Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:39

Sabini schreef:
Zoals ik er zelf ook over schrijf: die 'Amerikaanse' verjaardag is niet iets waar ik trots op ben. En ik verwacht ook niet dat de mensen die komen en iets qua drinken meenemen dan ook een cadeau meenemen. Het gaat me ook niet zozeer om de cadeaus, maar meer om het feit dat ik met mijn vrienden, familie en collega's bij elkaar het gezellig kan hebben. Ergens wordt er wel van je 'verwacht' dat je dan veel drank in huis hebt (tenminste, dat ben ik gewend uit mijn omgeving).

Ik bedoel het niet gemeen hoor :).

Is het misschien een idee om wat bier en wijn te halen en de sterke drank voor eigen kosten te doen? Zo heeft iemand in de vriendengroep het jaren geleden ook ooit eens gedaan, dat werd prima geaccepteerd en was qua kosten ook voor de jarige goed te doen.

Verder... Besparen is lastig. Als ik het zo lees denk ik dat jij de meest voor de hand liggende dingen al doet (denk aan stroom, gas, verwarming, licht, douchewater etc). Denk dat een pinpas bij iemand inleveren wel een heel goede tip is!

Gerbenfroh, mooie post had je de 29ste.

Ik ga zo weer eens bijlezen :). Beetje druk gehad dus heeeeleboel nieuws op mn bloglovin.

Thnx nog voor de tip van online bestellen, heb weer een cardreader *\o/*
En dus... Freddy

happypaardje

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:34

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:18

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:54

Yv_ schreef:
Ik bedoel het niet gemeen hoor :).

Is het misschien een idee om wat bier en wijn te halen en de sterke drank voor eigen kosten te doen? Zo heeft iemand in de vriendengroep het jaren geleden ook ooit eens gedaan, dat werd prima geaccepteerd en was qua kosten ook voor de jarige goed te doen.
Weet ik :)
Bedankt voor de tips! Dat waardeer ik echt. Toevallig is deze week bier in de aanbieding bij de AH en mijn vriend heeft een eigen wijnhandel waarbij ik wijn mag kopen voor de inkoopprijs. Dat scheelt superveel. Verder koop ik alleen chips en nootjes. En maak ik voor de familie die s'middags komen een Arretjescake (is makkelijk en goedkoop te maken). Koffie is nog genoeg in huis :) Dus het gaat helemaal goedkomen. Stiekem best een opluchting eigenlijk :o

@ Yv_: Brrrr Freddy.. de engste film die ik ooit heb gezien (misschien ook omdat ik nog heel jong was toen :+ ) Maar die rood-groen-gestreepte trui en dat open einde vergeet ik nooit meer. Bah! Leuk geschreven en mooie nagellak. Zowel voor Halloween als voor kerst vind ik :)

@ Saar: ik vind jouw blog echt super. Je hebt een hele mooie eigen stijl en ik vind je foto's keer op keer heel erg sprekend!

@ Tazzey: wauw nog zo'n mooie glitterlak. Gave close-up foto trouwens :j

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:10

Afbeelding

Nou jongens, het logo is er al, nu de blog opzetten!
Kijk er al zo lang naar uit, en ga t nu doorzetten ook verdorie :D

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:22

Sorry ik ben heel lang hier niet meer geweest.. Heb wel geblogt, niet super veel en las het af en toe ook wel bij hier, maar niet echt gereageerd. Vanaf nu weer doen dus.

Ten eerste, wauw wat een onwijs gaaf logo! <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:30

Thanks Sabini! De macro foto's maken zo'n glitterlakje net even wat duidelijker.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:35

Heel gaaf logo Lotte!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:43

Super leuk logo zeg!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:45

Mooi logo! Zelf ontworpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:45

Ziet er super leuk uit!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:47

Ahh dankjulliewel :o

And yes, zelf ontworpen! Net even in mijn pauze := had t al een tijdje zo in mijn hoofd

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:56

Leuk logo! Ik had alleen zelf de 'Bloggie a la' en 'Lottie' is meer uit elkaar gezet, vind het nu een beetje krap.
Maar is misschien een kwestie van smaak!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:25

Zal er sowieso nog even goed naar kijken :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:37

Ik vind het logo wel leuk maar het doet me teveel denken aan de logo's van Blogsociety en Bloggermedia denken.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:51

Tazzey schreef:
Ik vind het logo wel leuk maar het doet me teveel denken aan de logo's van Blogsociety en Bloggermedia denken.

Heb je voorbeeld (linkje) ? Ken beide niet..

edit: even opgezocht! Schrok even! Wil natuurlijk geen kopie zijn. Maar, vind het wel meevallen eigenlijk.
Het zijn alle 3 wel vintage logo's! Maarja, er zijn zoveel vintage logo's haha

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:14

Tazzey schreef:

Was ook mijn eerste gedachte :j

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:36

Leuk, allemaal bloggers hier! Ik blog over online marketing :D Wil uiteindelijk nog wel wat persoonlijker gaan, maar voorlopig alleen even online marketing... :) Ik heb liever niet dat m'n naam gegoogled kan worden op bokt, dus je moet even de punten weglaten...

www.ki.mst.ein.nl

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:41

Tazzey schreef:

Oow wacht, daar herken ik hem van! Ik herkende het ook en was nog even snel gaan zoeken maar kon het niet vinden.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:07

Hallo dames, sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen! Ik kreeg de tip van iemand om hier even te kijken omdat jullie mij wellicht wel verder konden helpen.

Ik ben voor mijn 'bedrijfje' op zoek naar iemand die het leuk lijkt om te bloggen over mijn lampen (zie link onderschrift). Ik ben pas begonnen en wil wat meer bekendheid werven. Ik kreeg de tip van iemand om te zoeken naar een blogger. Ik weet alleen noet zo goed hoe dit in z'n werk gaat; doen jullie dit gratis? Of moet ervoor betaald worden? Moet ik meehelpen? Of doen jullie dit helemaal zelf? Zijn mijn lampen interessant genoeg voor een blog?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:07

Hoi Laura, wees welkom!
Ik zou best af en toe een stukje over je lampen willen schrijven. Hoe zag je dat voor je? Een aparte website/blog over je lampen, of heb je al een site waar je het aan wilt koppelen?
PB me anders even. :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:31

chanelle14 schreef:
Saar, je doet me telkens weer denken aan de meisje dat mee deed aan HNTM. Die tweede is geworden!

Was dat die Sanne? Je bent al de 4e die het zegt maar zelf zie ik het nog niet helemaal. :=

Thanks Sabini! Leuk om te horen, want zelf kijk ik altijd nogal kritisch naar mijn foto's (al moet ik eerlijk zeggen dat ik deze keer wel tevreden was, maar de locatie was ook echt tof. :+ ).

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 21:58

Ja, ik bedoel die Sanne! Vat het maar op als compliment, want ik vond haar de knapste. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:54

Iets te laat aangezien ik gister wat problemen met mijn foto's had, maar hier alsnog mijn Halloween post :D

Ik vermoed dat ik de enige ben die dit kleurtje helemaal geweldig vind _O-
Brain Breath

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:06

Oef, heftig kleurtje DnT! Maar voor Halloween vind ik hem heel gaaf! :D

In het kader van World Vegan Day: Is Eating Vegan Natural?