Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Monody schreef:Ze zullen er vast nog zijn maar soms voelt het als de speld in de hooiberg
Peelie schreef:Ach ik dacht ook ooit "the one" gevonden te hebben. 9 jaar samen geweest en dan is de koek toch ineens op... toen ineens random tijdens het uitgaan een gozer tegen het lijf gelopen, en dat werd heel snel serieus (en was op de goede momenten super leuk), maar toen het eenmaal echt serieus werd, was het toch een partij drama... dus dat weer afgekapt.
Nu ben ik wel een beetje voorzichtiger geworden. Ik verpand mn hart niet zo snel meer. Maar bij de dokter had ik echt wel een heel goed gevoel. Dat slaat dan nu jammer genoeg in een keer om...
Maar ik weet zeker dat er iemand is voor mij. Ik voel alleen niet zo de behoefte om er heel naarstig naar opzoek te gaan. Geen haast.
Maanlicht schreef:Af en toe voelt het een beetje alsof ik "late to the party" ben. Wanneer bijvoorbeeld de perziken in de aanbieding zijn in de supermarkt. Begin van de week ligt die hele kopstelling vol met de prachtigste perziken, maar als je pas aan het einde van de week je boodschappen kunt doen liggen er nog drie rimpelige, gedeukte, half rotte exemplaren. Zo voelt het daten een beetje nu
Rytir schreef:Maanlicht schreef:Af en toe voelt het een beetje alsof ik "late to the party" ben. Wanneer bijvoorbeeld de perziken in de aanbieding zijn in de supermarkt. Begin van de week ligt die hele kopstelling vol met de prachtigste perziken, maar als je pas aan het einde van de week je boodschappen kunt doen liggen er nog drie rimpelige, gedeukte, half rotte exemplaren. Zo voelt het daten een beetje nu
spijker op de kop! Met de jaren wordt het alleen maar erger... Heb je het afgekapt met die stuk oudere date?
Leuk Silly! Wel lastig inderdaad want het is leuk (en goed voor je ego) als iemand zo enthousiast is maar je kent elkaar nog niet...
Maanlicht schreef:Af en toe voelt het een beetje alsof ik "late to the party" ben. Wanneer bijvoorbeeld de perziken in de aanbieding zijn in de supermarkt. Begin van de week ligt die hele kopstelling vol met de prachtigste perziken, maar als je pas aan het einde van de week je boodschappen kunt doen liggen er nog drie rimpelige, gedeukte, half rotte exemplaren. Zo voelt het daten een beetje nu
Monody schreef:Hahaha Maanlicht, spijker op zijn kop inderdaad![]()
En tuurlijk, ik weet dat ik nog zoooveel jaren voor mij heb, maar wanneer iedereen om je heen begint te settelen en/of een relatie heeft voelt het soms best alleen, zeker als je er zelf al wel klaar voor bent om een vaste relatie te starten. Maar goed, de beste dingen gebeuren onverwachts. Dus wellicht is het gewoon “mijn” tijd gewoon nog niet