet levensmoe.

Kun je effe quoten waar ik schrijf dat jij niet genoeg ruimte had? Ik zie dat namelijk nergens geschreven staan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:43

JPitty schreef:
Mee eens inderdaad. Hier in Zwolle ontbreken bij sommige straten de voetpaden en dus kun je daar wandelaars op het fietspad verwachten. Die zie je inderdaad niet best in het donker. Geldt trouwens ook voor donkere/zwarte honden. Veel mensen hier hangen die gelukkig nog een halsband met (knipperende) lampjes om, maar iets aan je eigen zichtbaarheid doen, is punt 2...

Jozi is natuurlijk een dikke zwarte rolmops op korte pootjes. Dus die gaat in de avond als een kerstboom over straat. :))

Afbeelding
Afbeelding

Als bijbehorend effect moeten mensen die we tegenkomen altijd lachen. Of dat toelachen of uitlachen is… :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:51

Lekker laten lachen! Jouw Jozi wordt in ieder geval gezien!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:52

Little_Gift schreef:
Kun je effe quoten waar ik schrijf dat jij niet genoeg ruimte had? Ik zie dat namelijk nergens geschreven staan.

Dat lees ik maar als jij even mijn onderschrift leest dan zie je dat ik dingen anders lees dan ze bedoeld worden.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:10

Geen probleem Purny. Ik begrijp het.

Ik bedoelde het zeker niet negatief en wilde niet bedoelen dat jij fout was. Het is zeker asociaal om niet even iemand te laten opschuiven.
Ik bedoelde het vooral als: wees voorzichtig want zo'n types zouden nog express een aanrijding veroorzaken en nog gelijk krijgen ook wegens de kromme wetgeving.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:31

Little_Gift schreef:
Geen probleem Purny. Ik begrijp het.

Ik bedoelde het zeker niet negatief en wilde niet bedoelen dat jij fout was. Het is zeker asociaal om niet even iemand te laten opschuiven.
Ik bedoelde het vooral als: wees voorzichtig want zo'n types zouden nog express een aanrijding veroorzaken en nog gelijk krijgen ook wegens de kromme wetgeving.

Oh ja idd.
Mijn vader zei al tegen mij dat hij geen auto meer wil rijden omdat het te druk is.
Ik ben soms ook best blij dat ik weer heel thuis ben gekomen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:34

Jozi is wel goed zichtbaar. En jij ook.
Ik zou zelf ook een lampje moeten dragen. Hond heeft wel een lampje aan zijn tuig hangen.