[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 18:29

tessyke schreef:
Geen idee hoe ik erop ben gekomen maar het is best luguber maar wel interessant.
Het gaan over een Bodyfarm in Texas dus je krijgt in het filmpje wel lichamen te zien.
Ik had geen enkel idee dat het bestond, ik hoop dat het hier nog niet is voorbij gekomen.

https://www.youtube.com/watch?v=6WA8zFMV7fM

De vaste mensen in dit topic wel :+
Er is een documentaire over, er zijn boeken over geschreven.

Machtig interessant :j

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 19:45

tessyke schreef:
Geen idee hoe ik erop ben gekomen maar het is best luguber maar wel interessant.
Het gaan over een Bodyfarm in Texas dus je krijgt in het filmpje wel lichamen te zien.
Ik had geen enkel idee dat het bestond, ik hoop dat het hier nog niet is voorbij gekomen.

Wist niet wat ik moest verwachten (wel een keer het woord tegengekomen, maar nooit echt opgezocht wat het nou precies is), maar erg interessant!

Noisy

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 20:27

Jaaa, die site en filmpjes heb ik al vaak gezien

Zij doen echt heel goed werk en hebben al vaak meegeholpen aan uiteenlopende zaken/misdrijven op te lossen.
Ze kijken ernaar hoe lichamen in verschillende omstandigheden ontbinden.
Super interessant allemaal alleen moet de stank er niet te harden zijn :r

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 22:28

tessyke schreef:

Ik ken het van een documentaire van jaren geleden. Wilde er toen al eens in real life naar toe om het echt te ervaren. Ergens zou ik het nu nog steeds willen, maar ben bang dat de lucht niet te harden is. :D

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 22:28

Shenavallie schreef:
tessyke schreef:

Ik ken het van een documentaire van jaren geleden. Wilde er toen al eens in real life naar toe om het echt te ervaren. Ergens zou ik het nu nog steeds willen, maar ben bang dat de lucht niet te harden is. :D

Sjaal volspuiten met parfum en over je neus? :=

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 22:32

Vicks vaporub onder je neus

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 22:40

Denk dat je er eigenlijk 'gewoon doorheen moet'. Ik heb jarenlang naast een beendermeelfabriek gewoond en als de wind verkeerd stond, dan ging je onderhand over je nek van de lucht. Nu zal dit niet diezelfde lucht zijn (want, rottend vlees en gassen), maar ook met de fabriek had je aan het eind van de dag dat je het wel rook alleen niet zo aanwezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:02

Ik heb net 1 van mijn nieuwe boeken thuis geleverd gekregen. Is geschreven door een bekende strafpleiter bij ons in België en gaat over moordenaars en hun motieven (van Jef Vermassen dus).
Dan nog eentje van Verhulst, over de verhalen in de bijbel en de gruwelijkheden die vaak achter het mooie taalgebruik zitten etc.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 19:23

Onali schreef:
tessyke schreef:

De vaste mensen in dit topic wel :+
Er is een documentaire over, er zijn boeken over geschreven.

Machtig interessant :j

Ik ben een vaste meelezer maar soms gaat het wel eens zo hard dat ik niet alles kan bijlezen :D
Ik zou het ook wel eens graag willen bezoeken maar nu ook niet vol in de zomer :=

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:24

Ik reageer hier soms maar ben zelf gisteren helaas getuige geweest van iets lugubers.
Boven buurman in een psychose, heeft zichzelf opengesneden van boven naar beneden op de romp.
Dusdanig dat ik rond 11 uur mijn bovenbuurman en daarna zijn ingewanden langs het raam zag vliegen.
Misschien verwoord ik het een beetje lomp, maar ben nog steeds een beetje in shock :(
Dat geluid van het lichaam wat op de grond klapte en het aangezicht daarna heb ik nog steeds herbelevingen van...

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:28

Wow! Dat is echt heel heftig!
Hoe gaat het nu met jou? Heb je lieve mensen om je heen of ben je alleen nu met de zelf-quarantaine?

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:33

Het gaat, probeer zo goed en kwaad als het kan te werken vanuit huis om de dag zo "normaal" als mogelijk te beginnen vandaag.
Gisteren vooral in shock toestand geweest , toen wel even de quarantaine ontvlucht en tegen de regels in de hele dag bij mijn beste vriendin geweest.
Moest hier gewoon weg , politie had ook geen tent neergezet maar 4 doeken erom heen. Nee dat helpt in een hofje waar iedereen vanaf 1 hoog er zo opkijkt .

