@mirthheee: Picknicken
Ik weet niet waar je woont, wij hebben niet echt parken hier, maar wel een recreatie plas waar veel mensen deze tijd van het jaar komen.
Anders zou je ook de date uit kunnen stellen tot jullie allebei voldoende budget hebben voor een drankje op het terras. Daar moet je je niet raar om voelen, het is tenslotte de eerste date.
heel veel zin in hihi
Niet omdat het niet lekker was, maar om het feit dat we collega's waren. Hele ongemakkelijke situatie..
Ik dacht echt: WTF? Haha. Dat was echt een minpuntje. Dus ik stuurde: ''Jeej!'' Vervolgens stuurde hij: ''Minpuntje voor jou
'' Dus ik zag mijn kans schoon en zei dat hij ook een minpuntje had.
'' Toen stuurde hij: Oké, touché.'' Jaaaa, kom op.. Like I care? Ik heb geen ruk met voetbal..
Het hoeft ook niet altijd ergens over te gaan? Hem op zijn plek zetten vind ik dus ook niet geheel terecht, want hij heeft niet echt iets verkeerd gedaan? Dat vind ik wel echt een nadeel van WA, mensen gebruiken het vaak zo claimend. Alsof je iets verkeerd doet als je niet snel/veel/inhoudelijk appt.
Ik heb duidelijk in mijn bericht gezet dat ik mijn excuses had aangeboden en hij nam dat heel sportief op.