Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tinniie

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:21

Idd ik vind instagram ook positiever overkomen dan Facebook..
Ik merk de laatste dagen ook wel een daling.. zal idd wel weer iets met het algoritme te maken hebben .

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:38

Instagram is sowieso leuker en positiever dan Facebook! Via IG heb ik ook weer nieuwe mensen leren kennen en heb ik toch een vast groepje volgers die alles liken en commenten. Dát vind ik oprecht leuk :j

En daarom probeer ik bij anderen ook actief te zijn. Maar met een fulltime baan, 3-4u reistijd per dag en 2 paarden (en behoefte aan slaap _O- ) is dat best een uitdaging

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 22:09

Ik vind instagram geweldig, heb al zoveel super leuke mensen en paarden ontmoet die ik zonder insta nooit had ontmoet. Zelfs goeie vrienden gemaakt en als ik een probleem heb en gooi het in m’n verhaal zijn er altijd volgers met goeie oplossingen!

Likes laten verdwijnen betwijfel ik. Het zou mij niks uitmaken maar denk dat instagram er zelf heel veel geld aan verliest qua advertenties. Daarbij denk ik dat dan reacties gaan toenemen en bedrijven op die manier influencers kiezen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 23:47

Sheehan schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het wel veel negatief geklaag hier :z Misschien kunnen we beter tips en oplossingen proberen te zoeken ipv alleen maar zeggen hoe slecht het gaat :=

Oké.
Jij klaagt nu ook :+

Welke tips heb je?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 23:49

Lisitano schreef:
Sheehan schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het wel veel negatief geklaag hier :z Misschien kunnen we beter tips en oplossingen proberen te zoeken ipv alleen maar zeggen hoe slecht het gaat :=

Oké.
Jij klaagt nu ook :+

Welke tips heb je?

Ik laat me gewoon ergens over uit. Je hoeft je niet meteen zo aangevallen te voelen :+ Ik bedoelde het helemaal niet rot, als je even naar boven leest. Bovendien staat er nog 'sorry' voor.

Ik heb geen tips, daarom zeg ik 'proberen te zoeken'.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 00:00

Het is ook wel lastig te vinden wat echt werkt, toch? Ik vind het juist leerzaam te lezen hier over wat bij iemand werkt en wat niet.
Van sommige foto's zie ik bij voorbaat al dat het echt wel een hit wordt qua likes. En van anderen snap ik weer niks. Maar hé! Zoveel mensen, zoveel wensen.
Nu is er duidelijk iets veranderd bij Instagram waar meerderen in dit topic wat van merken. Ik dacht zelf dat we hier alles over posten en onze ervaringen konden delen ;)

Natuurlijk is het eerst belangrijke niet het aantal likes. Maar het is natuurlijk wel extra leuk als je foto het goed doet. En als je likes halveren doet dat wel even een wenkbrauw optrekken. Lijkt me raar als dat hier niet besproken wordt als dat overal op instagram gebeurt.

Voor mij (ikke ikke) is het in elk geval opvallend. Zeker met de pods had ik meer bereik en dat is drastisch afgenomen de laatste posts. Dus dat viel mij op en zet ik dan hier neer. Inderdaad of anderen zoiets ook merken, of niet, dan ligt het aan mijn content. Ik vind het juist fijn te lezen dat het niet alleen aan mij ligt. Daarom delen we alles hier toch? Mag je nu alleen iets delen als iets heel goed gaat, ofzo?

Als het Instagram algoritme veranderd is en er worden gevolgen van opgemerkt, is dat iets wat juist hier besproken kan worden. Lijkt mij hoor.

Ik vind ook accounts die dat posten irritant. Kan je het toch wel hier kwijt als actieve instagrammers onder elkaar of is dat teveel negativiteit en ikke ikke ikke? Want dan zit ik hier misschien niet goed.
Overigens post iedereen het hier ook als het wel goed gaat geloof ik. Ik stoor me er in elk geval echt nul aan. Wat ik al zei: het geeft mij juist een geruststellend gevoel dat anderen er ook mee kampen ;)

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 07:17

Daar ben ik het helemaal mee eens. Juist fijn om te lezen dat je niet de enige bent die veel minder likes krijgt.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:06

Nou, een positieve noot, mijn kip-account doet het boven verwachting goed :D verwachtte er niet veel van, want hoe hip is een kip? In een week 70 volgers terwijl ik behalve posten er eigenlijk niet actief wat voor doe. Nu scheelt het vast dat we nog in de schattige kuikenfoto's zitten. Maar toch :D

