Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Ik ben gewoon helemaal klaar met die kit corona. Al die maatregelen als 1,5 meter afstand is alleen schijnveiligheid. Rot op geef mij mijn normale leven terug.
oomens schreef:Lau schreef:Ik ben gewoon helemaal klaar met die kit corona. Al die maatregelen als 1,5 meter afstand is alleen schijnveiligheid. Rot op geef mij mijn normale leven terug.
Ik ben benieuwd naar de onderbouwing. In welk opzicht is het consequent bewaren van afstand "alleen schijnveiligheid"?
Ineke2 schreef:Daar heb je het handen wassen wel voor, desnoods ontsmet je met ontsmetting doekjes de verpakkingen als je het niet vertrouwd. Dat doe ik niet hoor, maar is een mogelijkheid.
Lau schreef:Ineke2 schreef:Daar heb je het handen wassen wel voor, desnoods ontsmet je met ontsmetting doekjes de verpakkingen als je het niet vertrouwd. Dat doe ik niet hoor, maar is een mogelijkheid.
Ja maar je kan moeilijk de hele tijd je handen ontsmetten in de supermarkt. Het werkt gewoon niet op deze manier word er helemaal moe van. Als je 1,4 meter afstand houd kruipt er toch wel iemand tussen of ze komen te dichtbij.
casperzazoe schreef:Met de hond in een losloopgebied met water, druk bezocht deze dagen dus. Zitten er 2 kinderen met 2 middelmaat honden (waar ze duidelijk niet de baas over zijn) die ook los liepen. Duikt er één, tot 2x toe vol op m'n hond. Ga appelflap niet met je hond in een losloopgebied lopen als ze vals zijn. En al helemaal niet als 12 jarige kindjes.
Mijn hond is hartstikke onzeker dus die dook net al weg toen we een andere hond tegen kwamen die vriendelijk begroette...