Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_San87_ schreef:Ik weet dat een kennis van me de eerste week niet uit bed kon komen van de pijn, en een vriendin heeft bijna 8 weken nodig gehad voor ze weer normaal wat dingen kon (vaginaal geopereerd). Het zal voor iedereen anders zijn, maar wanneer een ziekenhuis een operatie als zwaar betitelt, dan ga ik daar ook van uit.
Naast dat er dus niet om eem poep en een scheet hysterectomies worden uitgevoerd, anders had ik er allang een gehad.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Ik weet dat een kennis van me de eerste week niet uit bed kon komen van de pijn, en een vriendin heeft bijna 8 weken nodig gehad voor ze weer normaal wat dingen kon (vaginaal geopereerd). Het zal voor iedereen anders zijn, maar wanneer een ziekenhuis een operatie als zwaar betitelt, dan ga ik daar ook van uit.
Naast dat er dus niet om eem poep en een scheet hysterectomies worden uitgevoerd, anders had ik er allang een gehad.
Zelfs als je je wel goed voelt, er is toch ook e.e.a. stukgemaakt binnenin, dan wil je geen risico's lopen lijkt me.
_San87_ schreef:Mkango schreef:Dat is er wel, maar geen van de oplossingen is zonder nadelen/gevolgen.
Dit ja. Ik heb ervoor gekozen de pil door te slikken en heb daarom nergens last van. Ideaal? Nee. Maar voor mij momenteel de beste, meest bereikbare en betaalbare oplossing.
Relaxed schreef:_San87_ schreef:
Dit ja. Ik heb ervoor gekozen de pil door te slikken en heb daarom nergens last van. Ideaal? Nee. Maar voor mij momenteel de beste, meest bereikbare en betaalbare oplossing.
Hier net zo en gelukkig ook nergens last van. Vriendin krijgt altijd doorbraak bloedingen als ze de pil doorslikt, dus die moet stoppen.
secricible schreef:Verstandig ook, want je bent 6wkn niet verzekerd na zo'n operatie m.b.t autorijden. Verzekering acht je na een baarmoederoperatie 6 weken daartoe niet in staat. Hoort een arts je ook te vertellen.
elnienjo schreef:secricible schreef:Verstandig ook, want je bent 6wkn niet verzekerd na zo'n operatie m.b.t autorijden. Verzekering acht je na een baarmoederoperatie 6 weken daartoe niet in staat. Hoort een arts je ook te vertellen.
Een bepaalde tijd ivm narcose offcieel idd, zeker geen 6 weken.
Na mijn borstkankeroperatie zat ik de dag erna alweer achter 't stuur (borstbesparend)
Ik woon alleen en zal toch wat moeten.
elnienjo schreef:secricible schreef:Verstandig ook, want je bent 6wkn niet verzekerd na zo'n operatie m.b.t autorijden. Verzekering acht je na een baarmoederoperatie 6 weken daartoe niet in staat. Hoort een arts je ook te vertellen.
Een bepaalde tijd ivm narcose offcieel idd, zeker geen 6 weken.
Na mijn borstkankeroperatie zat ik de dag erna alweer achter 't stuur (borstbesparend)
elnienjo schreef:_San87_ schreef:[
Schier onmogelijk zonder medische indicatie.
Die medische indicatie krijg je vanzelf als je klaagt over krampen.
Ik heb eerst weg laten branden (geen endo!) en terwijl die behandeling werd uitgevoerd zei die arts dat als het resultaat tegenviel hij me binnen 6 weken op de operatietafel kon hebben om 'm te verwijderen.
Tis dat ik zelf teveel op zag tegen die operatie om gelijk door te pakken, want toen ik het uiteindelijk liet doen wilde ik dat ik er jaaaren eerder voor had gekozen.
_San87_ schreef:jen schreef:Ik hoop dat als ik gesteriliseerd ben de buikkrampen minder worden dan neem ik de bloedingen voor lief hoor
Heeft sterilisatie daar invloed op, dan?
MarcoBorsato schreef:elnienjo schreef:Een bepaalde tijd ivm narcose offcieel idd, zeker geen 6 weken.
Maar heb je ook geen vrienden of vriendinnen? Als vriendinnen geopereerd worden regelen we onderling wie er haalt en helpt met de boodschappen.