Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imaudy schreef:Echt vreselijk, andere mensen die het plezier van een ander bederven.
Is het een idee als je een oproepje op bokt doet of er iemand is die jou met de moestuin wil helpen?
Jolliegirl schreef:paddington schreef:Huid uitslag hebben wa jeukt maar kan pas volgende week vrijdag terecht bij de huisarts.
Afspraak afgelopen maandag al gemaakt maar de jeuk is echt vervelend.
Wat voor uitslag heb je?
Ik heb ineens bultjes op mijn armen...
N_B_N schreef:Hier gister een appjegehad van de staleigenaresse dat de pensionstalgedeelte gaat sluiten.
Paard staat er nog geen jaar en ben ik heel intensief mee bezig om die beter in haar velletje te laten zitten en dan moet je dus verhuizen. Eergister heb ik nog met haar 1 op 1 staan praten en dan zegt ze gewoon niets en dan gister via een appje. Ik kan daar heel heel slecht mee.
We hebben een clubje meiden waarvan ik dacht die te kunnen vertrouwen, nou 1 heeft dus doorgelult dat ik heb gezegd geen extra diensten meer op te pakken en dus werd de stal eigenaresse weer boos op mij.
Echt ik kan dit er niet bij hebben.
Eind van de maand ga ik op vakantie en dan heb ik stress of mijn paardje wel goed staat. Stress om iets anders te vinden.
Algemeen stress van situaties op werk en thuis.
Ik heb niet lekker geslapen vannacht en er gingen donkere gedachten door mijn hoofd.
Ik wil dit niet![]()
Bellatrix schreef:Ik moet zo ook de deur uit, iets met een koffieapparaat versturen.
Maar ik moet ook brood halen en ik ga wat lekkers halen want dit weer vraagt om een film met wat lekkers.