Man zijn vriendin kwam net uit haar werk op de fiets toen hij sprong.. vrouwtje zat met buurtbewoners terwijl er 6 politieagenten het lintje stonden te "bewaken". Slachtofferhulp was nergens te bekennen .. ben eigenlijk daar ook een beetje van in shock. Het lijkt hier allemaal zo goed geregeld , maar dat valt best mee in de praktijk

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:34

Nooooo jeetje wat heftig, hopelijk krijg je alle hulp als je die nodig hebt. Heel veel sterkte

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:34

Wat heftig zeg! Heel veel sterkte!

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:43

Jeetje, heftig.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:44

Gadver wat ontzettend heftig. Ik zou als jou was wel kijken naar slachtofferhulp zelfs als je nu zou denken dat het wel gaat.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:46

Zo dat is wel heel heftig.
Zeker om hulp vragen hoor. Met een professional er over praten kan echt heel goed doen.
Dikke knuf vanuit hier :*

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:50

https://www.ad.nl/binnenland/meisje-6-a ... ~a7a2b414/

Vond dit ook heel luguber. Dat je zou zien dat je kind zwaar gewond raakt door honden. En een van de honden is dus ter plekke doodgemaakt, staat niet bij of de politie of omstanders dat hebben gedaan. Maar als het de politie was dan heeft de aanval misschien ook wel lang geduurd. Staan geen lugubere beelden in.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:53

Ergens in een artikel staat dat een van de honden is doodgeslagen. Dus ik denk door de omstanders.
Dat moet ook gruwelijk zijn om te zien.
Een meisje dat zo enorm aangevallen word dat de honden niet op een gewone manier los laten. Dus ook weer mensen die daar op inbeuken.
Werd heel akelig van dat bericht.
Voor natuurlijk dat meisje, maar ook voor de honden.

Edit:
Hier staat dat de hond is doodgeslagen
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/318 ... ottweilers

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 09:02

Van die gedachten word ik al naar :( dat je dat moet zien en zo moet ingrijpen

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 09:04

Seleentj schreef:
Het gaat, probeer zo goed en kwaad als het kan te werken vanuit huis om de dag zo "normaal" als mogelijk te beginnen vandaag.
Gisteren vooral in shock toestand geweest , toen wel even de quarantaine ontvlucht en tegen de regels in de hele dag bij mijn beste vriendin geweest.
Moest hier gewoon weg , politie had ook geen tent neergezet maar 4 doeken erom heen. Nee dat helpt in een hofje waar iedereen vanaf 1 hoog er zo opkijkt .

Man zijn vriendin kwam net uit haar werk op de fiets toen hij sprong.. vrouwtje zat met buurtbewoners terwijl er 6 politieagenten het lintje stonden te "bewaken". Slachtofferhulp was nergens te bekennen .. ben eigenlijk daar ook een beetje van in shock. Het lijkt hier allemaal zo goed geregeld , maar dat valt best mee in de praktijk

Jeetje zeg, wat heftig.. Heel veel sterkte.. En misschien is 't toch een idee om zelf even contact op te nemen met slachtofferhulp.. Wat je hebt gezien is niet niks..

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 09:45

Wat verschrikkelijk zeg! En Seleentj, wat een nachtmerrie om dat te moeten zien. Heel veel sterkte!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 10:55

Seleentj : jeeeeeetje wat heftig!!
Dat is echt heel erg rot om mee te maken.

bel zelf even met slachtofferhulp, misschien is dat wel goed voor je.
Dit soort dingen kunnen je nog erg lang achtervolgen.

Dikke knuffel!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:09

Misschien niet luguber (althans, vind ik niet), maar het geeft wel een terugblik naar '40-'45 op deze manier: de massa-graven in New York in de buurt van The Bronx. Beelden te zien via RTL-app.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:11

Seleentj schreef:
Ik reageer hier soms maar ben zelf gisteren helaas getuige geweest van iets lugubers.
Boven buurman in een psychose, heeft zichzelf opengesneden van boven naar beneden op de romp.
Dusdanig dat ik rond 11 uur mijn bovenbuurman en daarna zijn ingewanden langs het raam zag vliegen.
Misschien verwoord ik het een beetje lomp, maar ben nog steeds een beetje in shock :(
Dat geluid van het lichaam wat op de grond klapte en het aangezicht daarna heb ik nog steeds herbelevingen van...

Is jouw buurman van Aziatische afkomst? Dan zou het een poging tot harakiri kunnen zijn. Blijft natuurlijk afschuwelijk voor jou om dat te hebben moeten zien...