Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:16

Zometeen richting m’n uitlaathondje voor de laatste keer om afscheid te nemen. ;(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:19

|( |( |( |( :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:20

MarlindeRooz schreef:
Zometeen richting m’n uitlaathondje voor de laatste keer om afscheid te nemen. ;(

Veel sterkte Y;(

--

Ik ben nu al een beetje bang om mijn mail te openen want ik weet dat er super veel mailtjes binnengekomen zijn waar ik ook iets mee moet.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:21

Wat ik zo vreselijk achterlijk vind zijn mensen die het nodig vinden om op sociale media nu steeds te roepen dat de opwarming van aarde toch echt niet betstaat, omdat wij een poedersuiker hebben..... onder welke steen zit je dan..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:35

Jaa kimberley is terug! *\o/* Heel beterschap met je herstel. En MarlindeRooz ook heel veel sterkte! :(:)

Wij zijn terug van vakantie en nu wil de hond perse de hele tijd bij ons zijn omdat die bang is dat we hem weer alleen achter laten. Hij wist gisteren toen we hem ophaalden niet hoe snel die in de auto moest komen. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 13:46

Kimberley beterschap.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 14:30

Stinkend persoon in de tram. Zou spontaan met mijn parfum gaan sprayen.
Maar daar is de lady million te goed voor

Ik ben verkast.

Suzanne F.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 14:46

purny schreef:
Stinkend persoon in de tram. Zou spontaan met mijn parfum gaan sprayen.
Maar daar is de lady million te goed voor

Ik ben verkast.

Iehk ja stinkende mensen vind ik ook vreselijk. Zeker als je geen kant opkan.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 15:01

Mijn laptop gaat niet meer aan?

Edit: Ik had mijn oplader niet aangesloten :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 15:30

MarlindeRooz schreef:

Digitale knuffel :knuffel: is het eentje die wij voorbij hebben zien komen? Sterkte!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 15:49

Oké, het was afgelopen vrijdag, maar ik heb me wel geërgerd: aan mijn vriend die een melding kreeg op zijn dashboard dat de auto 1 litertje olie nodig heeft.

Onderhoud stond al gepland, voor de 17de deze maand. Hij doet sowieso te veel km's om die melding tot dan te negeren, dus ja, er moest wel een litertje bij. Tot zover ben ik mee.

Maar meneer kan dan niet gewoon even naar een tankstation rijden en daar een liter olie scoren - neeeeeeeee, ik moest op vrijdagavond op zoek naar een garage die ons op zaterdag kon helpen.

Waarom? Hoezo? Wat is er nou moeilijk aan gewoon effe zelf die olie bijvullen? Het is niet zo dat we bij onze vaste garage terecht konden, die hebben vakantie momenteel, dus we zijn bij een voor ons onbekende garage moeten gaan. Kan je het toch net zo goed zelf doen? Zoek gewoon even op welke olie je nodig hebt en klaar, toch?

Het mag wel duidelijk wezen dat ik donderdagochtend in panne stond met mijn scooter, en dat zelf opgelost heb haha. Schroevendraaier erbij, en zoeken maar. 20 min. later kon ik weer verder, problem solved.
Waarom doe ik zulke dingen wel gewoon zelf, en moet het bij hem altijd geld kosten? :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-23 16:16

Jezus echt, olie bijvullen laten doen? Dat doe ik ook gewoon zelf hoor :')

Mijn vriend heeft laatst nog zelf een complete oil change gedaan. Dan is een litertje erbij mikken helemaal makkelijk..

Edit: en hoezo moet jij dat dan opzoeken? :+ als hij zo nodig naar een garage wil dan zoekt hij toch lekker zelf een garage.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 16:30

Olie bijvullen doen wij ook zelf, zelfs ik die totaal geen verstand heeft van auto's. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 16:32

Als je planten water kan geven kan je ook je olie bijvullen toch? :=

Suzanne F.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 16:38

Nou ik kan niet veel maar olie erin gieten lukt me nog wel.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 16:40

Naja ik heb weleens bijna koelvloeistof bij de olie gegooid of andersom :+
Iets onder motorkap doen eh dat kan ik beter laten :')
Maargoed ik vraag dan wel de buurman om hulp ofzo, naar de garage gaan voor alleen olie is toch wel apart.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 17:10

Kimberley, blij weer wat je te hebben gehoord. Pittige periode voor je. Al gehad en wat nog komt. Hopelijk allemaal veel goeds

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 18:19

Je moet wel weten wélke olie er in moet, in een dieselauto moet bijv. weer andere olie dan in een benzine-auto. Maar olie, koelvloeistof, lampjes, ik heb het allemaal bij me en kan het "helemaal zelluf" als het nodig is.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 18:26

Ik laat het fijn doen. Krijg ik ook nog de auto schoon terug! En ik hoef dan alleen maar koffie drinken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 18:31

