Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veraaaaah

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 19:51

Ik heb het ook eens gehad. Reisje geboekt alles samen en in 1 keer was t over. Wel een goede (en dure) les geweest. |o

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 19:58

He jammer zeg. Ik dacht ga es bijlezen hoe het met peelie en dokter gaat maar hmm. Gevalletje opeens realiseren dat dit serieus wordt en dat ineens eng vinden?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:13

Nee hoor MB doe ik zeker niet, geldt alleen voor de meerderheid, niet voor allemaal, anders had ik niet meer gedate :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:16

Monody schreef:
Ze zullen er vast nog zijn maar soms voelt het als de speld in de hooiberg :))

Hoe ouder je wordt, hoe dunner de spoeling, maar daar hoef je je op je 23e nog niet druk om te maken.

Ik was 27 dat ik mijn partner ontmoette. Op een woensdagavond in de stad, hoe random wil je het hebben?

Maar daar zijn ook heel wat kikkers aan vooraf gegaan.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:38

MarcoBorsato schreef:
Monody schreef:
Ze zullen er vast nog zijn maar soms voelt het als de speld in de hooiberg :))

Hoe ouder je wordt, hoe dunner de spoeling, maar daar hoef je je op je 23e nog niet druk om te maken.

Niet geruststellend :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:42

Misschien kom je hem morgen tegen, of volgend jaar, of over 10 jaar. Mijn tante was 50 toen ze haar grote liefde ontmoette het is wat het is.

Maar als je steeds eikels tegenkomt en je bent pas 23, ja hoe dan?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:43

Blijkbaar heb ik de verkeerd radar.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:44

Je hebt vooral een pessimisme radar.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:48

Is ook zo. Maar het beschermt wel tegen teleurstellingen :")

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:53

Ja. Je kunt ook nooit meer naar buiten gaan zodat je nooit van de stoep valt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 21:01

Ach ik dacht ook ooit "the one" gevonden te hebben. 9 jaar samen geweest en dan is de koek toch ineens op... toen ineens random tijdens het uitgaan een gozer tegen het lijf gelopen, en dat werd heel snel serieus (en was op de goede momenten super leuk), maar toen het eenmaal echt serieus werd, was het toch een partij drama... dus dat weer afgekapt.

Nu ben ik wel een beetje voorzichtiger geworden. Ik verpand mn hart niet zo snel meer. Maar bij de dokter had ik echt wel een heel goed gevoel. Dat slaat dan nu jammer genoeg in een keer om...

Maar ik weet zeker dat er iemand is voor mij. Ik voel alleen niet zo de behoefte om er heel naarstig naar opzoek te gaan. Geen haast.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 21:24

Peelie schreef:
Ach ik dacht ook ooit "the one" gevonden te hebben. 9 jaar samen geweest en dan is de koek toch ineens op... toen ineens random tijdens het uitgaan een gozer tegen het lijf gelopen, en dat werd heel snel serieus (en was op de goede momenten super leuk), maar toen het eenmaal echt serieus werd, was het toch een partij drama... dus dat weer afgekapt.

Nu ben ik wel een beetje voorzichtiger geworden. Ik verpand mn hart niet zo snel meer. Maar bij de dokter had ik echt wel een heel goed gevoel. Dat slaat dan nu jammer genoeg in een keer om...

Maar ik weet zeker dat er iemand is voor mij. Ik voel alleen niet zo de behoefte om er heel naarstig naar opzoek te gaan. Geen haast.

Stille meelezer, maar: :(:)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:16

Af en toe voelt het een beetje alsof ik "late to the party" ben :'). Wanneer bijvoorbeeld de perziken in de aanbieding zijn in de supermarkt. Begin van de week ligt die hele kopstelling vol met de prachtigste perziken, maar als je pas aan het einde van de week je boodschappen kunt doen liggen er nog drie rimpelige, gedeukte, half rotte exemplaren. Zo voelt het daten een beetje nu :+

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:27

Dat gevoel ken ik :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:29

Haha ja dat ken ik.
Maar toch kijk ik uit naar de date van morgen.
Hij helemaal, hij heeft nu al kriebels en dat heeft hij nog nooit gehad bij iemand die hij nog niet eens gezien heeft.

