Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:00

Vakantie op de Malediven?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:55

SophievdV schreef:
Ik heb me heel vaak heel eenzaam gevoeld in die relatie. Kon niet op hem bouwen of vertrouwen. En dan het aantrekken en afstoten..

Merk nu dat ik gewoon nog last heb van alles wat er in de afgelopen 3.5 jaar is gezegd en gebeurd. En de voorbeelden die ik hier noem zijn slechts enkele van een hele verzameling gebeurtenissen. Het welbekende topje van de ijsberg.

Ik heb er ook nog steeds veel last van, van dit exact. En het is echt al járen terug (10 jaar samengeweest).

Mannen, daten, gevoelens etc., ik blijf het maar lastig vinden. :n En blijf de verkeerde types aantrekken (zit dus in jezelf, I know).

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 20:04

Als jij zorgt voor de slingers, versier ik je

Kruipt weer terug :D

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 20:20

Hmm..

Ik ben weer wat aan het swipen en er komen nu al een aantal meiden tussendoor terwijl ik hem wel op mannen heb staan.. is Tinder van slag?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 20:21

Vast van slag
Want ik krijg alleen maar jonkies of heul ouw te zien :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 20:21

Of Tinder kent je beter dan jij jezelf :P

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 20:47

Het was weer gezellig met spierbundelman <3 . Hij liet duidelijk merken dat hij me ‘gemist’ had, superschattig. Wederom niet gevraagd naar of initiatief voor een kus of wat dan ook. Volgens mij vind ik het zelf ook wel ‘veilig’ zo om nog niet alles toe te laten of serieuze gesprekken te voeren over hoe we elkaar zien.

Fwb komt morgen hier eten, maar meer voor gezellig want hij is ook collega van mijn beste vriendin en beste vriend van haar vriend en laten die net toevallig hier zijn ingetrokken :') . Probeert ook vast bij me in bed te komen maar ik ga sterk zijn :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 20:55

vionnesem schreef:
Hmm..

Ik ben weer wat aan het swipen en er komen nu al een aantal meiden tussendoor terwijl ik hem wel op mannen heb staan.. is Tinder van slag?
Heb ik ook last van _O- _O- _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 20:56

Linda_Fleur schreef:
Het was weer gezellig met spierbundelman <3 . Hij liet duidelijk merken dat hij me ‘gemist’ had, superschattig. Wederom niet gevraagd naar of initiatief voor een kus of wat dan ook. Volgens mij vind ik het zelf ook wel ‘veilig’ zo om nog niet alles toe te laten of serieuze gesprekken te voeren over hoe we elkaar zien.

Fwb komt morgen hier eten, maar meer voor gezellig want hij is ook collega van mijn beste vriendin en beste vriend van haar vriend en laten die net toevallig hier zijn ingetrokken :') . Probeert ook vast bij me in bed te komen maar ik ga sterk zijn :D
Ik voel langzaam een friendzone aankomen, lijkt me niet de bedoeling, of juist wel :P

Huh, wat? Net het huis weer voor jezelf alleen en nu alweer nieuwe bewoners, of haal ik nu Boksters door elkaar :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 21:09

Nee je haalt ze niet door elkaar :') Ik maak graag twee keer dezelfde fout }:0 . Nee het is een bewuste keuze en er zit nu een proeftijd aan vast haha. Deze vriendin ken ik een stuk langer en de voordelen (niet meer alleen zijn, niet wanhopig op zoek naar een man om niet meer alleen te zijn, beetje oppas en hulp aan huis) waren toch wel weer aantrekkelijk. Achteraf ook geen spijt gehad van de vorige keer, het is fout gelopen maar ik heb een hoop geleerd en een paar maanden ook gewoon fijn gehad (gezellig, hulp en financieel aantrekkelijk). Dus we proberen het toch maar weer.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 21:25

Ik zou met je spierbundel een echte date plannen, buiten het sporten om :P

Romantische setting, etentje, fimpje, kaarsjes etc.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:01

Exitium schreef:
Colien schreef:
Waarom ik het uitstel? Hmm nee nooit diep over na gedacht. Maar wat ik zo zou kunnen bedenken is gewoon eng/spannend om je veilige thuishaven te verlaten, zijn appartement is niet heel groot en ik heb af en toe nog best wel wat eigen ruimte/rust nodig en ik zit dan ineens verder van mijn paarden en werk af (paarden meenemen is geen optie).
Met mijn ex zat ik op het samenwoon-punt. En toen is alles uit elkaar geklapt, mogelijk dat dat er ook nog wel in mee speelt.

