Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SophievdV schreef:Ik heb me heel vaak heel eenzaam gevoeld in die relatie. Kon niet op hem bouwen of vertrouwen. En dan het aantrekken en afstoten..
Merk nu dat ik gewoon nog last heb van alles wat er in de afgelopen 3.5 jaar is gezegd en gebeurd. En de voorbeelden die ik hier noem zijn slechts enkele van een hele verzameling gebeurtenissen. Het welbekende topje van de ijsberg.
En blijf de verkeerde types aantrekken (zit dus in jezelf, I know).
. Hij liet duidelijk merken dat hij me ‘gemist’ had, superschattig. Wederom niet gevraagd naar of initiatief voor een kus of wat dan ook. Volgens mij vind ik het zelf ook wel ‘veilig’ zo om nog niet alles toe te laten of serieuze gesprekken te voeren over hoe we elkaar zien.
. Probeert ook vast bij me in bed te komen maar ik ga sterk zijn
Linda_Fleur schreef:Ik voel langzaam een friendzone aankomen, lijkt me niet de bedoeling, of juist welHet was weer gezellig met spierbundelman. Hij liet duidelijk merken dat hij me ‘gemist’ had, superschattig. Wederom niet gevraagd naar of initiatief voor een kus of wat dan ook. Volgens mij vind ik het zelf ook wel ‘veilig’ zo om nog niet alles toe te laten of serieuze gesprekken te voeren over hoe we elkaar zien.
Fwb komt morgen hier eten, maar meer voor gezellig want hij is ook collega van mijn beste vriendin en beste vriend van haar vriend en laten die net toevallig hier zijn ingetrokken. Probeert ook vast bij me in bed te komen maar ik ga sterk zijn

Ik maak graag twee keer dezelfde fout
. Nee het is een bewuste keuze en er zit nu een proeftijd aan vast haha. Deze vriendin ken ik een stuk langer en de voordelen (niet meer alleen zijn, niet wanhopig op zoek naar een man om niet meer alleen te zijn, beetje oppas en hulp aan huis) waren toch wel weer aantrekkelijk. Achteraf ook geen spijt gehad van de vorige keer, het is fout gelopen maar ik heb een hoop geleerd en een paar maanden ook gewoon fijn gehad (gezellig, hulp en financieel aantrekkelijk). Dus we proberen het toch maar weer. Exitium schreef:Colien schreef:Waarom ik het uitstel? Hmm nee nooit diep over na gedacht. Maar wat ik zo zou kunnen bedenken is gewoon eng/spannend om je veilige thuishaven te verlaten, zijn appartement is niet heel groot en ik heb af en toe nog best wel wat eigen ruimte/rust nodig en ik zit dan ineens verder van mijn paarden en werk af (paarden meenemen is geen optie).
Met mijn ex zat ik op het samenwoon-punt. En toen is alles uit elkaar geklapt, mogelijk dat dat er ook nog wel in mee speelt.
Die relatie zat al veel langer niet goed meer, dat moet je écht niet met elkaar vergelijken.
En als je 'm van de week boos gezien hebt, weet je nu toch hoe die boos is?
Exitium schreef:Cer schreef:En boos worden Colien, ik word dat ook zelden tot nooit, die mensen bestaan echt
Hier nog een. Geïrriteerd met enige regelmaat, met name op het werk, maar ben echt zelden kwaad.
listiglistje schreef:Waarom moet alles voorspelbaar zijn? Dat kan toch niet irl?
Ga anders samen 4 a 6 weken samen op vakantie (waar je veel zelf moet doen),
dan komen de irritaties of de ware aard meestal wel naar bovenals je het toch wil testen...
Jibbel schreef:Even een egopost, net terug van het speeddaten. Was groter succes dan de vorige keer! Vorige x was ik met een vriendin mee omdat zij graag wilde. Deze keer was ik voor mezelf gegaan. Echt leuke gesprekjes gehad en 4 minuten is dan echt veel te kort. Meestal komt t gesprek dan net op gang.
Kan niet echt zeggen dat mn grote vlam erbij zat, maar even tot morgen afwachten of er een match is met iemand.
lijkt toch wel leuk en mijn gay Friends vonden hem knap

Swah schreef:Mannen, daten, gevoelens etc., ik blijf het maar lastig vinden.En blijf de verkeerde types aantrekken (zit dus in jezelf, I know).
Ik trok ook naar verkeerde mannen aan (bindingsangst, niet er voor gaan etc) en rende heel hard weg bij de leuke mannen omdat ik mezelf dat niet waard vond. (Niet bewust, maar onbewust). Uiteindelijk ben ik met mezelf aan de slag gegaan en ik heb daarbij heel veel gehad aan het relatieweekend van 365 dagen succesvol (ja ook voor singles). Ik wil geen reclame maken, maar misschien heb je iets aan het gratis webinar wat ze donderdag geven: listiglistje schreef:Jibbel schreef:Even een egopost, net terug van het speeddaten. Was groter succes dan de vorige keer! Vorige x was ik met een vriendin mee omdat zij graag wilde. Deze keer was ik voor mezelf gegaan. Echt leuke gesprekjes gehad en 4 minuten is dan echt veel te kort. Meestal komt t gesprek dan net op gang.
Kan niet echt zeggen dat mn grote vlam erbij zat, maar even tot morgen afwachten of er een match is met iemand.
Hoe werkt dat dan? Ik dacht de uitkomst direct daarna of nog een praatje na? Geen idee![]()
Ik heb net 2 uur geappt met ex schoonbroertjelijkt toch wel leuk en mijn gay Friends vonden hem knap
De hele korte samenvatting; het heeft mijn leven veranderd en ik heb er geen moment spijt van gehad.

Ik mis dat gen gewoon...

" .. is het weer een match..
Geniaal