Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Menyanthes

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:13

@NoeskaMooz: Thanks en je hebt gelijk! Moet gewoon iets zijn wat ik dagelijks ook aan zou doen.. Denk dan gewoon een nette jeans met een leuk shirtje :)

@mirthheee: Picknicken :j Ik weet niet waar je woont, wij hebben niet echt parken hier, maar wel een recreatie plas waar veel mensen deze tijd van het jaar komen. :) Anders zou je ook de date uit kunnen stellen tot jullie allebei voldoende budget hebben voor een drankje op het terras. Daar moet je je niet raar om voelen, het is tenslotte de eerste date.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 21:01

Menyanthes schreef:
@NoeskaMooz: Thanks en je hebt gelijk! Moet gewoon iets zijn wat ik dagelijks ook aan zou doen.. Denk dan gewoon een nette jeans met een leuk shirtje :)

@mirthheee: Picknicken :j Ik weet niet waar je woont, wij hebben niet echt parken hier, maar wel een recreatie plas waar veel mensen deze tijd van het jaar komen. :) Anders zou je ook de date uit kunnen stellen tot jullie allebei voldoende budget hebben voor een drankje op het terras. Daar moet je je niet raar om voelen, het is tenslotte de eerste date.

we gaan een stad verkennen! :o heel veel zin in hihi :+

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 23:08

Dat is een goed idee :) stad hoeft niet duur te zijn (en je kunt eventueel zelf wat snacks en drinken meenemen en gewoon ergens op een bankje gaan zitten ipv terras)

Ik heb eindelijk een gesprek met iemand die ik ook wel zou willen ontmoeten.
Na die ene keer dat ik toch maar niet naar een date was gegaan omdat ik de man op de app na 3 dagen al veel te serieus vond klinken... :+ Kreeg ik een beetje wegvlucht neigingen van haha.
Nou eens kijken of er ook tijd is elkaar te ontmoeten, ik moet komende maand 2x op congres en ben een duikcursus aan het doen in het kader van "nu ik toch single ben..."

Die collega die ik een tijdje terug gezoend had is in ieder geval niets meer geworden.
Beiden hebben het tegen niemand op werk gezegd en we gaan allebei door alsof er niets gebeurd is.
Super awkward, ik durf er ook echt niet over te beginnen tegen hem :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 09:57

Hmm ik heb weer contact met een kerel die ik ooit eens via Tinder heb leren kennen, voor de derde keer nu. Eerdere 2 keer liep het uiteindelijk op niks want 1 keer besloot die toch liever iemand in z'n woonplaats te willen en 2de keer hadden we allebei iemand anders op ons pad. Nu is het toch wel weer gezellig en wouden we daten.... Alleen z'n opa is afgelopen zaterdag overleden, heel moeilijk voor hem... Maar jemig hoe ben je er dan voor iemand zonder opdringerig te zijn. Vind dat echt lastig hoe daar mee om te gaan -O-

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 13:31

@mirthheee: Dat is ook leuk! Ben benieuwd.. Je gaat ons wel op de hoogte houden toch? <<)

@NoeskaMoos: Hmm, dat lijkt me echt super awkward.. Ik heb ook ooit in een ver verleden met een collega gezoend, dat had ik dus beter niet kunnen doen. := Niet omdat het niet lekker was, maar om het feit dat we collega's waren. Hele ongemakkelijke situatie..

@Yonker: Lastige situatie idd, al zou ik hem gewoon de tijd en de ruimte geven die hij nodig heeft. Laat hem maar naar jou toekomen. :)

Nou, ik heb me gisteren toch wat mee gemaakt met mijn Tinder man.. Ik had voor mezelf besloten dat ik het een beetje op hem af zou laten komen qua appen, want veel kwam de laatste paar dagen, van mijn kant.. Dus ik besloot hem als eerste niks te sturen, dus wachtte geduldig af wanneer hij iets zou sturen en ja hoor, hij appte. Hij begon met goedemorgen en ik antwoordde terug met goedemorgen. Daarna bleef het stil. Rond een uur of 17:30 stuurde hij dat Go Ahead Eagels hadden verloren van Ajax. :roll: Ik dacht echt: WTF? Haha. Dat was echt een minpuntje. Dus ik stuurde: ''Jeej!'' Vervolgens stuurde hij: ''Minpuntje voor jou :P'' Dus ik zag mijn kans schoon en zei dat hij ook een minpuntje had.
Hij reageerde met:''Nou ja zeg.. Hoezo dan?'' Ik zei: ''We hebben elkaar de hele dag nog niet gesproken, op goedemorgen na.. Het eerste wat je mij meld is dat de Eagels verloren hebben van Ajax. :O '' Toen stuurde hij: Oké, touché.'' Jaaaa, kom op.. Like I care? Ik heb geen ruk met voetbal..

