ja ik kijk ook vanavond zit al lekker voor de tv ben heel benieuwd via unibet 3 euro ingezet op ajax mocht hun winne krijg ik 7 euro:) verder op Inter - Trabzonspor A.Ş. op inter 2 euro gezet:)
Dankzij jullie topic, heb ik kaartjes gekocht voor Nederland - Moldavie. Ben benieuwd wat vriendjelief ervan vindt, hij krijgt het voor z'n verjaardag!
Dankzij jullie topic, heb ik kaartjes gekocht voor Nederland - Moldavie. Ben benieuwd wat vriendjelief ervan vindt, hij krijgt het voor z'n verjaardag!
Dat vind hij vast heel leuk!
_Kellyy
Geplaatst: 14-09-11 20:14
Ben benieuwd. Denk ook wel dat ie het leuk gaat vinden! Ik ga voor het eerst 7 oktober, dus ben benieuwd! We gaan dan naar de Kuip, dat is lekker dichtbij. (met de auto en tram 20 min)
Anders kon ik naar een oefenwedstrijd, dat vind ik toch anders dan een echte..
oow wat een leuk idee kelly(A) mijn ex broertje en vriend hebben een kaart voor ajax gaan na iedere wedstrijd... toen we vorige week op bed lagen zei die dat ik het vast leuk zou vinden eens met hun mee te gaan moet geweldig zijn int stadion:p
_Kellyy
Geplaatst: 14-09-11 20:17
Ja, hij had een kaart voor Feyenoord, maar hij is het gewoon zat, elke keer die rare gasten die in het vak zaten. Nu kijkt 'ie lekker voor de TV, scheelt ook weer koude voetjes haha. Regelmatig was er dan een kaartje over, dus ben al een aantal keren meegeweest!
Ik weet naar welke wedstrijd ik ga, en wat buitenspel is, maar wie tegen wie moet zou ik niet weten haha. Tenzij ik naar een wedstrijd ga.
Laatst bijgewerkt door _Kellyy op 14-09-11 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, het is echt heel erg anders dan op TV. Veel meer sfeer enzo. Toch wel een apart gevoel als je daar zit vind ik. Je hoort alle mensen wel zo'n liedje zingen enzo, maar nu zit je er middenin, en ga je automatisch meezingen, heel apart.