Ik temper hem al wel, want hoe meer verwachtingen je van iemand hebt hoe meer het tegen kan vallen

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:34

Maanlicht schreef:
Af en toe voelt het een beetje alsof ik "late to the party" ben :'). Wanneer bijvoorbeeld de perziken in de aanbieding zijn in de supermarkt. Begin van de week ligt die hele kopstelling vol met de prachtigste perziken, maar als je pas aan het einde van de week je boodschappen kunt doen liggen er nog drie rimpelige, gedeukte, half rotte exemplaren. Zo voelt het daten een beetje nu :+

:D spijker op de kop! Met de jaren wordt het alleen maar erger... Heb je het afgekapt met die stuk oudere date?

Leuk Silly! Wel lastig inderdaad want het is leuk (en goed voor je ego :') ) als iemand zo enthousiast is maar je kent elkaar nog niet...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:35

Heel bekend gevoel inderdaad Maanlicht.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:49

Rytir schreef:
Maanlicht schreef:

:D spijker op de kop! Met de jaren wordt het alleen maar erger... Heb je het afgekapt met die stuk oudere date?

Leuk Silly! Wel lastig inderdaad want het is leuk (en goed voor je ego :') ) als iemand zo enthousiast is maar je kent elkaar nog niet...

Ja, hij had volgens mij direct door dat ik op zoek was naar iemand die jonger is, hebben nog wat contact gehad via Instagram, maar het is doodgebloed.

Super leuk Silly! Ben benieuwd.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 10:29

Maanlicht schreef:

Haha, dit. Zeker toen ik 1.5 jaar geleden weer vrijgezel werd na 9 jaar dan merk je pas hoe het spelletje tegenwoordig gaat...

Ik heb na het berichtje van gisteren niks meer gehoord van de dokter btw... echt wel een beetje bijzonder. Want uit zijn korte berichtje begreep ik dat hij gisteren vrij was of een korte dag had ofzo. Het was ook een heel eenzijdig berichtje. 0 intresse in mij, wat hij anders wel doet.

Ik ga hem voor nu ook maar gewoon laten. Ik zie het over een paar dagen wel weer...

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 11:06

Maanlicht schreef:

Hahaha, dit!

Peelie, wat jammer.. Laat hem inderdaad maar even met rust..

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 11:52

Maanlicht schreef:

:') :')

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 11:57

Maanlicht schreef:

Dit ja :')

En ik heb het gevoel dat toch heel veel op Tinder zitten voor matches sparen ofzo, zit hier echt totaal geen vooruitgang in qua daten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 14:07

Denk ook niet dat veel mensen op Tinder serieus zijn. Maar er is meer dan Tinder.

Ik zeg niet dat het makkelijk is maar met negatief zijn win je niks en als je steeds eikels tegenkomt zoek je het misschien in de verkeerde hoek en moet je daar iets mee doen.

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 14:36

Hahaha Maanlicht, spijker op zijn kop inderdaad :')

En tuurlijk, ik weet dat ik nog zoooveel jaren voor mij heb, maar wanneer iedereen om je heen begint te settelen en/of een relatie heeft voelt het soms best alleen, zeker als je er zelf al wel klaar voor bent om een vaste relatie te starten. Maar goed, de beste dingen gebeuren onverwachts. Dus wellicht is het gewoon “mijn” tijd gewoon nog niet *D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:36

Monody schreef:
Hahaha Maanlicht, spijker op zijn kop inderdaad :')

En tuurlijk, ik weet dat ik nog zoooveel jaren voor mij heb, maar wanneer iedereen om je heen begint te settelen en/of een relatie heeft voelt het soms best alleen, zeker als je er zelf al wel klaar voor bent om een vaste relatie te starten. Maar goed, de beste dingen gebeuren onverwachts. Dus wellicht is het gewoon “mijn” tijd gewoon nog niet *D

Dit heb ik ook. Ik ben nog maar 23, heb een heel leven voor me. Heb een goed thuisfront, voldoende vrienden om mij heen, een leuke baan, goed betaald en leuke collega's. Maar toch mis ik het wel om een maatje te hebben. Iemand waar je tegen aan kan liggen en alles mee kan delen.