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:29

Hoe heet je account? Ik wil ook kip volgen :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:43

Qimm schreef:
Nou, een positieve noot, mijn kip-account doet het boven verwachting goed :D verwachtte er niet veel van, want hoe hip is een kip? In een week 70 volgers terwijl ik behalve posten er eigenlijk niet actief wat voor doe. Nu scheelt het vast dat we nog in de schattige kuikenfoto's zitten. Maar toch :D

Ik heb het idee dat juist dat soort dieren populairder zijn omdat men zelf niet zo snel voor een kip zou kiezen. :o

Wel leuk dat het goed loopt :D

Ik zit een beetje te twijfelen om mijn account toch op te gaan splitsen in Paaldansen en aerial (silks/hammock/hoop) Ik merk toch dat Instagram bij veel paaldansers problemen aan het geven is. En ik merk het ook op mijn feed. De paaldansers komen veel minder naar boven dan de circus mensen. :(
Toch wil ik het paaldansen wel op instagram behouden omdat ik het leuk vind om terug te kijken. Is toch ook een soort dagboek en motiveert mij beter om ook foto's en video's te blijven nemen. :=
Het dilemma := := :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 09:03

Sheehan schreef:

Hahah leuk!

@iep_the_chicken

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 09:09

Qimm schreef:
Sheehan schreef:

Hahah leuk!

@iep_the_chicken

Ik volg jullie! Zo onwijs schattig <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 09:37

Qimm schreef:

Kippen zijn tof <3 Zo schattig dat fluffy kuikentje. Juist leuk dat je het opgroeien kunt volgen!
Ik volg jullie nu ook :)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 10:40

Nikki ik ben t helemaal met je eens!

Verder ben ik bang voor kippen, dus voor t kippenaccount bedank ik
, sorry :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 11:34

Ik lees een beetje mee, nu ik zelf weer wat actiever fotoshoots doe ben ik ook weer wat actiever op Instagram, voor zover het lukt en voor hoelang het duurt natuurlijk, probeer het nu wel bij te houden en ben ook erg trots op de laatste shoot resultaten tot nu toe dus vind het heel leuk om die met zoveel mogelijk mensen te delen :D

Mijn account is annette.dorothea :)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 12:18

Zal ik even positief doen? Mn foto heeft 7,400 likes and still counting.
Afbeelding

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 12:23

Joscaa schreef:
Nikki ik ben t helemaal met je eens!

Verder ben ik bang voor kippen, dus voor t kippenaccount bedank ik
, sorry :')

Naaaahhhh maar ze is zoooo schattig :') (snap het wel hoor)

Volgers bedankt, jullie zijn teruggevolgd

Stiekem wordt ze dit jaar al 6 haha. Maar ik heb nog heel veel in het archief. Vind het gewoon leuk

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:12

Leuk account van de kip, ben je gaan volgen met mijn honden account.

Wat voor kip is Iep?

Wow, super Josca!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:26

Ze is een brahma krieltje

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:39

Sharani schreef:
Wow, super Josca!

Uurtje later al bijna 8,2k! :wow:

Okeoke als iedereen de kip zo schattig vind ga ik ook maar even kijken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:07

Joscaa schreef:
Sharani schreef:
Wow, super Josca!

Uurtje later al bijna 8,2k! :wow:

Okeoke als iedereen de kip zo schattig vind ga ik ook maar even kijken :')

Hoe krijg je t voor elkaar. _O-

Hier in 3u niet eens 200 likes :')

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:19

Ik zag het :wow: , 8,6 k inmiddels. Echt bizar! En wat ik dan niet begrijp is waarom deze foto zo loopt en die prachtige foto met Cas op het strand niet.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:21

Raar he? Soms denk je dat iets het goed gaat doen en dan bleh, en soms denk je 'ach ík vind het iig een leuke foto' en dan ontploffen de likes :') Zelfs vergelijkbare foto's lopen enorm uiteen.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 15:27

Sharani schreef:
Ik zag het :wow: , 8,6 k inmiddels. Echt bizar! En wat ik dan niet begrijp is waarom deze foto zo loopt en die prachtige foto met Cas op het strand niet.

9,2 :')

Ja nou, precies dat dus, ik snap daar ook werkelijk niks van!!!! Die foto's met Cas zijn echt amazing, kan echt niet stoppen met kijken naar die foto's. Maar Instagram wilt ze niet zien _O-

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 15:34

Ja ik ben je kipje ook gaan volgen. Super schattig :+: