Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 00:16

Solmyrkvi schreef:
Waarom maken mensen vaak selfies met oortelefoontjes in hun oren? Ik vraag me dat serieus af :')

Ik doe dat omdat ik een foto kan maken met de oortjes (door er in te klikken), of omdat ik toevallig muziek zit te luisteren :')

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 04:13

Danique schreef:
Solmyrkvi schreef:
Waarom maken mensen vaak selfies met oortelefoontjes in hun oren? Ik vraag me dat serieus af :')

Ik doe dat omdat ik een foto kan maken met de oortjes (door er in te klikken), of omdat ik toevallig muziek zit te luisteren :')

Door erin te klikken? Zie je er dan uit als een FBI agent? :+

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 13:35

_O- Ja! Precies dat!

Nee mijn oortjes hebben een knopje voor volume + microfoontje halverwege het draadje en daar kan je ook een foto mee maken als de foto-app geopend is op je telefoon. Dan kan ik mijn telefoon verder weg zetten dan armlengte en sta ik volledig op de foto in plaats van half afgesneden.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 13:50

Ja maar dan sta je toch altjd met je hand aan je oortjes? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:10

Klopt :') Maar anders sta je met je halve arm of met een metalen stok op de foto.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:11

Nou ik had 't wel geweten dan hoor haha _O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:16

khirshanta schreef:
Door erin te klikken? Zie je er dan uit als een FBI agent? :+

Hahah zo voel ik mij ook altijd op het werk! _O- Wij hebben van die oortjes en als ik wat wil zeggen moeten we op een knopje drukken in ons jasje praten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 16:30

Een of andere onbekende buurvrouw die wonder boven wonder wel mijn naam wist, is helemaal haar huis uitgekomen om mij te vertellen dat mijn raam dicht moest. Ik vraag me af of ze nog een keer terugkomt als ik dat lekker niet doe.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:32

Danique schreef:
_O- Ja! Precies dat!

Nee mijn oortjes hebben een knopje voor volume + microfoontje halverwege het draadje en daar kan je ook een foto mee maken als de foto-app geopend is op je telefoon. Dan kan ik mijn telefoon verder weg zetten dan armlengte en sta ik volledig op de foto in plaats van half afgesneden.

iPhone 6 heeft een timer functie:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:41

eilleen333 schreef:
Danique schreef:
_O- Ja! Precies dat!

>;) Waar?

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:56

_O- wauw, wat wist ik allemaal niet. Ik dacht dat je met die knopjes alleen geluid harder/zachter kon zetten of op kon nemen. Maar bedankt voor het antwoord!

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:26

Neeee je kan zó veel meer met de oortjes van Apple! oa volgend nummer, nummer vanaf het begin afspelen/vorige, doorspoelen, terugspoelen, telefoon opnemen :D

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:39

Piekosjj schreef:
Neeee je kan zó veel meer met de oortjes van Apple! oa volgend nummer, nummer vanaf het begin afspelen/vorige, doorspoelen, terugspoelen, telefoon opnemen :D

Ik klik altijd mensen weg als ik probeer op te nemen door de oortjes _O- Welk knopje is het ook al weer, de middelste?

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:25

eilleen333 schreef:
Danique schreef:
_O- Ja! Precies dat!

De 4 en de 5 ook volgensmij.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 00:06

Ja gewoon 1 keer kort indrukken :)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 00:34

Danique schreef:
Een of andere onbekende buurvrouw die wonder boven wonder wel mijn naam wist, is helemaal haar huis uitgekomen om mij te vertellen dat mijn raam dicht moest. Ik vraag me af of ze nog een keer terugkomt als ik dat lekker niet doe.

Wannnntt... zij is de alwetende? Zoiets maakt mij altijd heel nieuwsgierig. 'en wat als ik dat nou níet doe?'

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 00:48

Danique schreef:
eilleen333 schreef:
[quote="Danique"
_O- Ja! Precies dat!

[/quote

>;) Waar?

Ik bedoelde 6s, weet niet zeker of de 6 het ook heeft.
Maar bij de camera, bovenin, het tweede icoontje van rechts (is een soort klokje). Kan je kiezen uit 3 seconden en 10 seconden.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 01:17

Ik heb even gekeken op mijn 6 en die kan het ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 01:40

khirshanta schreef:
Danique schreef:

Wannnntt... zij is de alwetende? Zoiets maakt mij altijd heel nieuwsgierig. 'en wat als ik dat nou níet doe?'

Het stond te klapperen maar dat was de bedoeling, of nou ja, ik heb geen haak om het raam vast te zetten en ik heb het bewust open gezet. Waarom kom je van 5 huizen verderop om mij te vertellen dat ie dicht moet. :')

Wat slim die timer tip! Thanks!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 13:36

Omdat anders je raam hard open klapt en je glas aan diggelen ligt...

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 13:50

Waarom bijt ik regelmatig op de binnenkant van mijn wangen sinds er vorige week 2 verstandskiezen getrokken zijn >;)
natuurlijk weet ik waarom maar irritant en pijnlijk is het wel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 13:50

xSCWx schreef:
Omdat anders je raam hard open klapt en je glas aan diggelen ligt...

Dat is toch mijn probleem, ik ken deze vrouw helemaal niet :') Misschien bedoelt ze het goed hoor maar ik krijg eerder nare ideeën van het feit dat zij mij zo in de gaten houdt dat ze mijn raam kan zien van 5 huizen verderop. Ik zet echt dat raam niet zo open als ik weet dat het gevaar er is dat het stuk gaat. Ben niet achterlijk verder.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 13:52

Danique schreef:
khirshanta schreef:
[quote="Danique"
[/quote

Het stond te klapperen maar dat was de bedoeling, of nou ja, ik heb geen haak om het raam vast te zetten en ik heb het bewust open gezet. Waarom kom je van 5 huizen verderop om mij te vertellen dat ie dicht moet. :')

Wat slim die timer tip! Thanks!

Niet op het idee gekomen dat een klapperend raam echt heel erg vervelend kan zijn voor je buren? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:27

Onmogelijk dat zij dat gehoord kan hebben :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:31

Dat zou ik maar niet te hard roepen.. Sommige dingen dreunen keihard door..