Die relatie zat al veel langer niet goed meer, dat moet je écht niet met elkaar vergelijken.

En als je 'm van de week boos gezien hebt, weet je nu toch hoe die boos is? :D

Klopt die relatie was op het einde gewoon echt niks meer waard, het laatste jaar hadden we moeten skippen. Maar dat maakt wel dat ik nu een stuk voorzichtiger ben geworden met samenwonen.

Exitium schreef:
Cer schreef:
En boos worden Colien, ik word dat ook zelden tot nooit, die mensen bestaan echt :j

Hier nog een. Geïrriteerd met enige regelmaat, met name op het werk, maar ben echt zelden kwaad. :)

Jou heb ik wel boos gezien, iets met Eindhoven en je collega.

listiglistje schreef:
Waarom moet alles voorspelbaar zijn? Dat kan toch niet irl?

Ga anders samen 4 a 6 weken samen op vakantie (waar je veel zelf moet doen),
dan komen de irritaties of de ware aard meestal wel naar boven :D als je het toch wil testen...

We gaan in de zomer 2 weken roadtrippen door kroatië, van te voren niks vastgelegd, nemen een tentje mee en zien wel waar we stranden. Dus ik gok dat de irritaties (vooral als ik moe ben) daar vast wel zullen komen.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:04

Even een egopost, net terug van het speeddaten. Was groter succes dan de vorige keer! Vorige x was ik met een vriendin mee omdat zij graag wilde. Deze keer was ik voor mezelf gegaan. Echt leuke gesprekjes gehad en 4 minuten is dan echt veel te kort. Meestal komt t gesprek dan net op gang.
Kan niet echt zeggen dat mn grote vlam erbij zat, maar even tot morgen afwachten of er een match is met iemand.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:25

Colien schreef:
Exitium schreef:
Hier nog een. Geïrriteerd met enige regelmaat, met name op het werk, maar ben echt zelden kwaad. :)

Jou heb ik wel boos gezien, iets met Eindhoven en je collega.

Ik zei ook zelden Afbeelding

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 23:04

Jibbel schreef:
Even een egopost, net terug van het speeddaten. Was groter succes dan de vorige keer! Vorige x was ik met een vriendin mee omdat zij graag wilde. Deze keer was ik voor mezelf gegaan. Echt leuke gesprekjes gehad en 4 minuten is dan echt veel te kort. Meestal komt t gesprek dan net op gang.
Kan niet echt zeggen dat mn grote vlam erbij zat, maar even tot morgen afwachten of er een match is met iemand.

Hoe werkt dat dan? Ik dacht de uitkomst direct daarna of nog een praatje na? Geen idee :')

Ik heb net 2 uur geappt met ex schoonbroertje :D lijkt toch wel leuk en mijn gay Friends vonden hem knap *D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 06:45

Jibbel, leuk dat het speeddaten dit keer geslaagd was! Ben benieuwd of je er een aantal matches aan over houdt :)

LL, haha is dat het broertje van die ex die je nog wekelijks contact?
En een keer een date in een meer romantische setting is wel een goed idee. We hebben wel meer tijd aan elkaar besteed dan alleen trainen (paar uur in een park chillen, bioscoop, uitgaan) maar is toch anders. Blijft alleen altijd lastig plannen met een thuiswonend kind die maar eens per twee weken bij haar vader logeert.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 07:44

Swah schreef:
Mannen, daten, gevoelens etc., ik blijf het maar lastig vinden. :n En blijf de verkeerde types aantrekken (zit dus in jezelf, I know).

Ik geloof inderdaad dat het gedeeltelijk in jezelf zit :j Ik trok ook naar verkeerde mannen aan (bindingsangst, niet er voor gaan etc) en rende heel hard weg bij de leuke mannen omdat ik mezelf dat niet waard vond. (Niet bewust, maar onbewust). Uiteindelijk ben ik met mezelf aan de slag gegaan en ik heb daarbij heel veel gehad aan het relatieweekend van 365 dagen succesvol (ja ook voor singles). Ik wil geen reclame maken, maar misschien heb je iets aan het gratis webinar wat ze donderdag geven:
https://events.genndi.com/register/1691 ... ebinar_sns

(Geldt overigens voor meer mensen hier. Ik geloof heel erg in hun gedachtengang; bouw je eigen leven, investeer in jezelf en die relatie komt vanzelf)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 08:33

listiglistje schreef:
Jibbel schreef:

Hoe werkt dat dan? Ik dacht de uitkomst direct daarna of nog een praatje na? Geen idee :')

Ik heb net 2 uur geappt met ex schoonbroertje :D lijkt toch wel leuk en mijn gay Friends vonden hem knap *D

Je krijgt de volgende dag een mail met de gegevens van degenen waarmee je een match was van de organisatie. Uiteraard kun je op de avond zelf ook al met iemand gegevens uitwisselen als je dat wilt.

Dat relatieweekend heb ik idd ook een paar x naar zitten kijken, splashislief! Maar ik twijfelde of het niet 1 grote commerciële stunt is. Soms zeggen ze namelijk best rake dingen in hun filmpjes, maar soms slaan ze de plank ook gigantisch mis met dooddoeners vind ik. Dus ben wel benieuwd naar jouw ervaring!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 08:45

Wat wil je weten? Mag ook via pb (geldt voor iedereen). Ik ben 2x bij het relatieweekend geweest en ik heb het jaarprogramma gedaan, dus ik kan je wel wat vertellen :)) De hele korte samenvatting; het heeft mijn leven veranderd en ik heb er geen moment spijt van gehad.

Natuurlijk zeggen ze heel veel dingen die je eigenlijk al weet, maar de oefeningen tijdens de live dagen zijn zo mooi in elkaar gezet dat het iets in beweging zet. En ja er zit een commerciële kant aan en ik moest wel wennen aan hun aanpak, maar het is bovenal ook heel leuk en waardevol.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 08:57

Linda_Fleur nee dit is van mijn ex 26 jaar geleden, schoonbroertje was toen 13 (ik 17) :D

Hij wist zelfs nog dat ik verdrietig was toen het uit ging, dat vond hij toen niet leuk :')
Schoonmoeder was nog het ergste, die had ik een paar uur huilend aan de telefoon, lief mens!
Ik ging altijd met haar shoppen en uit eten etc.dus daar lig ik erg goed bij hahaha

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:31

Wat heb je uiteindelijk als antwoord gegeven UltimOo?

Overigens, Ailill, ik vind het wel een gave, dat je kunt onthouden wat er precies met wie aan de hand was.. Ik heb daar echt moeite mee, en ik probeer t ook niet, want ik haal altijd alles door elkaar, en dat kan best genant worden :') Ik mis dat gen gewoon... -O-
Qua tinder, dan zal je er wel een rare foto op gezet hebben en ben je al een paar keer naar links gegaan :')

Oh curacao klinkt ook prima.. en dan idd tussen vanaf 30ers, want ik ga echt niet tussen de 40-50 categorie.. :n

Ik heb nu op Tinder voor de 3e keer een match met iemand die me al 2x ontmatched heeft :')
Eerste gesprek liep niet.. toen werd ik ontmatched.
Tweede gesprek liep half, en toen het over een date ging werd ik ontmatched.
Nu zag ik m weer, dus ik veeg naar rechts onder het mom van "ooohhhjahoor :') " .. is het weer een match.. _O- Geniaal

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:03

4 matches overgehouden aan de speeddates. Helaas geen match met degene die ik nog wel een keer had willen spreken. Enerzijds interesseert het me niet zoveel, anderzijds ben ik toch licht teleurgesteld, omdat ik blijkbaar niet goed heb ingeschat dat we een leuk gesprekje hadden.

Tinder is er hier ook even af. Verder ook niks meer gepland staan aan dates, dus blijft hier even rustig. Denk dat ik 5 katten ga uitzoeken. :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:04

Jammer Jibbel, ik snap wel dat je teleurgesteld bent...
En de 4 matches die je eraan over hebt gehouden?? Zit daar niks leuks tussen voor nog een date?? :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:18

Misschien wel, had ze niet voor niets een ja aangekruist, maar vind het wel lastig. Tijdens zo'n speeddate zit je in het moment, aan het eind van die 4 minuten heb je een leuk gespreksonderwerp en dan moet je alweer door naar de volgende. Op dat moment zit je in de flow van een leuk gesprek en wil je het eigenlijk direct doorzetten. De stap om dan nu alsnog een date af te spreken vind ik wel weer groter, kan niet zeggen dat ik nu echt de behoefte voel om met een van de matches opnieuw af te spreken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:21

Awh jammer, ik zou het denk ik persoonlijk wel proberen. Vind het al heel wat dat je bent gaan speeddaten, ik zou dat denk ik doodeng vinden haha :=