Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Little_Gift schreef:Ik zeg niet dat het netjes was hé van die bestuurder. Dat was het niet maar moest het tot een aanrijding komen, had die wel het recht aan zijn kant helaas
Ik had voldoende ruimte. Het komt voor mij erop neer dat jij zegt dat ik niet voldoende ruimte had. Had ik dat niet gehad dan had ik dat niet gedaan. Ik ben niet levensmoe.
JPitty schreef:Mee eens inderdaad. Hier in Zwolle ontbreken bij sommige straten de voetpaden en dus kun je daar wandelaars op het fietspad verwachten. Die zie je inderdaad niet best in het donker. Geldt trouwens ook voor donkere/zwarte honden. Veel mensen hier hangen die gelukkig nog een halsband met (knipperende) lampjes om, maar iets aan je eigen zichtbaarheid doen, is punt 2...

Little_Gift schreef:Geen probleem Purny. Ik begrijp het.
Ik bedoelde het zeker niet negatief en wilde niet bedoelen dat jij fout was. Het is zeker asociaal om niet even iemand te laten opschuiven.
Ik bedoelde het vooral als: wees voorzichtig want zo'n types zouden nog express een aanrijding veroorzaken en nog gelijk krijgen ook wegens de kromme wetgeving.