[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 09:58

fionaf09 schreef:
Is er iemand die me misschien kan helpen aan deze knuffel van de primark:

[ Afbeelding ]

Mijn nichtje is erg gehecht aan deze knuffel en nu willen we er graag één op reserve voor als ze hem ooit kwijt raakt. Mocht iemand hem in een Primark hebben gezien afgelopen week dan hoor ik het graag! Als iemand hem gekocht heeft en over heeft zou ik hem graag over willen nemen.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 10:09

Yvankaxx schreef:
Yvankaxx schreef:
Mijn stagebegeleider wilde een onesie kopen voor zijn vrouw. Hij wilde het varken, maar die was in almere niet. Welke onesies hadden ze wel in almere? Dan kan mijn zus zondag gericht 1 meenemen, dan kan mijn stagebegeleider alvast bedenken welke hij wel wil.

Hmmm ik ben er een aantal weken geweest, en ik weet ze natuurlijk niet allemaal meer, maar eentje die erg opviel was het schaap. Verder was er echt veel keus, maar ik heb er zelf geen meegenomen dus ik heb wat minder goed onthouden welke soorten ze allemaal hadden.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 10:51

yellowtje8 schreef:
Als Enschede een optie voor je is qua reistijd zou ik zeker naar Enschede gaan! :)
Je kan daar bij een P&R voor 2.50 per dag parkeren en dan gratis met de bus naar het centrum.

Kun je mij uitleggen waar die P&R precies is? (misschien een (halte)naam?) Ik ga er over 2 weken op woensdag heen, en dat klinkt niet verkeerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 10:54

fionaf09 schreef:
fionaf09 schreef:
Is er iemand die me misschien kan helpen aan deze knuffel van de primark:

[ Afbeelding ]

Mijn nichtje is erg gehecht aan deze knuffel en nu willen we er graag één op reserve voor als ze hem ooit kwijt raakt. Mocht iemand hem in een Primark hebben gezien afgelopen week dan hoor ik het graag! Als iemand hem gekocht heeft en over heeft zou ik hem graag over willen nemen.

Ik ga vandaag voor je kijken. :j

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 11:04

Rebeccaa schreef:
fionaf09 schreef:

Ik ga vandaag voor je kijken. :j

Super, mocht hij er zijn hoor ik het graag.
Dan ga ik deze week even langs :D

Imagination

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 11:18

Morgen voor de eerste keer primark Eindhoven. Het zal wel ontzettend druk zijn maarach. Weet iemand welke onesies ze allemaal hebben? :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 13:22

sannerocky schreef:
yellowtje8 schreef:
Als Enschede een optie voor je is qua reistijd zou ik zeker naar Enschede gaan! :)
Je kan daar bij een P&R voor 2.50 per dag parkeren en dan gratis met de bus naar het centrum.

Kun je mij uitleggen waar die P&R precies is? (misschien een (halte)naam?) Ik ga er over 2 weken op woensdag heen, en dat klinkt niet verkeerd!

Ik ga ook altijd met de P+R van enschede, echt té ideaal :D onderstaande link geeft alle informatie. Je kan de hele dag parkeren voor €2,50 en naast het terrein is de bushalte. Met het ticket van de parkeerplaats mag je met 5 personen gratis reizen. Binnen 10 minuten sta je in het centrum.

Alleen zijn ze nu de binnenstad aan het verbouwen. Dus je moet er bij het ziekenhuis uit, maar dat geven ze wel aan, is ietsjes langer lopen naar het centrum.

http://www.parkeerlijn.nl/pr/enschede/p-r-enschede-zuiderval/

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 14:13

x_Jeanine_x schreef:
Ik zag op de vorige pagina die XL mok voor 2 euro.... waar heb je die gekocht? En welke afdeling?

Jap die was van mij, tussen de woonassesoires bij de kussens enzo stond hij ergens tussen gepropt :p .

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 14:59

Ik heb er toen 1 bij de kassa meegenomen!

RomyS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 17:25

Wat voor onesies hebben ze nog binnen gekregen? :+

Een maand of twee geleden lag er een schaap, een giraffe, iets met panterprint en een roos konijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:07

Ze hadden in Arnhem het knuffeltje niet, wel zoiets soortgelijks, maar dan in andere kleuren (blauw en roze geloof ik.) Ik kan eventueel volgende week nog wel in Nijmegen kijken voor je, ben dan toch in Nijmegen dus zoveel moeite is dat niet.

In Arnhem hadden ze ook nog een winnie de Poeh onesie, een varken, eentje met allemaal frietjes erop, een met een hartje in het midden en een blauwe van een of andere beer geloof ik. Oh en een bordeaux rode met allemaal konijntjes erop. En nog een paar, maar dat weet ik niet meer haha. :+ Veeeel onesies in elk geval.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:48

Rebeccaa schreef:
Ze hadden in Arnhem het knuffeltje niet, wel zoiets soortgelijks, maar dan in andere kleuren (blauw en roze geloof ik.) Ik kan eventueel volgende week nog wel in Nijmegen kijken voor je, ben dan toch in Nijmegen dus zoveel moeite is dat niet.

In Arnhem hadden ze ook nog een winnie de Poeh onesie, een varken, eentje met allemaal frietjes erop, een met een hartje in het midden en een blauwe van een of andere beer geloof ik. Oh en een bordeaux rode met allemaal konijntjes erop. En nog een paar, maar dat weet ik niet meer haha. :+ Veeeel onesies in elk geval.

Ja als je wil kijken :j
Het moet eigenlijk dezelfde zijn :)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:50

Ik heb deze gekocht gister :D

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:52

:~ Ik wil ooook! Je kan je handen er wel uit doen toch?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:53

Ja het zijn een soort wantjes :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:55

Ik ga morgen even naar primark! Helemaal zin in, maar ik heb eigenlijk geen budget haha, ik ben aan het sparen voor een nieuw meubel voor in huis :') dus ik moet me inhouden morgen.
Onesies, dat is een van de weinige dingen die ik zonder problemen kan laten hangen, ik zie mezelf daar echt niet in rondlopen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:05

fionaf09 schreef:
Rebeccaa schreef:

Ja als je wil kijken :j
Het moet eigenlijk dezelfde zijn :)

Ja, snap ik hoor! Als ik in Nijmegen ben, zal ik gelijk even langsgaan voor je. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:09

MyLittleLove schreef:
Ik heb deze gekocht gister :D

[ Afbeelding ]

En ik maar denken dat ze ze helemaal nergens meer hadden... :( :(
Wil em zooo graag!! :oo :oo

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:14

In Venlo hadden ze er gister nog eentje in maat S, maar ik heb al maat L, dus hij valt best klein

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:34

Ja, ik zoek echter in XL

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:38

Hebben ze nog die dikke mallots/panty's ? :P

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:20

Vandaag even snel door Enschede gelopen.
Maar de collectie viel me een beetje tegen.
En licht het aan mij of word alles steeds een beetje duurder?
Wel veel zomer-aanbiedingen. Dus hempjes en kortebroeken voor 1 of 2 euro!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:57

Blijven echt afgrijselijke dingen,die onesies :r

Sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:43

Ja ze zijn niet echt uh modieus... maar zaaaaalig warm! Met die aan hoef ik in de winter maar sporadisch de verwarming aan te zetten. Anders is het te warm :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 07:54

Lous schreef:
Blijven echt afgrijselijke dingen,die onesies :r

Sorry.

+ 1 :=