Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Alja schreef:Idd tegen die tijd dat het zo ver is hoor je er nooit meer wat van is mijn ervaring
Dat is ook mijn ervaring. En als je nu al geen geld hebt voor iets wat incl verzenden nog geen €15,- kost, misschien moet je dan niet online shoppen
Vjestagirl schreef:Net m'n twee gebakbordjes binnen gekregen, altijd fijn als je restjes gebak van de vorige eigenaar er nog vanaf mag wassen... Vind het echt ongelofelijk hoeveel mensen hun spullen vuil of relatief vuil verzenden.
Verder gisteravond weer een leuke gehad. Ik heb een relatief simpele schaal op marktplaats staan (een motief wat ik minder boeiend vind omdat mijn ouders er alles van hebben) voor €7,5. Krijg ik een berichtje van iemand "mag ik heb voor 4?". Dus ik stuur terug dat ik €4,- te weinig vind, maar dat ik bereid ben te zakken naar €6,5. Stuurt zij "Dat is goed. "Ik kan pas eind van de maand betalen en wil u dan vragen naar de verzendkosten".
Heb nu maar aangegeven dat ik hem niet zo lang vast ga houden, als iemand anders hem wil kopen voor die tijd dat ik dan verkoop, maar dat als hij dan nog niet weg is ze hem voor €6,5 over mag nemen.
Vind dat altijd best brutaal, om er gewoon van uit te gaan dat ik het wel tot het einde van de maand voor iemand vasthoud.
Marcella schreef:Zeer waarschijnlijk omdat postcode/huisnummer erop komt voor mocht retourzending nodig zijn.
_Mir schreef:Marcella schreef:Zeer waarschijnlijk omdat postcode/huisnummer erop komt voor mocht retourzending nodig zijn.
Maar als je het label niet thuis aanmaakt maar meteen koopt in de winkel dan staat er niks op.
Haha ja, van die mensen die eerst bieden en er dan pas achter komen dat het te klein/groot is. Achja, liever dat dan iemand die je probeert op te lichten dan maar
_Mir schreef:Marcella schreef:Zeer waarschijnlijk omdat postcode/huisnummer erop komt voor mocht retourzending nodig zijn.
Maar als je het label niet thuis aanmaakt maar meteen koopt in de winkel dan staat er niks op.
Haha ja, van die mensen die eerst bieden en er dan pas achter komen dat het te klein/groot is. Achja, liever dat dan iemand die je probeert op te lichten dan maar
Jolliegirl schreef:Daphara schreef:Nou, ik bel ook niet bij een vreemde aan zonder mondkapje op.
Ik vind het heel netjes van de koper dat hij netjes een mondkapje op zette, zo hoort het imo gewoon.
Huh?
Ik vraag me nu af op wie jij antwooed geeft
Jolliegirl schreef:Daphara schreef:Nou, ik bel ook niet bij een vreemde aan zonder mondkapje op.
Ik vind het heel netjes van de koper dat hij netjes een mondkapje op zette, zo hoort het imo gewoon.
Huh?
Ik vraag me nu af op wie jij antwooed geeft