Daarna heb ik wel even mijn excuses aangeboden (weet ook niet waarom), dat ik het niet bot bedoelde, maar dat ik dat wel even een dingetje vond. Ik ben geen klaagmuur. :+ Hij zei dat hij er geen problemen mee had en kreeg gelijk. Maar daarna verliep het gesprek van gisteren een beetje vreemd. Hij reageerde best wat afwezig en vervolgens zei hij ook: ''Sorry, dat ik nu niet zoveel app..'' Dus ik stuurde: ''Geen probleem. Komen genoeg moment om wel te kunnen appen, toch? ''

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar ik wacht wel af.. Zou het jammer vinden als hij er ineens vanaf zou zien omdat ik hem soort van op z'n plek heb gezet. Ik zal jullie op de hoogte houden. :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 13:36

Tis wel een beetje random van hem :+
Allleen tja mannen... gewoon beetje lomp af en toe. Al zou het ook iets voor mij zijn om zoiets randoms te appen _O-
Gewoon zien hoe de date is zou ik in jou geval doen!! Als het niks is dan gewoon op naar de volgende

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 13:39

Ik vind het eigenlijk een beetje raar om zo bot uit de hoek te komen als hij gewoon een praatje probeert te maken. Waarschijnlijk heeft hij hartstikke veel met voetbal en wou hij het gewoon even met je delen omdat hij niet wist hoe hij een gesprek moest openen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 13:40

Hij zal er vast niet vaker van gaan appen, in ieder geval.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 13:41

Dat vind ik eigenlijk typisch vrouw achtig, zo moeilijk doen. :o het is toch juist leuk dat hij zijn leven met je deelt. :)

Edit ik ben dus niet de enige die het een wat mindere actie vindt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:03

Geryon schreef:
Dat vind ik eigenlijk typisch vrouw achtig, zo moeilijk doen. :o het is toch juist leuk dat hij zijn leven met je deelt. :)

Eens, vind het een nogal kinderachtig verhaal.. Als ie niks zegt is het niet goed en wat ie zegt is ook niet goed :n

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:25

Geryon schreef:

Inderdaad :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:52

Haha ik stuur ook regelmatig van die random dingen :)) Het hoeft ook niet altijd ergens over te gaan? Hem op zijn plek zetten vind ik dus ook niet geheel terecht, want hij heeft niet echt iets verkeerd gedaan? Dat vind ik wel echt een nadeel van WA, mensen gebruiken het vaak zo claimend. Alsof je iets verkeerd doet als je niet snel/veel/inhoudelijk appt.

Ik heb afgelopen weekend echt uren geappt met mijn Australische date, maar ben vandaag aan het werk dus minder tijd. Enige wat ik straks ga sturen is dat onze date van morgen of laat, of niet kan :+ Want... werk := Maar goed, hij ging gisteravond nog wat voor z'n werk doen dus hij snapt het vast wel :P

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:53

@ Menyanthes: tja, mannen zijn nu eenmaal onhandig in wat te Appen. Ik ook overigens dus ik vind het nooit erg als ze een tijdje stil zijn, lekker rustig :+
En dat "ik had het beter niet kunnen doen", dat herken ik enorm. Inderdaad, waarom moest ik nou weer met mijn dronken hoofd... :')

Gezien mensen hier toch aan het daten zijn, iemand in voor een exotisch avontuur?
De nieuwe internationale Boer zoekt vrouw boeren zijn voorgesteld. Wie schrijft er een brief? :D

*tinder op +100 km haha*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:04

Ik ben niet zo van de boeren geloof ik :')

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:05

Ik vraag me af of jullie alles wel hebben gelezen? :? Ik heb duidelijk in mijn bericht gezet dat ik mijn excuses had aangeboden en hij nam dat heel sportief op. :)

Toevallig appte hij niet heel veel later en was gewoon weer vrolijk/vriendelijk. De reden kwam hij zelf mee, hij was behoorlijk chagrijnig omdat de collega's die de bussen hadden geladen, een aantal belangrijke onderdelen waren vergeten. Ik was er zelf nog even over begonnen, dat ik misschien wat bot over kwam en hij zei dat hij dat geen probleem vond. Hij zei dat hij dat wel eerlijk vond. Opgelost dus :)

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:08

Berdien schreef:
Haha ik stuur ook regelmatig van die random dingen :)) Het hoeft ook niet altijd ergens over te gaan? Hem op zijn plek zetten vind ik dus ook niet geheel terecht, want hij heeft niet echt iets verkeerd gedaan? Dat vind ik wel echt een nadeel van WA, mensen gebruiken het vaak zo claimend. Alsof je iets verkeerd doet als je niet snel/veel/inhoudelijk appt.

