Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:Nikass schreef:Maar ik stel je een vraag?
En nog een vraag op je opmerking hierboven: zeg jij dat mensen die afgekeurd zijn, of uitgezaaide kanker hebben, en die niet werken, dat die dus ook niet willen werken?
Hoe kan ik weten of al die mensen willen werken? Ik zeg: als je écht wilt dan kán er een heleboel. Of je nou kanker hebt of een andere aandoening psychisch of lichamelijk.
En jouw vraag gaat over of het een norm móet worden, nee hoor want ik heb het nergens over moeten. Wel over willen.
Anderen willen liever thuis zijn of een vrijwilligersfunctie bvb. Dat is een keuze.
Maar jij weet blijkbaar wel dat iedereen die zou willen werken, dat ook kan. Dat vind ik dan toch erg bijzonder.
iirrssjjee schreef:De opmerking; wij zijn zwanger.... Nee gewoon! De vrouw is zwanger de man niet! Je kan samen in verwachting zijn, maar er is er toch echt maar 1 zwanger!!!
Cayenne schreef:poes schreef:Ik denk dat Britney Spears misschien toch meer begeleiding nodig heeft dan velen dachten.
Wat heeft ze nu weer uitgespookt?
Amber_anne schreef:Danique_G schreef:Leave Britney alone!!!
![]()
Ze is zo lang onder de duim gehouden laat haar nu lekker haar eigen grenzen weer ontdekken en lekker vrij zijn
sureido schreef:iirrssjjee schreef:De opmerking; wij zijn zwanger.... Nee gewoon! De vrouw is zwanger de man niet! Je kan samen in verwachting zijn, maar er is er toch echt maar 1 zwanger!!!
Nou ja, ik vind het ook klote dat ik alle moeite moet doen voor een kind dragen omdat ik toevallig een vrouw ben geworden, en alle lasten daarvan moet dragen dus ik vind dat de man daar prima dingen voor mag opofferen.
Als ik ga uiteten en m’n vriend zou zich helemaal volgieten met bier voor mijn neus zou ik dat best naar vinden want daar hou ik zelf ook wel van.
poes schreef:Zie instagram
Het was altijd al een beetje raar maar het ontspoort steeds meer. Haar obsessie met haar lichaam, haar ‘dansen’ ( zij was nota bene wereld top), haar outfits, haar haar. En dan die naaktfoto’s.
Ik vind het eigenlijk vooral heel sneu.
iirrssjjee schreef:sureido schreef:Nou ja, ik vind het ook klote dat ik alle moeite moet doen voor een kind dragen omdat ik toevallig een vrouw ben geworden, en alle lasten daarvan moet dragen dus ik vind dat de man daar prima dingen voor mag opofferen.
Als ik ga uiteten en m’n vriend zou zich helemaal volgieten met bier voor mijn neus zou ik dat best naar vinden want daar hou ik zelf ook wel van.
Dan nog ben jij de enige die zwanger is. Jij bent degene met alle lasten, niet hij.
poes schreef:Ik weet het niet. Haar kinderen zijn afgenomen en bijna al haar rechten. Zelfs in de VS gaat dat niet zomaar denk ik? Plus haar gedrag nu spreekt echt niet in haar voordeel.
#redrosefotoshoot #willneverforget
poes schreef:Persoonlijk ben ik het daar echt niet mee eens. Ik geloof je zo dat haar familie het mss heel erg slecht deed maar ik vind wel al jaren dat haar instagram geen gezonde noch gelukkige vrouw laat zien.
En er zijn heel erg veel mensen die gedwongen opgenomen worden en in veel gevallen hoe triest ook gaat het wel degelijk om mensen die niet in staat zijn om voor zichzelf te zorgen of geen anderen te schaden.
Ik ben ook voor vrijheid maar ik vind dat je mentale problemen juist bagatelliseert ergens zo.
Memories schreef:poes schreef:Persoonlijk ben ik het daar echt niet mee eens. Ik geloof je zo dat haar familie het mss heel erg slecht deed maar ik vind wel al jaren dat haar instagram geen gezonde noch gelukkige vrouw laat zien.
En er zijn heel erg veel mensen die gedwongen opgenomen worden en in veel gevallen hoe triest ook gaat het wel degelijk om mensen die niet in staat zijn om voor zichzelf te zorgen of geen anderen te schaden.
Ik ben ook voor vrijheid maar ik vind dat je mentale problemen juist bagatelliseert ergens zo.
Maar misschien is ze al die jaren wel doodongelukkig geweest juist omdat ze onder curatele stond? Kan me voorstellen dat dat wel iets met je doet dat je nog geen cent kan uitgeven zonder toestemming en dat je dat ook uitstraalt. Ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar het lijkt me dat dat ook een reden kan zijn voor hoe ze over is gekomen al die tijd ipv dat het puur aan mentale problemen zal liggen.
DuoPenotti schreef:Cinnepin schreef:Ik vind dat iemand met opgespoten lippen, vaak zo'n domme indruk krijgen in hun gezicht, zo opblaas pop achtig...
Heel vaak zie je zo'n onnatuurlijke opening, doet mij dus ook altijd denken aan een sekspop.
Al is dat natuurlijk veel kleiner. Die gedachte heb ik dus wel... vast niet populair.
[ Afbeelding ]
Rytir schreef:Ik word een beetje kriegel van de term afgekeurd. Afkeuren gebeurde vroeger, in de wao, niet bij de wia . Daar is sprake van theoretische restverdien capaciteit en benutbare mogelijkheden. Oftewel denken in mogelijkheden.