Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 01:00

Mag je vinden :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 01:40

Ik denk dat Britney Spears misschien toch meer begeleiding nodig heeft dan velen dachten.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 01:42

Nikass schreef:
Nikass schreef:
Maar ik stel je een vraag?
En nog een vraag op je opmerking hierboven: zeg jij dat mensen die afgekeurd zijn, of uitgezaaide kanker hebben, en die niet werken, dat die dus ook niet willen werken?

Hoe kan ik weten of al die mensen willen werken? Ik zeg: als je écht wilt dan kán er een heleboel. Of je nou kanker hebt of een andere aandoening psychisch of lichamelijk.

En jouw vraag gaat over of het een norm móet worden, nee hoor want ik heb het nergens over moeten. Wel over willen.
Anderen willen liever thuis zijn of een vrijwilligersfunctie bvb. Dat is een keuze.

Maar jij weet blijkbaar wel dat iedereen die zou willen werken, dat ook kan. Dat vind ik dan toch erg bijzonder.

Ik ook. Dat lukt soms mensen die niet zijn afgekeurd niet eens.

Als je volledig bent afgekeurd. Dan is er zo al geen werkgever die je wil aannemen.

En mensen met burnouts of depressie die kunnen soms niet eens uit bed komen, laat staan iets productiefs doen.

Sorry quote verkloot.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 02:02

iirrssjjee schreef:
De opmerking; wij zijn zwanger.... Nee gewoon! De vrouw is zwanger de man niet! Je kan samen in verwachting zijn, maar er is er toch echt maar 1 zwanger!!!

Nou ja, ik vind het ook klote dat ik alle moeite moet doen voor een kind dragen omdat ik toevallig een vrouw ben geworden, en alle lasten daarvan moet dragen dus ik vind dat de man daar prima dingen voor mag opofferen.
Als ik ga uiteten en m’n vriend zou zich helemaal volgieten met bier voor mijn neus zou ik dat best naar vinden want daar hou ik zelf ook wel van.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 02:08

Ok dus jij zou dan zwanger zijn en hij zou solidair zijn gedrag aanpassen bedoel je?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 02:09

poes schreef:
Ik denk dat Britney Spears misschien toch meer begeleiding nodig heeft dan velen dachten.

Wat heeft ze nu weer uitgespookt? :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 02:09

poes schreef:

Helemaal mee eens! Gaat niet goed zo... nu wil ik ook zeker niet goed praten wat haar vader dan deed. Maar ze zet zichzelf aardig voor gek op sociale media maar ze heeft het zelf niet door.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 02:13

Cayenne schreef:
poes schreef:

Wat heeft ze nu weer uitgespookt? :=

Zie instagram :D

Het was altijd al een beetje raar maar het ontspoort steeds meer. Haar obsessie met haar lichaam, haar ‘dansen’ ( zij was nota bene wereld top), haar outfits, haar haar. En dan die naaktfoto’s.
Ik vind het eigenlijk vooral heel sneu.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 02:16

poes schreef:
Ok dus jij zou dan zwanger zijn en hij zou solidair zijn gedrag aanpassen bedoel je?

Misschien bedoel ik dat inderdaad :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 02:28

Leave Britney alone!!!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 02:59

Danique_G schreef:
Leave Britney alone!!!

_/-\o_

Ze is zo lang onder de duim gehouden laat haar nu lekker haar eigen grenzen weer ontdekken en lekker vrij zijn

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 03:26

Amber_anne schreef:
Danique_G schreef:
Leave Britney alone!!!

_/-\o_

Ze is zo lang onder de duim gehouden laat haar nu lekker haar eigen grenzen weer ontdekken en lekker vrij zijn

Ik weet het niet. Haar kinderen zijn afgenomen en bijna al haar rechten. Zelfs in de VS gaat dat niet zomaar denk ik? Plus haar gedrag nu spreekt echt niet in haar voordeel.

