Solmyrkvi schreef:Waarom maken mensen vaak selfies met oortelefoontjes in hun oren? Ik vraag me dat serieus af
Ik doe dat omdat ik een foto kan maken met de oortjes (door er in te klikken), of omdat ik toevallig muziek zit te luisteren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Solmyrkvi schreef:Waarom maken mensen vaak selfies met oortelefoontjes in hun oren? Ik vraag me dat serieus af
Ik doe dat omdat ik een foto kan maken met de oortjes (door er in te klikken), of omdat ik toevallig muziek zit te luisteren
Danique schreef:Ja! Precies dat!
Nee mijn oortjes hebben een knopje voor volume + microfoontje halverwege het draadje en daar kan je ook een foto mee maken als de foto-app geopend is op je telefoon. Dan kan ik mijn telefoon verder weg zetten dan armlengte en sta ik volledig op de foto in plaats van half afgesneden.
eilleen333 schreef:Danique schreef:Ja! Precies dat!
Nee mijn oortjes hebben een knopje voor volume + microfoontje halverwege het draadje en daar kan je ook een foto mee maken als de foto-app geopend is op je telefoon. Dan kan ik mijn telefoon verder weg zetten dan armlengte en sta ik volledig op de foto in plaats van half afgesneden.
iPhone 6 heeft een timer functie:)
eilleen333 schreef:Danique schreef:Ja! Precies dat!
Danique schreef:Een of andere onbekende buurvrouw die wonder boven wonder wel mijn naam wist, is helemaal haar huis uitgekomen om mij te vertellen dat mijn raam dicht moest. Ik vraag me af of ze nog een keer terugkomt als ik dat lekker niet doe.
Danique schreef:eilleen333 schreef:[quote="Danique"Ja! Precies dat!
[/quote
Waar?
khirshanta schreef:Danique schreef:Een of andere onbekende buurvrouw die wonder boven wonder wel mijn naam wist, is helemaal haar huis uitgekomen om mij te vertellen dat mijn raam dicht moest. Ik vraag me af of ze nog een keer terugkomt als ik dat lekker niet doe.
Wannnntt... zij is de alwetende? Zoiets maakt mij altijd heel nieuwsgierig. 'en wat als ik dat nou níet doe?'
xSCWx schreef:Omdat anders je raam hard open klapt en je glas aan diggelen ligt...
Danique schreef:khirshanta schreef:[quote="Danique"
Een of andere onbekende buurvrouw die wonder boven wonder wel mijn naam wist, is helemaal haar huis uitgekomen om mij te vertellen dat mijn raam dicht moest. Ik vraag me af of ze nog een keer terugkomt als ik dat lekker niet doe.
[/quote
Wannnntt... zij is de alwetende? Zoiets maakt mij altijd heel nieuwsgierig. 'en wat als ik dat nou níet doe?'
Het stond te klapperen maar dat was de bedoeling, of nou ja, ik heb geen haak om het raam vast te zetten en ik heb het bewust open gezet. Waarom kom je van 5 huizen verderop om mij te vertellen dat ie dicht moet.
Wat slim die timer tip! Thanks!