Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 18:49

Steeph schreef:
Mn moeder. Die net mn kamr binnen komt terwijl ik nog diep lig te slapen en meteen begint te gillem en de lap vol aan doet. G*dverd*mme. K*tw**f. Fl*kker op.

Noem jij je moeder nou k utw ijf? ?? Hoe verwacht jij nu dat andere er op reageren aangezien je dit vol op Internet zet?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 19:17

wemkelover schreef:
Steeph schreef:
Mn moeder. Die net mn kamr binnen komt terwijl ik nog diep lig te slapen en meteen begint te gillem en de lap vol aan doet. G*dverd*mme. K*tw**f. Fl*kker op.

Noem jij je moeder nou k utw ijf? ?? Hoe verwacht jij nu dat andere er op reageren aangezien je dit vol op Internet zet?

:') welkom in "heeeeel" mijn leven.

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 19:56

Dat mijn zoektocht naar lange, witte katoenen handschoenen steeds vastloopt.. ik kan ze maar niet vinden!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 20:51

wemkelover schreef:
Steeph schreef:

Wauw nou inderdaad :x

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:38

Dat we vannacht om 23.30 zouden terugvliegen uit Cherso, vertraging tot 01.00 hadden en om 06.00 pas thuis waren na een aantal heftige nachten. En dan wakker worden in deze hitte :wow: op Kreta was het ook 30 graden maar met een heerlijk windje aan zee, en hier komt het echt als een klap op je. Zomer heerlijk, maar hier is het echt niet fijn! De verschillen zijn nu echt duidelijk voelbaar tussen buitenland en hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:40

Dat iedereen in Nederland zo huilt over het weer. Ik zit hier in 45 graden met gevoelstemperatuur 55 en 75% luchtvochtigheid... :=

Van 't weekend wordt het gevoelstemperatuur 65...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:46

Danique schreef:
Dat iedereen in Nederland zo huilt over het weer. Ik zit hier in 45 graden met gevoelstemperatuur 55 en 75% luchtvochtigheid... :=

Van 't weekend wordt het gevoelstemperatuur 65...

Dat is zeer vervelend, maar als ik griep heb en klaag over dat ik ziek ben wordt er toch ook niet gezegd dat ik me niet aan moet stellen omdat iemand anders kanker heeft?

Het is hier hartstikke benauwd met geen wind, maar ik weet dat het in het m-o erg kan zijn. Sterkte dit weekend... :(:) hier gelukkig nog niet zo'n hoge gevoelstemperatuur!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:51

Susanne schreef:
wemkelover schreef:

Fijn dat jullie alles weten :Y)

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:52

Hier ook aan de warmte.
Dat het in andere landen warmer is, wil niet zeggen dat ik het hier minder warm vind.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 07:38

Ik kon tot 08.20 slapen maar wordt al heel de ochtend wakker gehouden sinds 06.30 door brandweer wagens en it keeps going on and on.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 07:50

Steeph schreef:
Susanne schreef:

Wij weten alleen wat je hier op internet zet, dus ja, in dat licht wordt er ook op je gereageerd.

Hoe oud ben je? Als je volwassen bent en je moeder zo'n poedersuiker hebt kun je ook uit huis gaan. Of gewoon op tijd je bed uit komen. Om 8 uur 's morgens is het een prima tijd om eens aan 't ontbijt te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 08:12

sureido schreef:
Ik kon tot 08.20 slapen maar wordt al heel de ochtend wakker gehouden sinds 06.30 door brandweer wagens en it keeps going on and on.

Die zullen daar vast niet staan om jou te pesten...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 08:35

Danique schreef:
sureido schreef:

Die zullen daar vast niet staan om jou te pesten...

Zeg ik dat dan?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 08:41

Dat ik vandaag uit had kunnen slapen maar er al sinds 07.45 iemand onder mijn raam staat te klussen.. -_-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 09:09

Anoniem schreef:
Steeph schreef:

Wij weten alleen wat je hier op internet zet, dus ja, in dat licht wordt er ook op je gereageerd.

Hoe oud ben je? Als je volwassen bent en je moeder zo'n poedersuiker hebt kun je ook uit huis gaan. Of gewoon op tijd je bed uit komen. Om 8 uur 's morgens is het een prima tijd om eens aan 't ontbijt te gaan.

Niemand vroeg jullie om te reageren. Want daar is dit topic niet voor.
Ik ga hier niet eens verder meer op in. Ik wil je mijn situatie wel haarfijn uitleggen, via PB.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 10:25

Dat ik al sinds maart op bepaalde vertalingen wacht.... heb er nu al zo vaak om gevraagd. En ik word aangekeken op de vertraging.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:36

Dat hier de hele tijd een blauw busje heen en weer rijd, wat ik niet vertrouw.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:52

Dat ik mijzelf weer de grond in loop te trappen...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 07:33

Net even naar beneden om de was binnen te halen. Deur van de slaapkamer bewust dicht gelaten omdat het daar beduidend koeler was dan op de rest van de bovenverdieping en ik me nog moest aankleden. Terwijl ik beneden bezig ben ontwaakt manlief en laat alles wagenwijd open staan. En nou kan ik me dus op een snikhete slaapkamer aankleden, waar het even geleden nog een stuk aangenamer was -:(-

En terwijl ik dit probeer te posten begint de WiFi te haperen en besluit manlief de stekker er maar even uit te trekkend en nou werkt hij helemaal niet meer -:(- -:(- -:(-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 07:47

Je kan je man ook in het weggeeftopic zetten.Misschien wil een bokker hem gratis hebben :+

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 08:37

Dat ze hier al 3 dagen de bosjes snoeien en grasmaaien van 7 uur 's ochtends al. Net wanneer ik eindelijk een paar dagen vrij heb. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:05

Dat het beroepsproduct dat ik na moet kijken voor 12 uur nog niet naar mij gestuurd is.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:47

Dat ik nu pas te horen heb gekregen dat ik vandaag om half drie aanwezig moet zijn op school terwijl ik al een week geleden die vraag had gesteld..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:49

Dat ons weekendje weg op de toch staat.
Toen we de vraag kregen mee te gaan een paar duidelijke vragen gesteld om een beeld te krijgen van de verwachtingen. Duidelijk aangegeven geen behoefte te hebben aan bepaalde zaken/mensen. Mij werd verzekerd dat dat geen probleem zou zijn en op basis van die informatie de keus gemaakt mee te gaan.
Nou krijg ik een dag voor vertrek te horen dat de verwachtingen van de andere partij anders zijn en in strijd met mijn verwachtingen/randvoorwaarden. Als die informatie een half jaar eerder bij mij bekend was geweest had ik het aanbod waarschijnlijk afgeslagen of iig de keus gemaakt mee te gaan op basis van andere verwachtingen en deels ons eigen plan te trekken.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:35

Dat ik thuis kom, er niemand thuis is en er de deur van de schuur niet op slot is. Waardoor iedereen dus zo naar binnen had kunnen lopen.