Telpeva schreef:Lelijke blauwe plek op mijn kaak, ter hoogte waar gisteren een kies is getrokken. Daar ga ik geheid opmerkingen over krijgen
Je hebt toch een oud vrouwtje beschermd welke plots op straat werd bestolen door een tasjesdief?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Telpeva schreef:Lelijke blauwe plek op mijn kaak, ter hoogte waar gisteren een kies is getrokken. Daar ga ik geheid opmerkingen over krijgen
Je hebt toch een oud vrouwtje beschermd welke plots op straat werd bestolen door een tasjesdief?
Kookaburra schreef:Telpeva schreef:Lelijke blauwe plek op mijn kaak, ter hoogte waar gisteren een kies is getrokken. Daar ga ik geheid opmerkingen over krijgen
JudithGigi schreef:Mijn appelallergie, wie heeft dat nou weer
DuoPenotti schreef:JudithGigi schreef:Mijn appelallergie, wie heeft dat nou weer
best veel mensen
Ik ook.
Je kan hem heel even in de magnetron doen, dan zou je er geen last meer van moeten hebben.
Er bestaan ook appels die je met een milde allergie kunt eten
https://www.wur.nl/nl/show/santana-uitk ... enauwdheid.
Zebrastreep schreef:Ik woon dus nu 2 weken in mijn nieuwe huisje , maar ik vindt het een beetje hinderlijk dat ervoor in een mega groot raam zit en iedereen naar binnen kijkt![]()
En wat er voorbij loopt is ook één grote entertainment show
Soepblik schreef:Van die gladgebekte geldinzamelaars die je op ontzettend gemaakte toon aanspreken (hij wilde een boks), en aan een simpele "nee" niet genoeg hebben. Er wordt nog net geen verklaring geëisd voor waarom je niet aan hun goede doel wil doneren.
8Eveline schreef:Soepblik schreef:Van die gladgebekte geldinzamelaars die je op ontzettend gemaakte toon aanspreken (hij wilde een boks), en aan een simpele "nee" niet genoeg hebben. Er wordt nog net geen verklaring geëisd voor waarom je niet aan hun goede doel wil doneren.
Of de favoriet; schuldgevoel aanpraten. Oh hou je niet van dieren?
8Eveline schreef:Soepblik schreef:Van die gladgebekte geldinzamelaars die je op ontzettend gemaakte toon aanspreken (hij wilde een boks), en aan een simpele "nee" niet genoeg hebben. Er wordt nog net geen verklaring geëisd voor waarom je niet aan hun goede doel wil doneren.
Of de favoriet; schuldgevoel aanpraten. Oh hou je niet van dieren?