Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yltje schreef:Ik kom uit West-Friesland
Dnieze, ik heb ook nog niet een super gevoel bij tinder nu hoor, ben er nog niet echt een ook tegengekomen waarvan ik denk ja hier heb ik een leuk gesprek mee.
Maar ach het is gewoon afwachten tot je wat tegenkomt he
DNIEZE schreef:Goedemorgen iedereen, ik ben hier al eerder geweest maar ik ben weer terug.
In december ben ik na 3 jaar relatie gedumpt door mijn ex...in april heb ik een jongen leren kennen via tinder. Daar ben ik 8 weken mee samen geweest maar dit werd hem toch niet en heb ik er een punt achter gezet.
Nu ben ik sinds 2 weken weer lid op Tinder, maar tot nu toe ben ik serieus gewoon nog geen 1 serieus persoon tegen gekomen...
ik volg graag jullie ervaringen en hoop op leuke matches voor iedereen
anne_bento schreef:Yltje schreef:Ik kom uit West-Friesland
Dnieze, ik heb ook nog niet een super gevoel bij tinder nu hoor, ben er nog niet echt een ook tegengekomen waarvan ik denk ja hier heb ik een leuk gesprek mee.
Maar ach het is gewoon afwachten tot je wat tegenkomt he
Wat voor types val je op? Een goede vriend van mij (oké ex, 6,5 jaar mee samen geweest en nu goed bevriend) is nog vrijgezel
mirthheee schreef:Flessuh schreef:Goh ik al ruim 3x zo lang
en toch zou ik er op Tinder in ieder geval al nooit over beginnen.
Daar begin ik ook nooit over. Krijg soms de vraag hoelang ik droog sta. Nou dan ontmatch ik meteen want die intenties heb ik niet.
en ja jij hebt 3x zo lang maar jij bent ook een stuk ouder
Flessuh schreef:mirthheee schreef:Daar begin ik ook nooit over. Krijg soms de vraag hoelang ik droog sta. Nou dan ontmatch ik meteen want die intenties heb ik niet.
en ja jij hebt 3x zo lang maar jij bent ook een stuk ouder
stuk ouder?![]()
![]()
![]()
Ik ben nog jong hoor
Yltje schreef:Balen van die Engelsman! wat een mafkees ook.
Maar ben wel benieuwd naar die van morgen inderdaad!
Ik was gister een biertje doen met wat vrienden en wederom die ene jongen er ook weer.
Wederom weer aan de praat geraakt en gelachen. en wederom verder weer niks![]()
Maar voel me wel zo kinderlijk geïnteresseerd haha
anne_bento schreef:Yltje schreef:Balen van die Engelsman! wat een mafkees ook.
Maar ben wel benieuwd naar die van morgen inderdaad!
Ik was gister een biertje doen met wat vrienden en wederom die ene jongen er ook weer.
Wederom weer aan de praat geraakt en gelachen. en wederom verder weer niks![]()
Maar voel me wel zo kinderlijk geïnteresseerd haha
Neem een keer een biertje meer en trek je stoute schoenen aan