#redrosefotoshoot #willneverforget

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 10:37

sureido schreef:
iirrssjjee schreef:
De opmerking; wij zijn zwanger.... Nee gewoon! De vrouw is zwanger de man niet! Je kan samen in verwachting zijn, maar er is er toch echt maar 1 zwanger!!!

Nou ja, ik vind het ook klote dat ik alle moeite moet doen voor een kind dragen omdat ik toevallig een vrouw ben geworden, en alle lasten daarvan moet dragen dus ik vind dat de man daar prima dingen voor mag opofferen.
Als ik ga uiteten en m’n vriend zou zich helemaal volgieten met bier voor mijn neus zou ik dat best naar vinden want daar hou ik zelf ook wel van.

Dan nog ben jij de enige die zwanger is. Jij bent degene met alle lasten, niet hij.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 11:03

poes schreef:
Zie instagram :D

Het was altijd al een beetje raar maar het ontspoort steeds meer. Haar obsessie met haar lichaam, haar ‘dansen’ ( zij was nota bene wereld top), haar outfits, haar haar. En dan die naaktfoto’s.
Ik vind het eigenlijk vooral heel sneu.

Oops, she did it again :')
Het is idd misschien handig wanneer er wel iemand uit haar omgeving haar goed in de gaten blijft houden.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 11:28

iirrssjjee schreef:
sureido schreef:

Dan nog ben jij de enige die zwanger is. Jij bent degene met alle lasten, niet hij.

Dan ook geen baby als hij er niks voor wil opofferen, zo makkelijk is het! :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 11:43

sureido schreef:
iirrssjjee schreef:

Dan ook geen baby als hij er niks voor wil opofferen, zo makkelijk is het! :)

Vandaar ook de opmerking; je bent wel samen in verwachting.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 11:53

poes schreef:
Ik weet het niet. Haar kinderen zijn afgenomen en bijna al haar rechten. Zelfs in de VS gaat dat niet zomaar denk ik? Plus haar gedrag nu spreekt echt niet in haar voordeel.

#redrosefotoshoot #willneverforget

We weten allemaal dat het op een moment in haar leven niet goed met haar ging. Daar waren natuurlijk verschillende redenen voor. Op dat moment had ze hulp nodig maar dat moet nooit een reden zijn om iemands leven af te pakken. De maatregel was buitenproportioneel en het is een schande dat deze ooit gesteld is.

Welk gedrag en in haar voordeel, voordeel van wat? Ze is destijds gek gemaakt door de paparazzi. Een hele wereld die haar veroordeelde. Zou het niet mooi zijn als we haar nu positiviteit geven zodat ze de ruimte voelt om zichzelf weer te ontdekken.

Ik vind ook echt niet dat er iets mis is met haar foto's. #freethenipple
Ze heeft gewoon familie en een verloofde. Het is niet alsof ze alleen op de wereld is. Maar net als bij ieder normaal vrij mens is ze nu vrij om haar eigen keuzes te maken en kan je omgeving ingrijpen als ze vinden dat het niet goed gaat.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 12:04

Persoonlijk ben ik het daar echt niet mee eens. Ik geloof je zo dat haar familie het mss heel erg slecht deed maar ik vind wel al jaren dat haar instagram geen gezonde noch gelukkige vrouw laat zien.

En er zijn heel erg veel mensen die gedwongen opgenomen worden en in veel gevallen hoe triest ook gaat het wel degelijk om mensen die niet in staat zijn om voor zichzelf te zorgen of geen anderen te schaden.

Ik ben ook voor vrijheid maar ik vind dat je mentale problemen juist bagatelliseert ergens zo.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 13:10

poes schreef:
Persoonlijk ben ik het daar echt niet mee eens. Ik geloof je zo dat haar familie het mss heel erg slecht deed maar ik vind wel al jaren dat haar instagram geen gezonde noch gelukkige vrouw laat zien.

En er zijn heel erg veel mensen die gedwongen opgenomen worden en in veel gevallen hoe triest ook gaat het wel degelijk om mensen die niet in staat zijn om voor zichzelf te zorgen of geen anderen te schaden.