Afbeelding

Beetje irritant als de gesp van de longeerlijn knapt. Als je paard galoppeert. In de nog niet omheinde nieuwe paddock := ^)

Maar gelukkig is het een Tinker dus die ging rap naar het gras waar ik haar weer kon pakken. Braaf paard :j

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 18:50

Het ergste is: hij KAN het. Heeft een passie voor auto's, heeft er verstand van, heeft er 10 jaar tussen gewerkt :') Hij had wel gegoogled welke olie hij nodig had, maar toen kwam hij op 2 verschillende uit, en wist hij het ook niet meer.
De vorige auto is uitgebrand, hij is op deze nogal zuinig als het op onderhoud aankomt hahaha.
Hij rijdt wekelijks mìnstens 500km, maar het zijn er evengoed 750.
Als hij een melding krijgt, moet het NU. Laatst ook op een vrijdag gezocht om zaterdag/maandag ten laatste een band te laten vervangen :')

En waarom ik een garage "mocht" zoeken - hij weet na 4 jaar nog steeds nog maar amper waar de supermarkt is :') Ik ben hier veel meer ingeburgerd als hij, weet hier veel meer zijn en heb hier ook meer contacten dan hij.

Ik vond het gewoon stom haha. Zoek nou gewoon even het boekje van die auto en kijk of daar staat welke olie er in moet, en dan fiksen we het zelf en kost het ons ook minder.

Anderzijds, nu ik er zo over nadenk - hij heeft die auto rokend op een 90km/u weg aan de kant moeten zetten. Gebeurde vlakbij een nogal drukke brug waar ook voetgangers en fietsen passeren - ik heb de filmpjes op social media gezien. Hij is doodkalm uitgestapt, heeft de gevarendriehoek uit de koffer gehaald (hij had het verstand AL de rest behalve zijn telefoon te laten liggen, incl. laptop en werktas ed) en is zo ook gefilmd. Ik heb hem rustig zien wegwandelen, geen pechstrook, de auto 20m achter hem volledig in vlammen. Echt een fakkel, niet normaal. Hij had de brandweer al gebeld en belde daarna de garage, of die een vervangwagen konden komen brengen. We zijn nu 3 jaar later - de bomen daar zijn weg, het asfalt is nog steeds zichtbaar verbrand.
Nu voel ik me schuldig haha, natuurlijk springt hij als een gek bovenop elke melding.
Hij kon er niets aan doen, trouwens, het was niet zijn schuld. Het was één of andere klep die plots niet meer deed wat hij moest doen. De auto was 3 dagen eerder nog op onderhoud geweest. We hebben bij de nieuwe wagen (zelfde merk, zelfde risico) die klep meteen laten vervangen ;)
Maar - nou ja. Dat verklaart wel waarom hij zo snel als maar mogelijk is elke melding wilt verhelpen :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 19:36

Dat ik vanmiddag weer ineens met hoofdpijn zat op de ZB.

En moesten koeien over om bekapt te worden, eerste groepje van 3 ging nog wel,
tot dat de groep van 13 koeien alle kanten op gingen behalve de goede kant op.. -O-
Na een aantal minuten stonden ze op de goede plek.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 19:50

fokfanaat schreef:
Wat ik zo vreselijk achterlijk vind zijn mensen die het nodig vinden om op sociale media nu steeds te roepen dat de opwarming van aarde toch echt niet betstaat, omdat wij een poedersuiker hebben..... onder welke steen zit je dan..

Ik ben allang blij dat we nog geen 38 graden hebben gehad. Ik heb het idee dat het gras in de weilanden het ook goed doet. Hier is het gras tenminste groen :D

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 21:00

Voor de tweede keer in enkele maanden tijd mijn auto,diegene waar de dochter mee rijdt,kapot.
Kerel die 12m verderop stond,had zijn handrem niet opgetrokken.
Gelukkig was haar vriend in de tuin en die hoorde de bonk.Ben er vrij zeker van dat de chauffeur dit niet had komen melden want hij wilde het eerst in der minne regelen zonder verzekering.
Vorige week ook al de achterbumper linksachter afgebroken.Ze weten niet hoe dit komt.
Dit maakt op 3 jaar tijd al 3 keer kapot,tegenpartij bekend,en op verschillende plaatsen diepe krassen en trekhaakschade gehad waarbij de andere partij gewoon weg gereden is.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 22:27

Vandaag had ik de uitvaart van mijn oma. Ik had op X een berichtje geplaatst, foto erbij van haar. Krijg ik van een kennis van mij(ik beschouwde haar als een vriendin) een like.
Niet eens een appje om me sterkte te wensen.
Ik snap heus wel dat ze het druk heeft en dat ze niet zo goed is met contacten onderhouden, daar hebben we het de vorige keer over gehad. Maar niet eens de moeite nemen om even te appen...
het is misschien ook meer een teleurstelling.