Ik heb afgelopen weekend echt uren geappt met mijn Australische date, maar ben vandaag aan het werk dus minder tijd. Enige wat ik straks ga sturen is dat onze date van morgen of laat, of niet kan :+ Want... werk := Maar goed, hij ging gisteravond nog wat voor z'n werk doen dus hij snapt het vast wel :P

Nee, dat hoeft ook niet. En heb er ook geen moeite mee als iemand een tijdje stil is. Ik wil nooit iemand iets opleggen van NU moet je antwoorden o.i.d. Het was gewoon een impulsieve reactie denk ik..

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:16

Ik vind het juist heerlijk gewoon af en toe te praten over helemaal niks :=

Kreeg vandeweek nog een berichtje dat hij het fijn vond dat hij altijd over van alles kon praten, zelfs zijn bullsh*t wat nergens over gaat (zijn eigen woorden haha :+ )

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:23

xZiva_ schreef:
Ik vind het juist heerlijk gewoon af en toe te praten over helemaal niks :=

Kreeg van de week nog een berichtje dat hij het fijn vond dat hij altijd over van alles kon praten, zelfs zijn bullsh*t wat nergens over gaat (zijn eigen woorden haha :+ )

Dat is ook waar.. Ik moet niet zo zeuren en mag al blij zijn dat hij met mij wil appen en op date wil.. :+ Als het goed is, gaat a.s woensdag nog steeds door. Heb er iig nog niks over gehoord dat hij langer moet blijven. Ik wacht af :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:53

Haha, van die onzin gesprekken... Ben ik ook nooit zo van :)) Praat dan maar mee, als iemand uit het niets over iets begint waar mijn interesses niet liggen O:)

Bij mij zit trouwens helemaal niks soeps op Tinder. Waar blijven de leuke mannen? :))

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:00

Yunaa schreef:
Haha, van die onzin gesprekken... Ben ik ook nooit zo van :)) Praat dan maar mee, als iemand uit het niets over iets begint waar mijn interesses niet liggen O:)

Bij mij zit trouwens helemaal niks soeps op Tinder. Waar blijven de leuke mannen? :))

Ik dus eigenlijk ook niet, maar blijkbaar mag ik daar dan ook niks van vinden volgens de dames van hier boven. Ik reageerde misschien wat overdreven, maar ik vind het toch niet zo raar om te zeggen? Maar goed..

Dat is jammer, denk gewoon blijven swipen dan maar. :P

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:10

Yunaa schreef:

+/- 6maanden geleden weggekaapt door een aantal dames hier :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:25

@menyanthes zal ik doen! haha. ik merk van mezelf dat ik in een soort dipje val als ik niks meer van hem hoor, maar dan moetik mezelf ook even een trap onder mn reet geven wsnt hij heeft gewoon genoeg vrienden en genoeg te doen :+ unlike me :+ maar goed dat is een min puntje van mezelf waar ik aan werk :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:27

Menyanthes schreef:
Yunaa schreef:

Ik dus eigenlijk ook niet, maar blijkbaar mag ik daar dan ook niks van vinden volgens de dames van hier boven. Ik reageerde misschien wat overdreven, maar ik vind het toch niet zo raar om te zeggen? Maar goed..

Dat is jammer, denk gewoon blijven swipen dan maar. :P

Dat heb ik niet gezegd, ik zeg alleen dat ik het arrogant en raar gedrag vind om boos te worden omdat iemand niks tegen je zegt maar het vervolgens ook niet leuk vindt als hij praat over zijn interesses in plaats van de jouwe. Maar goed, als hij het verder niet erg vindt dan is er geen probleem he.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:33

Afbeelding

Tinder blijft me verbazen, dames jullie concurrentie :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 17:39

Beeeeetje overdreven reactie Menyanthes..... :=

Die kat zou ik sowieso naar rechts doen. Is toch een droompartner?