Ik ben ook voor vrijheid maar ik vind dat je mentale problemen juist bagatelliseert ergens zo.

Maar misschien is ze al die jaren wel doodongelukkig geweest juist omdat ze onder curatele stond? Kan me voorstellen dat dat wel iets met je doet dat je nog geen cent kan uitgeven zonder toestemming en dat je dat ook uitstraalt. Ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar het lijkt me dat dat ook een reden kan zijn voor hoe ze over is gekomen al die tijd ipv dat het puur aan mentale problemen zal liggen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 13:36

Memories schreef:
poes schreef:

Maar misschien is ze al die jaren wel doodongelukkig geweest juist omdat ze onder curatele stond? Kan me voorstellen dat dat wel iets met je doet dat je nog geen cent kan uitgeven zonder toestemming en dat je dat ook uitstraalt. Ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar het lijkt me dat dat ook een reden kan zijn voor hoe ze over is gekomen al die tijd ipv dat het puur aan mentale problemen zal liggen.

Hulpeloos toekijken hoe een ander jouw geld over de balk smijt.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 13:41

Ze mag al jaren geen beslissing over haar eigen leven maken. Is een gevangene in haar eigen huis, haar eigen leven. Hoe zou jij je voelen als je werkelijk nul controle meer hebt? Ik denk niet heel gelukkig.
Wat haar vader heeft gedaan is niet uit liefde maar puur uit eigen belang.

Gedwongen opname is heel anders dan wat hier is gebeurd. Ik bagatelliseer geen mentale problemen en ik zeg ook zeker niet dat ze niet geholpen moest worden op dat moment. Het verschil is echter dat je onder deze vorm van curatele eigenlijk nooit uit kan komen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 13:59

Haar insta ziet eruit alsof ze opnieuw door haar tienerjaren heen gaat met daarbij heel erg zoekt naar bevestiging net haar dansjes (kijk s mama wat ik kan) of haar lichaam tonen. En dat is wel sneu om te zien gebeuren, geeft wel aan hoe verknipt haar leven is geweest denk ik.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 14:03

DuoPenotti schreef:
Cinnepin schreef:
Ik vind dat iemand met opgespoten lippen, vaak zo'n domme indruk krijgen in hun gezicht, zo opblaas pop achtig...

:j

Heel vaak zie je zo'n onnatuurlijke opening, doet mij dus ook altijd denken aan een sekspop.
Al is dat natuurlijk veel kleiner. Die gedachte heb ik dus wel... vast niet populair.
[ Afbeelding ]

Ik heb dat van nature, niks ingespoten dus geen sekspop :')

Ik word een beetje kriegel van de term afgekeurd. Afkeuren gebeurde vroeger, in de wao, niet bij de wia . Daar is sprake van theoretische restverdien capaciteit en benutbare mogelijkheden. Oftewel denken in mogelijkheden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 14:27

Rytir schreef:
Ik word een beetje kriegel van de term afgekeurd. Afkeuren gebeurde vroeger, in de wao, niet bij de wia . Daar is sprake van theoretische restverdien capaciteit en benutbare mogelijkheden. Oftewel denken in mogelijkheden.

Dat is ook alleen maar bedacht zodat ze minder uitkeringen hoeven te betalen.

Ook al wil en kan je een deel van je tijd werken, dat is nog steeds niet hetzelfde als dat je ook een passende baan kunt krijgen.

Want een baan vinden die kan passen is nog een ding; vervolgens moet de werkgever het ook nog zien zitten.

Die wordt dan vervolgens weer gestimuleerd met subsidies waardoor het onderaan de streep uiteindelijk niet goedkoper is, maar je, het komt dan uit twee potjes en die kijken niet naar elkaars uitgaven......

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 16:54

Eigenlijk ben je verworden tot een werkeenheid ipv een mens. Zo voelen al die termen zowat. Je verdiencapaciteit is het enige dat telt nog. Ik ben nog van de afgekeurd periode. Eigenlijk precies hetzelfde alleen eena der naampje eraan