Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TamaradB schreef:Niet netjes inderdaad, maar een rondgenaaid zitvlak kan toch ook gewoon van stof zijn? Dus daar snap ikje argument niet zo.
Avelienvd schreef:rondgenaaid zitvlak is idd niet per definitie suede, dan zou er moeten staan kunstleren zitvlak bijvoorbeeld.
maar desalniettemin, balen dat het zo gegaan is
Citaat:oke dat is prima
geld kan overgemaakt worden op
xxxxxx
xxxxxx
ovm dekje + oornetje
graag adres zodra het geld er op staat zal het pakket verstuurd worden[/i]
staroo schreef:Citaat:oke dat is prima
geld kan overgemaakt worden op
xxxxxx
xxxxxx
ovm dekje + oornetje
graag adres zodra het geld er op staat zal het pakket verstuurd worden[/i]
Nee het is niet onbeschoft maar het lijkt wel steno, de communicatie verliep verder ook wel goed maar gaf mij de indruk dat verkoopster een druk baasje is.en idd als je alerlei scheld kanonnades via de mail krijgt dan heb je echt iets om over te klagen.
MP ik zou de nieuwe verkopende partij niet per definitie wantrouwen maar toch een berichtje sturen met de vraag of alles nog in acceptabele staat is vanwege eerdere ervaringen en zeker proberen de aankoop ongedaan te laten maken van de zwarte broek.
Kirsha schreef:Ik zou die broeken gewoon kopen. Neem aan dat je ze toch nodig zal hebben, zelfs al geeft de andere verkoper je geld wel/niet terug? Dat het strontvervelend is dat er gewoon een kapotte broek voor 'goed' wordt verkocht staat buiten kijf maar daar kan deze verkoper weinig aan doen
Overigens blijf ik zelf wel altijd netjes reageren in mailwisselingen via Bokt/Marktplaats. Dit omdat ik me gruwelijk erger aan mensen die iets willen verkopen en dan zo kort door de bocht mailen. Hoeveel moeite is het nou om aanhef/afsluiting aan je mail toe te voegen, en de toon wordt er vaak een heel stuk anders door.
my_precious schreef:Kirsha schreef:Ik zou die broeken gewoon kopen. Neem aan dat je ze toch nodig zal hebben, zelfs al geeft de andere verkoper je geld wel/niet terug? Dat het strontvervelend is dat er gewoon een kapotte broek voor 'goed' wordt verkocht staat buiten kijf maar daar kan deze verkoper weinig aan doen
Overigens blijf ik zelf wel altijd netjes reageren in mailwisselingen via Bokt/Marktplaats. Dit omdat ik me gruwelijk erger aan mensen die iets willen verkopen en dan zo kort door de bocht mailen. Hoeveel moeite is het nou om aanhef/afsluiting aan je mail toe te voegen, en de toon wordt er vaak een heel stuk anders door.
maar het gebeurt wel heel vaak dat je bijv een mailwisseling hebt en dat het zo gaat.
bijv: zodra het bijgeschreven is zend ik het pakket, groetjes, als antwoord: oke ik wacht het wel af.
wat je zegt dat de toon er heel anders door is, heb je ook wel gelijk in want als er alleen staan OKE dan denk ik ook wel eens zo van huh!! die is kortaf, maar betrap mezelf er ook wel eens op hoor.
upendo schreef:Helemaal mee eens pmarena.
Gister ook twee frontriemen verkocht, een dobert en een ukie, allebei gebruikt maar leuk voor iemand die ze op wil knappen met wat leervet.. Ik blij met mn 5 euro en zij met die frontriemen.