@mirthheee: Picknicken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menyanthes schreef:@NoeskaMooz: Thanks en je hebt gelijk! Moet gewoon iets zijn wat ik dagelijks ook aan zou doen.. Denk dan gewoon een nette jeans met een leuk shirtje![]()
@mirthheee: PicknickenIk weet niet waar je woont, wij hebben niet echt parken hier, maar wel een recreatie plas waar veel mensen deze tijd van het jaar komen.
Anders zou je ook de date uit kunnen stellen tot jullie allebei voldoende budget hebben voor een drankje op het terras. Daar moet je je niet raar om voelen, het is tenslotte de eerste date.
Geryon schreef:Dat vind ik eigenlijk typisch vrouw achtig, zo moeilijk doen.het is toch juist leuk dat hij zijn leven met je deelt.
Edit ik ben dus niet de enige die het een wat mindere actie vindt
Berdien schreef:Haha ik stuur ook regelmatig van die random dingenHet hoeft ook niet altijd ergens over te gaan? Hem op zijn plek zetten vind ik dus ook niet geheel terecht, want hij heeft niet echt iets verkeerd gedaan? Dat vind ik wel echt een nadeel van WA, mensen gebruiken het vaak zo claimend. Alsof je iets verkeerd doet als je niet snel/veel/inhoudelijk appt.
Ik heb afgelopen weekend echt uren geappt met mijn Australische date, maar ben vandaag aan het werk dus minder tijd. Enige wat ik straks ga sturen is dat onze date van morgen of laat, of niet kanWant... werk
Maar goed, hij ging gisteravond nog wat voor z'n werk doen dus hij snapt het vast wel
xZiva_ schreef:Ik vind het juist heerlijk gewoon af en toe te praten over helemaal niks
Kreeg van de week nog een berichtje dat hij het fijn vond dat hij altijd over van alles kon praten, zelfs zijn bullsh*t wat nergens over gaat (zijn eigen woorden haha)
Yunaa schreef:Haha, van die onzin gesprekken... Ben ik ook nooit zo vanPraat dan maar mee, als iemand uit het niets over iets begint waar mijn interesses niet liggen
![]()
Bij mij zit trouwens helemaal niks soeps op Tinder. Waar blijven de leuke mannen?
Menyanthes schreef:Yunaa schreef:Haha, van die onzin gesprekken... Ben ik ook nooit zo vanPraat dan maar mee, als iemand uit het niets over iets begint waar mijn interesses niet liggen
![]()
Bij mij zit trouwens helemaal niks soeps op Tinder. Waar blijven de leuke mannen?
Ik dus eigenlijk ook niet, maar blijkbaar mag ik daar dan ook niks van vinden volgens de dames van hier boven. Ik reageerde misschien wat overdreven, maar ik vind het toch niet zo raar om te zeggen? Maar goed..
Dat is jammer, denk gewoon blijven swipen dan maar.